Tylko widzisz, to co interesuje kibica niekoniecznie interesuje szefostwo teamu, a jeszcze inne priorytety maja sponsorzy.
Wierz mi, ze wielu sponsorow kompletnie nie interesuja kibice i nie zawsze zdobyte miejsce. Licza sie informacje prasowe i jest im w wiekszosci obojetne, czy rajd jest w Polsce czy na Alasce i ilu bylo kibicow.
To co jest wazne, to dane z monitoringu mediow i tylko to sie liczy przy podsumowaniu roku. O ile slupki urosly - jezeli urosly, to kasa byla dobrze zainwestowana i nikt z Rady Nadzorczej nie bedzie kwestionowal wydatkow na sport, i tez nikt nie bedzie sie wczytywal w tresc artykulow. A jak slupki wyskoczyly w gore, to sponsor pozostanie na nastepny sezon.
I najwyzszy czas to zrozumiec. Cala reszta- wyniki, kibice, sympatyczna atmosfera w zespole( zakladajac, ze sponsor bywa na rajdach. Sa tacy, ktorzy rajdow nie widzieli na oczy) to tylko wartosc dodana. Taki VAT
