Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 23 lut 2009, 23:24

Nie tylko Colin, bo i P.G niedawno też pokazał że da się.
Nie chce nic mówić ale wydaje mi się że słabe wyniki Subaru były w psychice Petera który tylko przed kamera był optymistycznie nastawiony do N14. A w rezultacie nie wierzył że tym może wygrywać.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec


Postprzez bzinek » wtorek, 24 lut 2009, 12:24

żenujące jest, że s2000 mają być przyszłymi autami w wrc. :( to tak samo jakby z f3000 zrobić f1 :|
Leszek Kuzaj - Powrót Króla Młynarzy
Avatar użytkownika
bzinek
N3
 
Posty: 341
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 11:34
Lokalizacja: Ck\NMnP

Postprzez Loeb1987 » wtorek, 24 lut 2009, 13:06

Mam nadzieje że Loeb się nie obrazi i będzie dalej startował.
Napewno będzie teraz więcej chętnych do startów w MŚ.
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Philippe » wtorek, 24 lut 2009, 13:12

Każdy medal ma dwie strony, może być zdecydowanie ciekawiej, jeśli chodzi o rywalizację w WRC. Czasem trafia się tak, że po pierwszym dniu robią się minutowe różnice w pierwszej ósemce i walka toczy się np. o miejsca 5-6 a reszta tak sobie, no może ostatni Rajd Norwegii nie jest tego przykładem dobrym ale poza tym to zdarzały się takie sytuacje.

jeśli chodzi o frekwencję, ilość zespołów, prywatnych, fabrycznych to będzie zdecydowanie lepiej. a i przy takim rozwiązaniu łatwiej nam będzie o Polaka w ekipie fabrycznej :-)
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez MSG Racing » wtorek, 24 lut 2009, 16:08

Co raz więcej jest szans że to S2000 zastąpi WRC. Widowiskowość S2000 może uratować pomysł włączenia silników 1600Turbo.
Jednak jak dla mnie brak Turbo w najszybszych rajdówkach świata to porażka. Do tego brak już teraz jednej z najbardziej znanych marek w sporcie samochodowym czyli "WRC" nie poprawi rozpoznawalności tego sportu.
Myślę że chcą S2000 żeby zabić IRC albo uzyskać podobny poziom medialności. FIA zobaczyła że stworzenie S2000 a potem IRC przez prywaciarzy odbiera MŚ widownie i producentów. Więc postanowił co wyżej napisałem. W IRC tak na prawdę nie ma wielu producentów (fabrycznych zespołów) Skoda, Peugeot, Abarth, reszta prywaciarze. Ale fakt jest więcej różnych aut ale walczą w sumie dwie marki bo Włosi wciąż są w tyle.
Chciałem też zauważyć że zbudowanie S2000+ z S2000 wcale nie musi być drogie w porównaniu z tworzeniem samego S2000 a nie wspominając już o WRCu.
Budowa WRC to np 1mln Euro a S2000 400.000E. Jeśli kit do przebudowy na S2000+ (nowe WRC) kosztowałby 100.000E to i tak jest to o połowę mniej niż budowa WRC.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez kremer » wtorek, 24 lut 2009, 20:19

pomysl poroniony
rzeczywiscie trzeba bedzie smigac na ME Rallycross bo WRC od 2011 beda maks nudne... zrobia podrzedna kategorie s2000 :roll:
niech zamiast F1 zrobia Formule BMW... bedzie taniej
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez schwepes » wtorek, 24 lut 2009, 21:45

Philippe napisał(a):Każdy medal ma dwie strony, może być zdecydowanie ciekawiej, jeśli chodzi o rywalizację w WRC.

Tyle, że stojąc na odcinku nie widzę tych sekundowych czy minutowych różnic. Za to różnice w widowiskowości są naprawdę ogromne.

Bardzo dobrze to widać na relacjach z WRC Norway. Np. w relacji z shakedown'u jest kilka przejazdów Fabii i Punto. Moim zdaniem nie ma porównania do WRC. A na innych nawierzchniach obawiam się że może być gorzej.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Mars » wtorek, 24 lut 2009, 22:21

schwepes napisał(a):Moim zdaniem nie ma porównania do WRC. A na innych nawierzchniach obawiam się że może być gorzej.


Może? Jeżeli na śniegu S2000 odstawiają nędzę, to już lepiej nigdzie nie będzie. Na asfalcie każdy grubszy bok to widoczne gołym okiem zdławienie się auta i chwila zanim się znowu wkręci na obroty ... Narzekało się, że WRC są coraz mniej atrakcyjne. No to mamy nauczkę, że wcale tak nie jest i będzie gorzej :mrgreen:
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez schwepes » wtorek, 24 lut 2009, 22:34

Mars napisał(a):Może? Jeżeli na śniegu S2000 odstawiają nędzę, to już lepiej nigdzie nie będzie.

"Może" to efekt mojego wrodzonego optymizmu ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Cendra » środa, 25 lut 2009, 15:47

mam nadzieję, że Loeb nie odejdzie...
a może to wszystko jest tylko plotką (mam taką nadzieję), poczekajmy z osądzaniem decyzji FIA...
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez Philippe » środa, 25 lut 2009, 16:44

schwepes napisał(a):
Philippe napisał(a):Każdy medal ma dwie strony, może być zdecydowanie ciekawiej, jeśli chodzi o rywalizację w WRC.

Tyle, że stojąc na odcinku nie widzę tych sekundowych czy minutowych różnic. Za to różnice w widowiskowości są naprawdę ogromne.

Bardzo dobrze to widać na relacjach z WRC Norway. Np. w relacji z shakedown'u jest kilka przejazdów Fabii i Punto. Moim zdaniem nie ma porównania do WRC. A na innych nawierzchniach obawiam się że może być gorzej.


Oczywiście w tej kwestii masz racje, dlatego napisałem, że każdy medal ma dwie strony. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez Sylwek_GSi » środa, 25 lut 2009, 19:45

Cendra napisał(a):mam nadzieję, że Loeb nie odejdzie...
a może to wszystko jest tylko plotką (mam taką nadzieję), poczekajmy z osądzaniem decyzji FIA...


no właśnie póki co to tylko plotki rodem z afryki czy niemiec, nie ma oficjalnego komunikatu, taki bedzie za miesiąc dopiero.

A co do widowiskowości s2000 - patrząc na nawroty pokonywane przez te auta gdy auto wchodzi w nawrót jest Ok, ale to co dzieje sie potem to juz nie ma nic wspolnego z widowiskowością, auto jest zamulone i staje w miejscu po czym zaczyna jechać, eNki są ciekawsze :) cienko to widze.
patrząc na to co nas czeka w najblizszej przyszłości ciesze sie że dane mi było być świadkiem poczynań Agrupowych potworów i aut WRC bo takich wrażeń jakie one zapewniały to chyba szybko nie doswiadczymy.

Przebąkiwali tez cos o 1600+turbo ma być to szeroko używany silnik w sporcie samochodowym ? to juz ciekawsze...
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Karol » piątek, 27 lut 2009, 21:38

No. To fajnie.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Hultay WRC » piątek, 27 lut 2009, 22:08

Hak bąbki sttrzelił, choinki nie będzie. Ten pomysł z róznicowaniem WRC i S2000 poprzes spojlerek i 500 obrotów jest śmieszny. To już lepiej nie robić tego wogóle, bo różnice między "WRC" a S2000 będą znikome, jak między Lancerem N4 a pseudo A grupą z większą zwężką... No i dupna widowiskowość... Niee...
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Karol » piątek, 27 lut 2009, 22:19

No bez różnic nie może być przeciez, bo muszą być WRC, które tylko w miztżoztwah źfiada moga jeździć. A to nie mogą być zwykłe S2000 , bo WRC to wyjątkowe ma być, i takie superaśne, sweet i w ogóle.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron