Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez TGR » niedziela, 8 mar 2009, 08:12

Są gdzieś już zdjęcia cytryn w nowych barwach?
Avatar użytkownika
TGR
A5
 
Posty: 601
Dołączył(a): wtorek, 27 sty 2009, 14:17
Lokalizacja: Trzebnica


Postprzez ŁukaszŁuniewski » niedziela, 8 mar 2009, 10:55

Obrazek
Mniej więcej tak, tylko że na modelu C4 WRC.
Avatar użytkownika
ŁukaszŁuniewski
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 17 kwi 2008, 11:50
Lokalizacja: Rościszów

Postprzez speedyzxz » niedziela, 8 mar 2009, 12:13

A co z RedBullem?
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Postprzez ŁukaszChuchra » niedziela, 8 mar 2009, 13:40

Moje spostrzeżenia na temat malowania rajdowych Citroenów w MŚ są takie: najładniej wyglądała Xsara '05 (z niebieskimi zderzakami), potem była cała niebieska to już nie to.. następnie pojawił się C4 WRC i ogólnie w porównaniu z Xsarą C4 mi się nie podoba stylistycznie, a jak jeszcze doszły akcenty RedBulla to już całkiem.. Co do barw na fotce powyżej, to chyba lepiej niż obecnie, ale do ładnej i tak daleko..

Inna sprawa że Ford pod tym względem nie jest lepszy i też co raz to gorzej pomalowane modele wystawia.. :roll:
ŁukaszChuchra
N1
 
Posty: 56
Dołączył(a): środa, 21 sty 2009, 09:41

Postprzez Mad Max » niedziela, 8 mar 2009, 15:15

z tego co ja widziałem na jakimś forum zagranicznym to różnica będzie taka że zamiast koloru czerwonego będzie biały (ewentualnie czerwony będzie tylko pasek na dole)a reklamy RB zostaną w takiej samej postaci jak są obecnie, no i logo Citroena będzie nowe
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez ŁukaszŁuniewski » niedziela, 8 mar 2009, 18:23

speedyzxz napisał(a):A co z RedBullem?

Dlatego napisałem mniej więcej, bo barw z Red Bullem jeszcze nie ukazano.
Avatar użytkownika
ŁukaszŁuniewski
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 17 kwi 2008, 11:50
Lokalizacja: Rościszów

Postprzez ŁukaszChuchra » niedziela, 8 mar 2009, 19:14

RedBull zbędny, ale wiadomo kryzys, nawet cytryna musi szukać dodatkowej kasy, a od kiedy maja te "nowe" C4-ki jeździć, od Cypru już może :?:
ŁukaszChuchra
N1
 
Posty: 56
Dołączył(a): środa, 21 sty 2009, 09:41

Postprzez ŁukaszŁuniewski » niedziela, 8 mar 2009, 20:43

ŁukaszChuchra napisał(a):RedBull zbędny, ale wiadomo kryzys, nawet cytryna musi szukać dodatkowej kasy, a od kiedy maja te "nowe" C4-ki jeździć, od Cypru już może :?:


"Nowe" C4 mają pojawić się na Rajdzie Cypru.
Avatar użytkownika
ŁukaszŁuniewski
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 17 kwi 2008, 11:50
Lokalizacja: Rościszów

Postprzez gabrally » wtorek, 17 mar 2009, 18:32

Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez Krzysiek_WrC » wtorek, 17 mar 2009, 19:33

Będą fajne o ile wsadzą trubo,bez tego ani rusz.
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki

Postprzez Sylwek_GSi » wtorek, 17 mar 2009, 20:29

ciekawie to bedzie dopiero w przyszłym sezonie :!:
jaki producent wystawi team ze swoim S2000 do rywalizacji z zespołami, ktore nadal będą używać WRC? Pewnie i ford i citroen nie zdecyduje sie zrezygnować z focusa i C4 znanymi nam obecnie. będzie miezły bałagan. Takie S2000 bedzie walczyć z eNkami daleko za WRC, troche to bez sensu. Pozatym s2000 z kitem wcale nie bedzie wiele szybsze od zwykłego s2000 o ile wogóle bedzie:) w takim razie jak będzie wyglądać "królewska" klasa na tle enek? to będzie śmieszne jak teamy fabryczne będą ścigać sie między sobą i przy okazji z eNkami które mogą być szybsze! :lol:
Mam nadzieje tylko ze nie beda znow ograniczać gr N, a potem wszystkich innych klas.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez jubell » wtorek, 17 mar 2009, 20:36

Zastanawiają mnie w tym wszystkim dwie rzeczy. Jak to będzie w 2010r. kiedy to w MŚ będą mogły być wystawiane i samochody S2000 z pakietem aero i samochody WRC. S2000 nie ma najmniejszych szans na rywalizację z WRC. Kto zatem będzie chciał pakować się w wystawianie S2000, skoro szanse na wygranie choćby pojedynczego OS (o wygraniu rajdu nie wspomnę...) są praktycznie równe/bliskie zeru...? Czy zatem nie będzie prościej przeczekać ten sezon w IRC, skoro ta seria ładnie się rozwija? I tu pojawia się druga kwestia. Kolejne dwa sezony, kiedy S2000 staną się królewską klasą. Ciekawe, czy zespoły będą pchały się drzwiami i oknami z nowymi S2000, skoro za dwa sezony będą musiały wymienić fury na kompletnie nowe konstrukcje z silnikami 1,6T. Jakoś mało w tym logiki i wydaje mi się, że do roku 2013 wcale nie będzie tak różowo...

EDIT: trochę nam się poglądy zdublowały ;)
www.jubell.net
jubell
 
Posty: 43
Dołączył(a): czwartek, 4 sty 2007, 14:10

Postprzez Sylwek_GSi » wtorek, 17 mar 2009, 21:20

moze być podobnie jak teraz bedzie 2-3 teamy tylko będą wydawać 3 razy mniej kasy niz obecnie. Za to sensacja będzie jak jakiś rajd wygra prywatne auto gr N (obecnie kilku kierowców z PCWRC było by w stanie wygrać rajd MŚ z nawet najsliniejszym autem s2000 a to oznacza ze królewska klasa będzie niczym nadzwyczajnym a tym było właśnie WRC na tle innych klas.

Fakt głupie to ciągłe zmienianie, co o tym mogą myśleć producenci skoro nie mają zadnych gwarancji na to iż ich auta po 2 latach bedą bezużyteczne?

Rajdy sporo ostatnio ewoluują i wcale bym sie nie zdziwił jak za pare lat wogole nie bedzie teamow fabrycznych będą sami prywaciarze ktorzy bedą promować producenta i kazdy bedzie placil z wlasnej kieszeni.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Karol » wtorek, 17 mar 2009, 22:34

A ja widze jeden powód obecnego stanu rzeczy. Wycofanie WRC z mistrzostw europy i krajowych mistrzostw. Wcześniej w każdym kraju właściwie istniały teamy prywatne, więc jak coś to się brało swojego Wurca, i jechało na runde mistrzostw świata. Prywaciarzom było łatwiej, bo taki prywaciarz mógł sobie jechac mistrzostwa azerbejdżanu, i poleciec te 3-4 rundy RSMŚ. Teraz prywaciarz musi miec milion euro, i auto, którego nigdzie nie wykorzysta właściwie poza RSMŚ.

Może to i lepiej. Bo niby większa rywalizacja może być, każdy będzie mógł zapakować swoje S2000 i dawaj na mistrzostwa świata. Tylko to mimo wszystko, po drodze nie jeżdzą sekundy, tylko auta. Pod względem widowiska S2000 nawet nie sięga do kostek WRC.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Tomek K » środa, 18 mar 2009, 16:59

Samochody z 1,6 Turbo maja wychodzic z S2000. Wiec pewnie wielkiej rewolucji nie bedzie. Chociaz faktycznie troche to dziwne, bo jednak nie wystarczy dołozyc turbo i smigac "starym S2000". A rozwoj i testy nowego auta tez kosztuje. Tyle ze cos czuje ze okres przejsciowy z S2000 moze sie wydłuzyc, jak to u FIA.
Tez sie zastanawiam nad przyszłym sezonem - moze ktoras fabryka sie zdecyduje zeby sie zgłosic, przynajmniej do czesci cyklu, zeby potestowac przed ruszeniem pełna para od 2011 roku. Ale jeszcze jedno jest ciekawe - otoz to co stanie sie z obecnymi S2000. Bo skoro technicznie zadnych roznica miedzy S2000 a nowym WRC nie bedzie (jedynie to drugie ma byc ospojlerowane i oszpachlowane:) co raczej korzystnie na własciwosci aero nie wpłynie) to czy nadal tymi pierwszymi bedzie mozna startowac w PCWRC i ogolnie w rundzie MS.... Moze nie bedzie miało to wiekszego sensu (start w PCWRC) skoro za te same pieniadze (+ "kilka" euro za spojlery) mozna walczyc w tej samej klasie co Loeb, ale jednak mogłoby sie zdarzyc ze np Sandell w PCWRC Fabia S2000 złoi kilka WURCOW... Dlatego poczekajmy na doprecyzowanie wszystkich przepisow, bo jeszcze moze byc wesoło :)
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron