
na asfalcie kolce chowaja sie w opone.
ale to to gadzet, na dojazdowkach przeciez nie wykorzystuja hamulcow w 100%, naklejki przydaja sie na lodzie kiedy wrc hamuje prawie normalnie, a seryjne samochody nie hamuja w ogole

Moderator: SebaSTI
Kolce chowają sie w opone??wartek napisał(a):i tak hamuje lepiej niz seryjne auta
na asfalcie kolce chowaja sie w opone.
ale to to gadzet, na dojazdowkach przeciez nie wykorzystuja hamulcow w 100%, naklejki przydaja sie na lodzie kiedy wrc hamuje prawie normalnie, a seryjne samochody nie hamuja w ogole
żółtodziób napisał(a):Nie chce sie wymadrzac, ale zespol fabryczny Citroena w tym sezonie to praktycznie Kronos. Praktycznie to samo zaplecze techniczne, ci sami mechaniy... Tyle ze oficjalny menadzer Cytryny nie moze pracowac w Krosnosie. Wiec nie byl bym taki odwazny w stwierdzeniu ze to nie to samo.
Ale brak mozliwości rozwijania wozu we własnym zakresie, kasa też nie taka sama. Poza tym czytaj uważniej, chodzi o to, ze ten incydent to tylko sygnał że coś moze być nie tak, nie koniecznie muszę mieć rację choć tak to sobie interpretuję.Ja z kolei nie byłbym taki odważny w stwierdzeniu że Loeb kosi, na RMC ZAWSZE byl mocny, nawet 4 lata temu jak to tylko przez karę nie wygrał z Makinenem, mimo że Xsara była wtedy niedopracowanym autem, niezgłoszonym do całych mistrzostw, a sam Loeb raczej drugoligowym kierowcą. nie robiłbym wielkiego "halo" że jest i w tym roku mocny, sądzę jednak ze im dalej w las tym więcej drzew będzie, rywale mogą odskoczyć, Ford zrobił ogromny postęp jeśli chodzi o Fokę 06, Subaru jak zwykle też będzie szybkie, tyle że na dzień dzisiejszy trudno określić na ile będzie niezawodne, z tym bywało różnie u niebiesko - zółtych, podobnie zresztą jak u Forda.
bzyq napisał(a):Ale. Co powiesz na to, ze prywatny zespol jako pierwszy zaprezentuje nowa Cytryne C4 WRC ? Po prostu stwierdzam fakty. Xsary nie ma juz po co rozwijac, bo nowa bron juz jest tuz tuz. A jak juz powiedzialem, oni nie musza rozwijac nic we wlasnym zakresie, bo to jest po prostu przykrywka fabrycznego teamu.
Ale. Co powiesz na to, ze prywatny zespol jako pierwszy zaprezentuje nowa Cytryne C4 WRC ? Po prostu stwierdzam fakty.
Xsary nie ma juz po co rozwijac, bo nowa bron juz jest tuz tuz.
A jak juz powiedzialem, oni nie musza rozwijac nic we wlasnym zakresie, bo to jest po prostu przykrywka fabrycznego teamu. Tyle w tej kwestii.
Nie twierdze, ze nie masz racji co do, jak to ujoles - incydentu. Oczywiscie. Moze to byc sygnal ze cos jest nie tak, ale biorac pod uwage wyniki dzisiejszego dnia ( ok, wczorajszego bo pisze to o 7 rano ) to raczej nie ma sie co martwic o jego forme.
Druga sprawa. Nikt nie powiedzial ze robie wielkie halo z tego co prezentuje. Podoba mi sie jego postawa, kibicuje mu, zycze jak najlepiej, i mam nadzieje ze w tym roku znowu bedzie mistrzem swiata. A co do postepu to napisalem juz wczesniej.
rallyfahrer napisał(a):Chyle czoła przed Gardemeisterem !! Nie odpuszcze LoebowiNa 16 OS tylko 2,3 sekundy za Sebem i ma jeszcze 12,2 w zapasie na 2 oesy przed końcem
Jednak coś czuje że Seba zaatakuje bardziej zdecydowanie
:):)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości