Po 2005 Citroen i Peugeot odchodza z WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez LIPciu » środa, 1 gru 2004, 21:19

szkoda żę martin opuścił forda. w pugu nie zdobędzie tytułu.
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków


Postprzez PawelRally » środa, 1 gru 2004, 21:37

LIPciu napisał(a):szkoda żę martin opuścił forda. w pugu nie zdobędzie tytułu.


Dla mnie Martin będzie kierowcą drugoplanowym w Peugeocie :?
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez Sergiey » czwartek, 2 gru 2004, 12:18

PawelRally napisał(a):Dla mnie Martin będzie kierowcą drugoplanowym w Peugeocie :?


A to już się okaże na odcinkach specjalnych. Nie przesądzał bym, bo obaj są piekielnie szybkimi kierowcami. A i pewnie Markko będzie mógł potestowac przed sezonem.

A tak a propos testów: czy jest jakis okres w którym FIA zakazuje testów między sezonami ?
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez Łukasz » niedziela, 5 gru 2004, 22:39

Z Martinem stało się jak się stało - starty Forda stały pod dużym znakiem zapytania więc nie czekając by było za późno poszedł do Peugeota.

A co do wycofania się Peugeota i Citroena z MŚ po 2005 to wcale mnie to nie dziwi. Póki FIA będzie przewodniczył niejaki pan Max Mosley to jeszcze 2, 3 lata i będzie po mistrzostwach świata. Obniża koszty redukując 5 mechaników a dorzucając 2 rajdy to później jest to co jest. Zespoły kasy nie mają a Mosley zamiast obniżać koszty to je podwyża. Przecież nawet małpa wyliczy że bez problemów że koszt przygotowania się zespołu do rajdu jest o wiele wiele wyższy od oszczędności poczynionych na paru ludziach i kilku oponach. Hyundai nie wytrzymał, Skoda i Mitsubishi też różnie, PSA się wycofuje i tak dzięki "cięciu" kosztów przez pana Mosleya ten cały nasz kochany rajdowy cyrk padnie :cry: . MOSLEY OUT :!: :!: :!: :evil: :evil: :evil:
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez solota » poniedziałek, 6 gru 2004, 08:20

zgadzam się z tobą Łukasz :wink:
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez mati_WRC » czwartek, 9 gru 2004, 14:28

Właśnie przeczytałem artykuł o Loixie i Stohlu którzy chcą wynajmować Xsary WRC na przyszłoroczne MŚ. Wielkie zdziwko spotkało mnie jak przeczytałem jakie są koszty...."cena za rajd kształtuje się na poziomie 250 tys. euro.". Chyba mnie oczy mylą!!! Wydaje mi się że to jakaś pomyłka, czy to możliwe żeby koszty jednej eliminacji MŚ wynosiła

250 000 euru * 4,75 = 1 187 500 ZŁ ?? Milion sto osiemdziesiąt siedem tysiecy złotych (starych 11 miliardów), czyli koszt całego sezonu 111 starych miliardów??

To musi byc jakaś pomyłka
http://www.cherubicstudio.pl CherubicStudio

..::Uzależniony od zapachu rajdowego paliwa::..
GG: 5422949
Avatar użytkownika
mati_WRC
A5
 
Posty: 560
Dołączył(a): środa, 8 sty 2003, 22:43
Lokalizacja: Kraków

Postprzez PawelRally » czwartek, 9 gru 2004, 14:37

:shock: :shock: :shock: I weś tu rozwijaj swoje umiejętności :?
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez Sergiey » czwartek, 9 gru 2004, 15:13

Jak skasowac ten post?
Ostatnio edytowano czwartek, 9 gru 2004, 16:37 przez Sergiey, łącznie edytowano 1 raz
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez TSRALLY » czwartek, 9 gru 2004, 15:45

mati_WRC napisał(a):Właśnie przeczytałem artykuł o Loixie i Stohlu którzy chcą wynajmować Xsary WRC na przyszłoroczne MŚ. Wielkie zdziwko spotkało mnie jak przeczytałem jakie są koszty...."cena za rajd kształtuje się na poziomie 250 tys. euro.". Chyba mnie oczy mylą!!! Wydaje mi się że to jakaś pomyłka, czy to możliwe żeby koszty jednej eliminacji MŚ wynosiła

250 000 euru * 4,75 = 1 187 500 ZŁ ?? Milion sto osiemdziesiąt siedem tysiecy złotych (starych 11 miliardów), czyli koszt całego sezonu 111 starych miliardów??

To musi byc jakaś pomyłka


Niestety nie to nie jest pomyłka takie są koszty a oto dowód(cytat pochodzi ze strony www.fansforkresta.com) :
fansforkresta.com napisał(a):The price for leasing a WRC specification vehicle with factory support fluctuates from approx. 150,000 to 210,000 EUR for one World Championship without additional system costs such as entry fees, accommodation, training etc.For your information, the price for leasing an S1600 vehicle is approximately 80,000 EUR per race.
Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez LIPciu » piątek, 10 gru 2004, 14:02

mati_WRC napisał(a):Właśnie przeczytałem artykuł o Loixie i Stohlu którzy chcą wynajmować Xsary WRC na przyszłoroczne MŚ. Wielkie zdziwko spotkało mnie jak przeczytałem jakie są koszty...."cena za rajd kształtuje się na poziomie 250 tys. euro.". Chyba mnie oczy mylą!!! Wydaje mi się że to jakaś pomyłka, czy to możliwe żeby koszty jednej eliminacji MŚ wynosiła

250 000 euru * 4,75 = 1 187 500 ZŁ ?? Milion sto osiemdziesiąt siedem tysiecy złotych (starych 11 miliardów), czyli koszt całego sezonu 111 starych miliardów??

To musi byc jakaś pomyłka

przecież przed wycofanie WRC w polsce koszt startu w jednym rajdzie to 100-150 tys. euro a to przecież mp
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez qbus » piątek, 10 gru 2004, 15:20

Wszystko się zgadza. Wypożyczenie Octavi WRC Evo III swego czasu kosztowało 300 euro za km oesowy.
Przypuszczam ze topowa fura jest 2xdroższa.
350 km oesowych razy 500 euro daje 175 k.
Plus koszty logistyki itp.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez solota » sobota, 11 gru 2004, 14:48

widząc takie liczby niech jak najszybciej uszczuplą te wydatki na WRC, bo powoli robi się małe F1 z kosztami
JANUSZ KULIG 1969-2004

FOREVER IN MEMORY
Avatar użytkownika
solota
N3
 
Posty: 404
Dołączył(a): poniedziałek, 22 mar 2004, 23:20
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez **FanKuzaja** » piątek, 17 gru 2004, 12:39

Jak wiadomo zespoły fabryczne Peugeot i Citrone z początkiem sezonu 2006 mają rozstać się z MŚ...

Citroen robił wielką nadzieje że zobatrzymy C4 WRC na trasach MŚ pod koniec sezonu 2005 a początkiem 2006. Ale wynika na to że nigdy nie zobatrzymy C4 na trasach. Jak podaje szef zespołu Citroena Guy Frequelin że obecnie ten scenarjusz jest mało prawdopodbny.

Czy C4 zobacztrzymy na trasach MŚ niewiadomo. Mam nadzieje że Citroen wystawi chociaż w jednym rajdzie to maleństwo. Bo tak się zastanawiam po co Citroen testuje C4 WRC jak wiadomo że nie wyjedzie na trasy. To tylko pakowanie kasy w Rajdówkę. No chyba że już zespuł Citroena dawno zaprzestał testować i usprawniać C4 WRC.

Jaki ten świat jest brutalny a wszystko przez FIA... grrrr :twisted: :twisted:
Janusz Kulig 1969-2004
Michael Park 1966-2005
Na zawsze w sercach kibiców
______________________________________
Michael Park - Marko Where Are You...Where Are You
______________________________________
GG: 2963175

Leszeeek Ogień na Tłoki !!
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez szirer205xs » poniedziałek, 20 gru 2004, 01:27

A ja mysle ze z MS w rajdach powoli moze sie zaczac cos takiego jak w formule 1 czyli tworzenie prywatnyhc teamow. Przeciez juz teraz wiadomo ze te xary ktore ma bodajze OMV sponsorowac maja byc wspierane przez fabryke, a bozian (czyjak to sie pisze ;)) ma dostac 307 tez wspierane prze puga, wiec moze oficjalene teamy citroena i peugeota znikna ale ich samochody dalej beda jezdzily tylko ze w prywatnych rekach ;)
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez szirer205xs » poniedziałek, 20 gru 2004, 01:30

A ja mysle ze z MS w rajdach powoli moze sie zaczac cos takiego jak w formule 1 czyli tworzenie prywatnyhc teamow. Przeciez juz teraz wiadomo ze te xary ktore ma bodajze OMV sponsorowac maja byc wspierane przez fabryke, a bozian (czyjak to sie pisze ;)) ma dostac 307 tez wspierane prze puga, wiec moze oficjalene teamy citroena i peugeota znikna ale ich samochody dalej beda jezdzily tylko ze w prywatnych rekach ;)
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości