Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Anbarra » sobota, 27 lis 2010, 23:41

Sylwek_GSi napisał(a):no to robi sie juz widze prawdziwy plebiscyt i wielka moda na powroty.
Póki co mamy

1. Citroen
2. Ford
3. Mini

a zapowiadano ostatnio min:

4. SAAB
5. Toyota
6. Opel
7. Hyundai
8. Volkswagen
9. Audi


a skonczy sie tak jak zwykle. choć kto wie może w 2012, może w 2013 ... 2020 ? Nie prędko powtórzymy sytuacje z przełomu wieków.


Kiedy to mowiono?? Latem ?? :D Moze ty potrafisz zmobilizowac ludzi i w 6 miesiecy zdubowac konkurencyjne WRC, ale inni wola dopracowac plan :D
Anbarra
A5
 
Posty: 508
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia


Postprzez kmederski » czwartek, 9 gru 2010, 12:14

Citroen potwierdza udzial 4 zalog w WRC, z tym ze do Junior chetnie by wzial
Kimiego i Pettera, ale to zalezy od tego czy wniosa niezbedny budzet.

Maja wiele ofert od kierowcow juz w tym momencie, ale pozostawiaja sobie czas na podjecie decyzji. Wyglada na to, ze czekaja az w/w zdobeda wiecej kasy.
Mowia jasno, ze kierowca musi nie tylko dysponowac odpowiednim budzetem, ale rowniez musi byc szybki i ten drugi warunek bedzie decydujacy. Nie zamierzaja w tym sezonie udostepniac samochodow klientom, w przeciwienstwie do Forda, ktory chcialby, aby w Rajdzie Szwecji wzielo udzial 10 samochodow prywatnych. Troche to optymistyczne zalozenie, biorac pod uwage, ze jeszcze musi przygotowac 26 Fiest do Akademii WRC :wink:
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Mad Max » czwartek, 9 gru 2010, 20:08

kmederski napisał(a):Troche to optymistyczne zalozenie, biorac pod uwage, ze jeszcze musi przygotowac 26 Fiest do Akademii WRC :wink:

Nie wiem na ile ta informacja jest pewna ale mówiło się że tymi Fiestami ma się zajmować oddział MSportu który będzie otworzony w Krakowie
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez kmederski » czwartek, 9 gru 2010, 23:25

Tak, to prawda, co nie zmienia faktu, ze sa to dwa nowe duze projekty w sumie ponad 40 samochodow. Nie sadze, zeby w Krakowie je budowali od podstaw, bo trwaloby to rok. Zapewne beda tylko montowac podzespoly.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez hudyj » piątek, 10 gru 2010, 09:32

w którym dokładnie miejscu ma być ten oddział Msportu?
Avatar użytkownika
hudyj
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): wtorek, 20 maja 2008, 22:12
Lokalizacja: Dąbrowa/Niepołomice

Postprzez Agrest » piątek, 10 gru 2010, 09:41

BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Postprzez fotorobart_pl » piątek, 10 gru 2010, 09:44

Agrest napisał(a):http://rajdy.autoklub.pl/news/van-merksteijn-w-citroenie,33350


Totalna porażka


:shock: kasa Misiu.... kasa ..... :cry:
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Postprzez kmederski » piątek, 10 gru 2010, 19:01

No to FIA dopuscila oficjalnie R4 do WRC, mimo ze jeszcze nie wiadomo jakie zmiany beda dozwolone( prawdopodobnie nie bedzie jednak wiekszej zwezki i sekwencji). Oprocz tego dopuszczono GT, co nieco wykastrowane - max 180km/h i 3.5 kg/KM.

W PWRC powstanie klasa osiek :)

Nie ma zgody na silniki 1600 w S2000.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Sylwek_GSi » niedziela, 12 gru 2010, 11:37

jednak s2000 z 1.6 T beda startować w MŚ a od 2012 w regionalnych mistrzostwach.

KLASA WRC
WRC (2011): silnik 1.6 T z kitem WRC

KLASA 1
Super 2000 1.6 T

KLASA 2
Super 2000 2.0 (silnik atmosferyczny), R4

KLASA 3
N4

KLASA 4
RGT

KLASA 5
A7, S1600, R2C, R3C, R3T i R3D

KLASA 6
A6, R2B i kit cary (pojemności od 1400 do 1600 ccm)

KLASA 7
A5 i kit cary (pojemności do 1400 ccm)

KLASA 8
N3 (pojemności od 1600 do 2000 ccm)

KLASA 9
N2 i R1B (pojemności od 1400 do 1600 ccm)

KLASA 10
N1 i R1A (pojemności do 1400 ccm)
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez MSG Racing » wtorek, 14 gru 2010, 09:09

Co to za podział na klasy??

Trochę się pomotał ktoś piszący newsa na Autoklub.pl
Najpier napisane jest : "" ukazał się regulamin sportowy tych mistrzostw na 2011 - z dopuszczonymi S2000 1.6 turbo.""
a nieco niżej
"" David Richards argumentował, iż zakaz używania w przyszłym roku S2000 1.6 turbo ""

Czyli jak to jest? Wie ktoś?
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Loeb1987 » wtorek, 14 gru 2010, 09:22

Do końca roku będzie wiadomo.
Richards powołał się na regulamin, w którym jest napisane, że takie zmiany w regulaminie muszą być ustalone najpóźniej w październiku. FIA zmieniła przepis chyba w pod koniec listopada.
Dlatego Richards twierdzi, że auta S2000 1.6T będą dopuszczone w przyszłym sezonie.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez corados » wtorek, 14 gru 2010, 13:44

Jak widać nie tylko Polska to kraj dziwnych niesprecyzowanych przepisów, FIA w niczym nam nie ustępuje :roll: Richardsowi zależy by S-2000 1.6T weszło już w najbliższym sezonie bo pewnie kilku bądź kilkunasu klientów chce jeździć Mini w regionalnych rozgrywkach.
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez kremer » niedziela, 19 gru 2010, 23:41

FIA najpierw tworzy regulaminy, chce przyciagac nowe teamu to głupota by było nie umozliwienie Prodrive sprzedazy S2000 1.6 T. Oni buduja auto od nowa i od razu WRC2 i S2000. Mnie dziwi, ze tyle WRC2 już sprzedali jak ten sezon maja tylko testowac. Nie zdziwie sie jak te Mini WRC2 bedzie na początku na takim poziomie "czasowym" jak np S2000 Fabia E2 ;)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Sylwek_GSi » poniedziałek, 20 gru 2010, 23:12

Kremer - mini ma nie lada zadanie, przeciez citroen i ford od kilkunastu lat non stop budują WRC i to najszybsze WRC w stawce. Gdyby nie to że programem Mini zajmuje sie Prodrive i stoi za tym BMW to miałbym solidne obawy o jakość tego wątpliwej urody pojazdu. kilka lat nie było producenta, ktory równałby sie z tymi 2 markami. ludzie z VW tez sie ociągają. W sumie to nie wiele było aut które juz w debiucie były mocne oprócz potęg typu citroen, ford czy niegdys mitsubishi, toyota, subaru czy pegoet taki wyczyn nie udał sie żadnemu zółtodziubowi.

tu ciekawe jednak że zarówno peugoet jak i citroen w come backu w WRC po długiej długiej przerwie potrafili zbudować auto, które wygrywało od początku, a część ekip nie było w stanie tego osiągnąć nawet po kilku latach i po kilku evolucjach!
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez GrYzLy » wtorek, 21 gru 2010, 12:39

Sylwek_GSi napisał(a):tu ciekawe jednak że zarówno peugoet jak i citroen w come backu w WRC po długiej długiej przerwie potrafili zbudować auto, które wygrywało od początku, a część ekip nie było w stanie tego osiągnąć nawet po kilku latach i po kilku evolucjach!


Z tym powrotem Citroena to nie do konca tak ze przyszli z nikad i zrobili wyniki. Wczesniej utrzymywali Xsay Kit Car ktorymi jezdzili Puras i Bugalski, dopiero pozniej powstal Xsara T4, ktora przez rok startowala w mistrzostwch francji bez mozliwosci startow w MS. Kolejne dwa lata to testy specyfikacji WRC, i dopiero w nastepnym sezonie pelen cykl MS. Jak widac przynajmniej 3 lata startow aby wystartowac w pelnym cyklu wrc i wygrywac.
"Mam nadzieję, że ten francuski wynalazek wytrzyma." L.Kuzaj
Avatar użytkownika
GrYzLy
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:56
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości