Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Krzysiek_WrC » piątek, 3 wrz 2010, 20:03

No fakt, agonia to już jest od jakiegoś czasu. Sam PSD też szału nie robił.
W dodatku jesli kryteria wyboru były takie jak np. na Barum ....

Sam już relacji z WRC nie oglądam bo nuda straszna. Oby tylko IRC tą drogą nie poszło co MŚ .
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki


Postprzez corados » środa, 8 wrz 2010, 16:55

http://rajdy.autoklub.pl/news/testowy-w-hali,31826

Czego Ci panowie z Azji nie wymyślą :shock: Ja rozumiem że z kasą krucho,ale to się w głowie nie mieści, dobrze,że nie wpadli na pomysł by całego rajdu nie przeprowadzić w hali.
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez ictus » środa, 8 wrz 2010, 19:08

przeciez na poprzedniej japonii tez tak bylo :roll:
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez Jarek55511 » czwartek, 30 wrz 2010, 14:14

Z tych nowych WRC to mi najbardziej podoba sie Fiesta...
Pamietam jakie wrazenie robily pierwsze Wurce aż się łezka kreci o Subaru i Peugeot 206...
A takie stare Wurce jak Xsara i 307 nieźle idą na testowym w Rajdzie Francji jak widać po wynikach:-)
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Postprzez Jafry » czwartek, 30 wrz 2010, 14:30

Jafry
N1
 
Posty: 70
Dołączył(a): środa, 18 sie 2010, 19:45

Postprzez speedyzxz » czwartek, 30 wrz 2010, 20:53

No no, nowe WuRCe zaprezentowane. Oby FiA poszła w stronę sporego zrównania regulaminów technicznych WRC i WTCC. Mogło by to rozkręcić mocniej te cykle
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez MSG Racing » czwartek, 30 wrz 2010, 22:29

hm... pokazano te nowe WRC ale jakoś szału nie robią :P
Może dlatego, że wcześniej były pokazane.
Citroen mógłby chociaż barwy nieco zmienić (może na starcie sezonu 2011)
Ford w sumie dodał tylko skrzydło i nieco zmienił układ kolorów.
Mini .... pudełko takie jak na testach tylko w innych barwach i z innym skrzydłem z tyłu.
Najlepsze jest to, że teraz pokazują i mówią, że może dojść jeszcze do zmian przed pierwszym startem.
Zobaczymy
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez hudyj » piątek, 1 paź 2010, 08:21

dobre jest to że będą tradycyjne drążki zmiany biegów.
Avatar użytkownika
hudyj
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): wtorek, 20 maja 2008, 22:12
Lokalizacja: Dąbrowa/Niepołomice

Postprzez Sylwek_GSi » piątek, 1 paź 2010, 10:49

a co niby w tym dobrego? to cofanie sie wstecz.
Szału nie ma. Mini to najbrzydsze WRC wszechczasów, w sumie o gustach sie nie dyskutuje, wyglądem sie nie wygrywa OSów ale czegos tak obleśnego na oesach jeszcze nie widziałem :shock:
Mnie tylko troche martwi jedna rzecz. Citroen podał nieco danych. Jeżeli to nie pomyłka to DS3 ma miec tylko 350 Nm momentu to prawie o połowe mniej niż obecne C4.

Ciekawe co bedzie w niedalekiej przyszłości z S2000 skoro tam tez maja trafić silniki 1.6 T? niezła zagadka.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez kremer » piątek, 1 paź 2010, 22:40

Hudyj dzis wlasnie gadalismy z Sylwkiem nt. tych drazkow kierow. Nie rozumiem jednego, ciecie kosztow itd. OK. Dlaczego DS3 R3 ma łopatki jak w wurcu, a.. WRC tego nie ma ;)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez gabrally » piątek, 1 paź 2010, 23:49

hudyj napisał(a):dobre jest to że będą tradycyjne drążki zmiany biegów.


Tradycyjne to być może za duże słowo, nie wiem jak wygląda tego regulamin, ale wydaje mi się, że to będą 15cm drążki zaraz przy kierownicy. Także jakiejś wielkiej różnicy to nie powinno zrobić :)

Edit:

Obrazek
Obrazek

Hehehe, Mini i Fiesta mają normalne :twisted:
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez MSG Racing » sobota, 2 paź 2010, 02:11

Citroen też ma taki duży drążek. Na filmiku to widać.
Myślę, że to regulamin zabrania stosowanie elektroniki sterującej skrzynią. Ale fakt dziwne, że obniżają koszty a DS3 R3 ma łopatki przy kierownicy.
S2000 z nowym 1.6T będą bardzo zbliżone do nowych WRC o ile takie w ogóle będą.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez hudyj » sobota, 2 paź 2010, 15:59

Sylwek_GSi napisał(a):a co niby w tym dobrego? to cofanie sie wstecz


To nie cofanie się wstecz, a krok do przodu moim zdaniem. Wiem że większości zdanie jest inne.
Generalnie "nowe" rozwiązanie niesie dużo korzyści:
1. mniejsze koszty (R3 - tez sie zdziwiłem)
2. wyrównanie samochodów pod względem technicznym.
3. wymaganie od kierowcy większej sprawności manualnej, choć i tak topowi kierowcy sprawnie to obsługują.
Avatar użytkownika
hudyj
N3
 
Posty: 304
Dołączył(a): wtorek, 20 maja 2008, 22:12
Lokalizacja: Dąbrowa/Niepołomice

Postprzez kamil_ols » sobota, 2 paź 2010, 17:28

O ile mnie pamięć nie myli to czekają jeszcze na dostawcę systemu zmiany biegów łopatkami,więc jest to raczej etap przejściowy. :wink:
Avatar użytkownika
kamil_ols
N1
 
Posty: 62
Dołączył(a): piątek, 28 lis 2008, 00:49
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Hultay WRC » poniedziałek, 4 paź 2010, 12:53

hudyj napisał(a):dobre jest to że będą tradycyjne drążki zmiany biegów.

Ja podobnie, lubię oglądać na onboardach nerwowe tarpanie rury zamiast jazdy jak z automatem gdy zmiany biegów sa niemal niezauważalne- taki tramwaj.

Sa już jakieś filmiku z 1.6T? Bo Fiesta która była w sieci w sumie nie wiadomo czy jest 2.0T po zdławieniu czy już 1.6T. Chciałbym by to jakoś brzmiało, bo to jak gada DS3 R3 to dramat.
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości

cron