Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Cendra » niedziela, 28 cze 2009, 23:12

Ford potrzebuję kierowcy perspektywicznego, a Solberg już ma chyba za dużo latek... może niech Hołka wezmą, w końcu walczył ze starym wyjadaczem Wilsonem ;) joke
pierwszy raz widziałem tak załamanego Latvale... myślę, że wybaczą mu, pokazał, że jest b. dobrym driverem a ten błąd... no cóż nie pierwszy w jego wykonaniu i nie ostatni... jedynie Groszek mógłby go zastąpić, a to nie realne ;)
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa


Postprzez mototom » środa, 1 lip 2009, 17:54

Jest wielu którzy mogliby zastąpić Latvalę. Atkinson, Duval. Ale Ford chyba zbyt wiele zainwestował w Latvalę żeby się go pozbywać. To dobry kierowca, ale musi się ogarnąć z tymi dzwonami.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cycolina » czwartek, 2 lip 2009, 01:13

mototom napisał(a):Jest wielu którzy mogliby zastąpić Latvalę. Atkinson, Duval. Ale Ford chyba zbyt wiele zainwestował w Latvalę żeby się go pozbywać. To dobry kierowca, ale musi się ogarnąć z tymi dzwonami.
Szczegółnie, że Atkinson jest dużó olwniejszy, a Duval jeszcze więcej dzwoni:)
Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet byle by były rytmiczne;)
cycolina
N2
 
Posty: 139
Dołączył(a): środa, 30 cze 2004, 20:34

Postprzez kremer » niedziela, 5 lip 2009, 18:18

ja tam widze jedno - kontrakt z P.Solbergiem i maja dream team w Fordzie :) a Latvala i ta jego kasa to moze jakies 6-8 startow w Stobarcie :) na osłodę
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez KaMiLL WRC » poniedziałek, 6 lip 2009, 16:05

kremer napisał(a):ja tam widze jedno - kontrakt z P.Solbergiem i maja dream team w Fordzie :) a


Już taki "Dream Team" mieliśmy w 2004 roku w Subaru :wink: Nic nie mam przeciwko gdyby historia się powtórzyła... Ale Wilsonowi zapewne utkwiło głęboko w głowie zachowanie Pettera kiedy to w 2000 rok pod koniec sezonu powiedział teamowi "Do widzenia" i przeszedł do Subaru :wink:
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez corados » wtorek, 7 lip 2009, 22:36

Jest jeszcze Kris Meeke :wink: młody gniewny, i już tak nie dzwoni jak kiedyś, wiem,że na razie dobrze się czuje w IRC, ale gdyby dostal propozycję to by się na pewno zastanowił.
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez rallyspeed » piątek, 10 lip 2009, 22:43

Szef c4ek chciał mieć Meeka u siebie w wrc ale nie widział potrzeby przesiadania się do wrc skoro za chwilę będzie tylko s2000, ale skoro teraz wiadomo że s2000 dostanie turbo i będzie to wrc , a Loeb komplementuje Irlandczyka to może już w następnym sezonie Meek bedzie jeździł w c4 wrc zamiast Sordo, tak może wynikać z plotek,
oby tylko przyszle wrc nie wyglądały jak s1600 z turbiną, tzn żeby nie byly kawrdatowe tylko prostokątne bo wtedy nawet nie widac czy facet jedzie bokiem czy nie :wink:
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Sylwek_GSi » poniedziałek, 21 wrz 2009, 14:43

co sadzicie o nowych przeciekach z obrad komisji WRC?

coraz dziwaczniejsze propozycje wychodza na swiatlo dzienne. 3 królewskie klasy? 1.6 T, S2000 i N4 rywalizjace razem? tego sie chybna nie da zrobic. Znów bedzie sie chamowac jedne auta zeby inne mogły byc konkurencyjne. straszny burdel sie zrobil trwa to juz chyba 2 lata nadal nie ma konkretow tylko ciagle walkowanie. mi osobiscie pomysł 1.6 T wydaj cie najrozsadniejszy ale jezeli mialbym cos do gadania to zostawilbym przepisy w spokoju i nie zmienial nic. jezeli producenci mieli by wejsc znow do WRC to weszli by niezaleznie czy musieli by robic motory 1.6 czy 2.0. najwiekszy problem to FIA i jej ciagły brak decyzji odtraszajacy zarowno nowych producentow ale i tych juz startujacych.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Mad Max » wtorek, 22 wrz 2009, 00:23

jak dla mnie przyszłe WRC to 1,6 turbo, 4x4 napęd, manualna skrzynia biegów a nie wywalone w kosmos sekwencje/kłówki i elektronika ograniczona do minimum - jednym słowem prosto i dostępnie dla wszystkich
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez MSG Racing » wtorek, 22 wrz 2009, 17:57

Z tym, że ta elektronika przy technologi i konstrukcji mechanicznej wcale taka droga nie jest co nie zmienia faktu, że mogliby ją wywalić. 1.6T nieco dziwnie brzmi bardziej by pasował coś co już było kiedyś 1.8T. Myślę że nieco większy silnik byłby nieco mniej wysilony i co za tym idzie też tańszy.
Co do sekwencji to pragnę zauważyć że to też jest manualna skrzynia. Jedynie sterownie z kierownicy czyli system hydrauliczny jest dołożony. Kłówka musi być, bo jest dużo mocniejsza, żadna seria by nie wytrzymała ostrego traktowania w WRC czy S2000, i do tego ten dźwięk wbijanej 1
:D muzyka dla uszu i zaj.......efekt :D

Równa walka 1.6T, S2000 i N4 (tudziesz przyszłej R4) jak dla mnie nie jest realna. Nie da się ułożyć tak przepisów żeby auta te były równorzędne.
FIA zapewne chce znaleźć najlepszy kompromis żeby już wprowadzone S2000 nie jeździły tylko przez 3-4 sezony a więcej lub też szukają rozwiązania żeby te auta były bardziej plug and play i żeby również w lokalnych rajdach mogły jeździć fajna maszyny. I wszystko musi być w oparciu o to co chcieliby producenci.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez kremer » środa, 23 wrz 2009, 10:15

jak to mam rozumiec w 2011 zglaszam team "idziemy grubo.pl" do manufactures 2 i mozemy latac lancerami np evo7 ? :) i jestesmy klasyfikowani jak Stobart
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez ictus » środa, 23 wrz 2009, 17:31

o ile wplacisz jakies kosmiczne wpisowe i pojedziesz w ilus tam eliminacjach to czemu nie
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez kremer » czwartek, 24 wrz 2009, 14:26

KALENDARZ WRC 2010
14.2 Szwecja
7.3 Meksyk
4.4 Jordania
18.4 Turcja
9.5 Nowa Zelandia
30.5 Portugalia
10.7 Bułgaria (meta w sobotę)
1.8 Finlandia
22.8 Niemcy
12.9 Japonia
3.10 Francja
24.10 Hiszpania
14.11 Wielka Brytania

ostatni rok prawdziwych wurców :/
W sumie Bułgaria wydaje sie blisko ale do Borovca afrykanska droga przez jugoslawie itp - wychodzi dalej niz na Deutschland :)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez ŁukaszŁuniewski » środa, 7 paź 2009, 10:43

Avatar użytkownika
ŁukaszŁuniewski
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 17 kwi 2008, 11:50
Lokalizacja: Rościszów

Postprzez ictus » środa, 7 paź 2009, 12:12

ale to ochydne...
http://www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf slubny
http://www.ictus.go.pl - online portfolio
ictus
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): niedziela, 30 sty 2005, 16:25
Lokalizacja: olsztyn

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości

cron