Aaltonen napisał(a):Fiesta fiestą, jest trochę wolniejsza od Polo, ale akurat tutaj Hirvonen przejechał ten oes 2 sek. szybciej niż Kubica.
Pytanie, czy system zmiany biegów robi tutaj różnicę, czy po prostu Robert słabiej sobie radzi na takich technicznych próbach (to by było dziwne biorąc pod uwagę jego dokonania w wyścigach na torach ulicznych).
p.s. Tak sobie przejrzałem ten odcinek i trzeba przyznać, że w paru miejscach Ogier pojechał po prostu lepiej niż Kubica. Krócej utrzymuje auto w poślizgu i wcześniej zaczyna przyśpieszać, bardziej zdecydowanie składa auto do ciaśniejszych winkli. Także myślę, że te 4.5 sek. nie wynika tylko z różnicy w sprzęcie.
Ludzie, miejcie Boga w sercu. Co można powiedzieć po jednym kręciole? Bo to nawet nie jest normalny oes. Może ślizgał się bardziej, ale nie wiadomo w jakim stanie były opony, nie wiadomo jakie były nastawy zawieszenia. nikt na pewno nie brał tego oesu pod uwagę przy ustawianiu samochodu, bo był za krótki, ale może Ogierowi pasowały na szuter nieco twarsze nastawy i siłą rzeczy pomogło mu to o wiele bardziej na asfalcie. Naprawdę, nie ma sensu do tego przywiązywać jakiejkolwiek wagi.
Oczywiscie Fiesta jest najsłabszym samochodem w całej stawce, wskazują na to rózne rzeczy, to jak wychodzi ze startu, prędkość maksymalna, ale przedede wszystkim wyniki tego samochodu na oesach. Neuville jeszcze w sumie coś tym umiał pojechać, ale trzeba zauważyć, że mimo tego,że budził powszechny zachwyt rajdu tym nie wygrał. Z każdej strony widać,ze nie idze ten samochód, a do tego jeszcze ten system zmiany biegów, który z załozenia ma być wolniejszy od zwykłej sekwencji. Niemniej jednak jeśli dowodem na to ma być jeden onboard z pokazowego oesu - no litości...