Świat WRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Świat WRC

Postprzez Matthias Schmidt » niedziela, 17 lut 2013, 09:43

Mozna sie rzeczywiscie doszukac tego, ze Latvala dostal taki nakaz od Volkswagena. Zwlaszcza ze z zalozenia nie walcza w tym roku o tytul, a najwazniejsze moze byc punktowanie. A nawet jesli Ogi o tytul walczyc bedzie, to Latvala moze byc dobrym supporterem w walce o mistrzostwo producentow. Jest to mozliwe. Wydaje mi sie jednak, ze to nie jest kompletna prawda. Sadze ze dochodzi czynnik czucia auta. Nie wierze zeby Latvala ktory w zeszlym roku wygral Szwecje a na Monte pokonywal Loeba, tym razem po prostu nie mogl wiecej. Zespol tez mogl mu cos powiedziec, ale obstawialbym ze JML nie czuje sie w tym aucie pewnie. Mie wiemy rowniez jaki wplyw ma na niego dyspozycja Ogiera.

Tak czy tak, licze na to, ze JML wroci w tym roku do szybkosci i wygra jakies rajdy.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy


Re: Świat WRC

Postprzez Pemo » niedziela, 17 lut 2013, 11:22

piotrg napisał(a):A co sądzicie o tym że nowe rajdówki (od wprowadzenia 1.6) są bardzo ale to bardzo porównywalne ?.
Wydaje mi się że duże różnice to były w czasach kiedy rajdówki były naszpikowane różnym "bajerami" - 3 aktywne dyfry, menetki do biegów, heble cieczą chłodzone...


Hamulce na asfalt dalej są chłodzone cieczą.

A co do budowania seryjnych wersji zwykłych modeli z napędem na cztery koła, to Peugeot miał kiedyś taki model porównywalny z Imprezą GT, był to 405 T16, 2.0 turbo i 200 KM, do tego tylne zawieszenie hydro z Citroena. Niewiele tego wyprodukowali i więcej takich aut nie budowali, bo się pewnie nie opłacało...

Teraz też widać, że sprzedawanie takich aut nie jest bardzo opłacalne, Subaru zmieniło całkowicie priorytety chcąc sprzedawać więcej aut, a nowe Evo będzie hybrydą. VW obecnie stać na budowanie czego tylko chce, czego dowodem jest S1 quattro i planowane Polo 4x4...
http://pemok.fotosik.pl/albumy/278144.html Citroën ZX 2.0 16V

Obrazek
Avatar użytkownika
Pemo
 
Posty: 47
Dołączył(a): poniedziałek, 21 lis 2011, 20:26
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Świat WRC

Postprzez deiman » niedziela, 17 lut 2013, 12:21

.
Ostatnio edytowano poniedziałek, 18 lut 2013, 06:32 przez deiman, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
deiman
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): środa, 23 sty 2008, 22:45
Lokalizacja: wroclaw

Re: Świat WRC

Postprzez Matthias Schmidt » niedziela, 17 lut 2013, 13:06

deiman - bardzo trafny komentarz w wielu kwestiach :-)

Co do Latvali to tak naprawde na razie nie jestesmy w stanie wyciagnac wymiernych wnioskow. W Monte i Szwecji nie jechal takim tempem jak w zeszlym roku. Moze zespol tez go nieco poskromil, ale jak pisalem wciaz obstaje przy swoim ze JML jeszcze nie wykorzystuje potencjalu samochodu na maksa. Nie ma jeszcze pelnego wyczucia samochodu, nie ma jeszcze pelnego zaufania, moze wciaz jeszcze nie znalazl ideanego setupu. Gdzies tam w podswiadomosci moze miec, ze o nowe auto i po prostu nie cisnie tak bardzo, bo nie zna tego samochodu tak dobrze. Inna rzecza jest styl jazdy. Przejazdy latvali golym okiem wygladaja na szybsze niz ogiera. Pozniej jednak okazuje sie ze to Ogier byl szybszy. Dlaczego? Bo jedzie dokladniej, spokojniej precyzyjniej. Najwyrazniej takiego stylu jazdy wymaga Polo. Fiesta jest bardziej agresywna i w takim samochodzie Latvala notowal szybkie czasy. Tutaj moze nieco za bardzo sie rzuca na drodze, jedzie agresywniej i to przynosi odwrotne skutki do celu zamierzonego. Mysle ze popracuje, pozna samochod lepiej i wroci do pelnej predkosci. Nie sadze, by Latvala byl wiele gorszym zawodnikiem od Ogiera. Tak samo jak poki co nie chce wierzyc, ze Ogier jest drugim Loebem. Tacy kierowcy jak Sloeb zdarzaja sie raz na wiele lat.

By wymiernie ocenic dyspozycje VW wypada nam nieco poczekac. Auto jest konkurencyjne, a Ogier wyglada na to, ze jest w zyciowej formie. To jednak nie oznacza, ze na pewno zdominuje sezon. Jest to mozliwe, ale nie jest pewne. Zwlaszcza, ze po dwoch rundach wlasciwie nie jestesmy w stanie porownac dyspozycji Ogiera do Hirvo. A komentarze, ze Polo jest zdecydowanie mocniejsze od Cytryny jak na razie mozna miedzy bajki wlozyc. Tym bardziej to, ze Citroen swoje sukcesy zawdziecza tylko i wylacznie Loebowi.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Świat WRC

Postprzez racingpasja » niedziela, 17 lut 2013, 13:39

Ogier wyleciał z Citroena może dla tego bo był szybszy/za szybki dla Loeba?. Może Ford w zeszłym sezonie był bardzo szybki tylko kierowcy nie za bardzo potrafili to wykorzystać na przestrzeni całego sezonu. JML na pewno jest szybki na kilku zakrętach, ale ciśnienia nie trzyma i chyba to nie ten poziom co Ogier, Loeb, Kubica:)
racingpasja
 
Posty: 7
Dołączył(a): piątek, 14 wrz 2012, 17:12

Re: Świat WRC

Postprzez Matthias Schmidt » niedziela, 17 lut 2013, 16:05

Kolego, skad ty sie wziales?? :shock: Wracaj do wlasnej rzeczywistosci... Kubica lepszy od Latvali? Ech... Kubicomania. Stawiac Kubice w szeregu z Ogierem i Loebem? Oj, kolego nie masz pojecia o rajdach, wyglada to na Kubicomaniaka... No tak, wszystkie posty w Startach Kubicy w Rajdach. To wszystko wyjasnia :/
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Świat WRC

Postprzez scooby14444 » niedziela, 17 lut 2013, 17:35

deiman napisał(a):
scooby14444 napisał(a):Zapewniam was ze kierowcy rajdowi na tym poziomie nie potrzebuja kilku miesiecy na wyczucie auta, na kilkudniowych testach i pracy z inżynierem są w stanie ustawic samochod pod siebie. Latvala ma po prostu zbyt mocnego kolege w teamie, jazda tempem Ogiera bedzie konczyc sie dzwonami.

Zapewniam Cie, ze tak nie jest ;) Solberg po zeszlym Meksyku dal wywiad, w ktorym stwierdzil, ze na razie nie cisnie na 100%, tylko dojezdza i zbiera doswiadczenie w nowym aucie, ktorego nie czuje na 100%. Jesli przejrzymy kilka nastepnych rajdow, przekonamy sie, ze rzeczywiscie tak bylo i do polowy sezenu notowal niezle postepy w szybkosci.

No bardzo ciekawe że samochodem którego nie czuł wbijał się na podium w rajdach, a jak już go poczuł to było już tylko gorzej.
Tłumaczenie o uczeniu się auta to najlepsza wymówka dla rajdowca.
Podobnie jest w przypadku Latvali, gość sobie nie radzi z Ogierem więc zwala na uczenie się auta. Przecież kierowcy fabryczni praktycznie nie wysiadają z rajdówek. Mówienie w przypadku Latvali o półrocznym okresie nauki auta zakrawa o kpiny. Zobzczymy co powie za pół roku...
scooby14444
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lut 2011, 01:05

Re: Świat WRC

Postprzez wanderer » niedziela, 17 lut 2013, 18:51

scooby14444 napisał(a):No bardzo ciekawe że samochodem którego nie czuł wbijał się na podium w rajdach, a jak już go poczuł to było już tylko gorzej.
Tłumaczenie o uczeniu się auta to najlepsza wymówka dla rajdowca.
Podobnie jest w przypadku Latvali, gość sobie nie radzi z Ogierem więc zwala na uczenie się auta. Przecież kierowcy fabryczni praktycznie nie wysiadają z rajdówek. Mówienie w przypadku Latvali o półrocznym okresie nauki auta zakrawa o kpiny. Zobzczymy co powie za pół roku...

A ja myślę, że kierowcy na takim poziomie nie muszą szukać wymówek. Fabryczni po kliku dniach testów potrafią być bardzo szybcy, ale znalezienie tego ostatniego procenta szybkości wymaga trochę więcej czasu. W przypadku Solberga słaba druga część sezonu może być wynikiem tego, że został postawiony w roli lidera zespołu. Może trudno było wytrzymać presję? Z jednej strony szef (z którym był w konflikcie) wymaga od ciebie zwycięstw, a z drugiej strony sugeruje, że zaraz może być na wylocie, bo zachwala wyniki młodszego Ostberga.

Tak więc od Latvali trudno oczekiwać, że na starcie będzie równie szybki co gość, który niemal od początku uczestniczył w rozwoju rajdówki, tym bardziej, że chodzi o gościa, który jeżdżąc w Citroenie był w stanie sprawić, że Loeb poczuł się realnie zagrożony. :)
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Świat WRC

Postprzez żółtodziób » niedziela, 17 lut 2013, 18:58

deiman napisał(a):
żółtodziób napisał(a):3. nie przypominam sobie, żebym powiedział w połowie roku, że Petter zaskakuje.

Twoj post po rajdzie Argentyny 2012:

przez żółtodziób » Pn maja 28, 2012 12:00 am
żółtodziób napisał(a):Petter ku mojemu zaskoczeniu jednak robi postępy. Myślałem,ze w tym wieku to będzie trudne, ale jednak łapie coraz "pełniejszy" kontakt z Loebem. Oczywiście Loeba ciągle uważam za lepszego kierowcę, obaj cisnęli, ale Loeb koła nie urwał, Petter prawdopodobnie ryzykował znacznie bardziej

Mam nadzieje, ze teraz nie powiesz, ze cytat nie jest z "polowy roku" i sie nie liczy? ;)


Manipulujesz, wyrywasz z kontekstu. Dlaczego nie zacytowałeś całego pkt 3. który brmiał w ten sposób:

3. nie przypominam sobie, żebym powiedział w połowie roku, że Petter zaskakuje. Mogło być to jakieś minimalne zaskoczenie jakimś przebłyskiem, ale szans na tytuł to nie widziałem ani przez moment. A jeśli nawet ogromna sympatia do Pettera powodowało, że tliła się gdzieś jakaś iskierka nadziei, tylko zdrowy rozsądek nakazywał się z tym nie ujawniać to zgasła ona definitywnie po Grecji.


i w takiej postaci nie jest sprzeczny z tym co napisałem pół roku temu. Dokładnie tak było - zaskoczenie przebłyskiem, ale bez szans na pokonanie Loeba w mistrzostwach. Widzisz, żeby w przytoczonym cytacie było coś na kształt "myliłem się co do Pettera, on jednak ma szansę na tytuł"? Ano nie widzisz, bo w takim tonie nie wypowiadałem się nigdy, nawet w stanie największej pomroczności alkoholowej.

Wracajac do jego szans na tytul:
żółtodziób napisał(a):2. Miałem prawo wiedzieć. Tempo Solberga odbiegało od Loeba znacząco, szans na pszybki progres w tym wieku raczej nie ma wielkich, podobnie jak szans na to,ze do końca sezonu będzie się miało szczęście, a rywale będą regularnie raz na jakiś czas dzwonić. Dlatego właśnie wyszło, że miałem rację - faktów było dosć, żeby je prawidłowo skojarzyć.

żółtodziób, wybacz ale uwazam, ze brakuje Tobie pokory i jestes niekonsekwentny. Cchcesz za wszelka cene udowodnic swoja racje. Najpierw skresliles Solberga na poczatku sezonu 2012. Potem przyznales, ze robi postepy. Teraz znow mowisz, ze miales prawo wiedziec, ze ejst skreslony, bo w tym wieku szans na postep to on juz nie mial.


Nie mój drogi, niekonsekwencję to mi wmawiasz manipulując wyrwanymi z kontekstu cytatami i naciągając je. Teraz dla odmiany naciągasz moja wypowiedź. Od kiedy przyznanie, że ktoś robi postępy oznacza automatycznie powrót do walki o tytuł? to już sobie sam dośpiewałeś i chyba tylko dlatego,że to Ty bardzo chcesz mieć rację. Nie pisałem również nigdy,że jakikolwiek postęp jest wykluczony, pisałem,że w tym wieku jakakolwiek nauka będzie bardzo trudna. W tym sensie progres Pettera mnie zaskoczył, ale to nie było ani znaczące zaskoczenie ani zmieniające moje przekonanie co do szans na tytuł.

To co wtedy powinienem byl zrobic ja, to wkleic Tobie link do wywiadu z Solbergiem po Meksyku. Dyskusja zakonczylaby w 2 postach. Nie twierdzilem nigdy, ze Solberg zdobedzie mistrza, bo stawialem od zawsze na Loeba. Twierdzilem, ze nie jest to niemozliwe, bo to sa rajdy i ocena szans zawodnika na tytul po 3 rajdach, w nowym samochodzie, rozsadna nie jest.


Tak nierozsądna, ze aż trafna prawda? Poza tym drugi raz apeluję o ścisłość - cała dyskusja miała miejsce nie po 3 a po 4 rajdach. Wtedy to własnie w wyniku dzwonu Loeba i dyskwalifikacji Hirvonena Petterowi udało się odrobić bardzo dużo punktów. Wcześniej w ogóle nie widział Loeba (oprócz Szwecji) różnica była tak przepastna, że tylko wyjątkowe szczęście mogłoby mu pomóc zdobyć tytuł, a na takie coś szanse były jak w totka. Różnica w tempie była zbyt duża, żeby mieć nadzieję, ze zostanie zniwelowana na tyle szybko,że zdoła odrobić straty do Loeba. To nie jest brak pokory tylko realistyczna ocena mój drogi. Podobnie jest z Latvalą, róznice tego co jest w porównaniu do tego co być powinno są za duze,żeby nie dostrzec poważnego problemu. W tym kontekście to o czym mówisz to frazes, moznaby coś takiego teraz powiedzieć o Hirvonenie, ponieważ może straty do Ogiera są duże, ale wiadomo, że do tej pory jeszcze z różnych względów w tym sezonie mógł jeszcze nie odkryć kart. Latvala to jednak inny przypadek - tutaj jest jasne, że mocno odstaje od Ogiera i że zrobienie wyniku przychodzi mu dużo trudniej niż w Fordzie. Bez względu na to z czego to wynika już teraz widać,ze problem ma mega poważny.

Matthias Schmidt napisał(a):Mozna sie rzeczywiscie doszukac tego, ze Latvala dostal taki nakaz od Volkswagena.


To się nie klei. Skoro VW nie walczy o tytuły to po co ma pilnować punktów? Ważniejsze chyba, zeby sprawdził możliwości samochodu i starał się wycisnąć z niego jak najwięcej póki co przetestował jedynie jakość klatki bezpieczeństwa.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Świat WRC

Postprzez speedyzxz » niedziela, 17 lut 2013, 19:04

Panował nad sobą to i wyniki były niezłe, jak się okazało że do Argentyny przyjeżdża jako vice z -4 pkt to Loba, to co miał zrobic? Cisnął, cisnął za mocno skończył na 5 miejscu.
Co do nauki no hmm no wychodzi na to że te auta się inaczej prowadzą i wskazuje wszystko na to że Fiesta była najbardziej narowista. Hirvonenowi nie pasowała do końca to się w DS3 dobrze poczuł, Latvali spokój VW jest "nienaturalny"
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Re: Świat WRC

Postprzez żółtodziób » niedziela, 17 lut 2013, 20:44

speedyzxz napisał(a):Panował nad sobą to i wyniki były niezłe, jak się okazało że do Argentyny przyjeżdża jako vice z -4 pkt to Loba, to co miał zrobic? Cisnął, cisnął za mocno skończył na 5 miejscu.
Co do nauki no hmm no wychodzi na to że te auta się inaczej prowadzą i wskazuje wszystko na to że Fiesta była najbardziej narowista. Hirvonenowi nie pasowała do końca to się w DS3 dobrze poczuł, Latvali spokój VW jest "nienaturalny"


Nie w tym rzecz, że przycisnął w Argentynie, rzecz w tym, że jego tempo od samego początku było dużo słabsze niż Cytryn, a niewiele mniejsza liczba punktów wynikała ze zbiegu okoliczności. W Portugalii Loeb wydzwonił, a Hirvonen dostał dysk, ale i to nie wystarczyło,zeby Solberg wyszsedł na prowadzenie. To własnie pokazywała jaka była przewaga tempa i skuteczności Loeba, ze nawet po dzwonie w jednej z czterech rozegranych rund ciagle był przed Solbergiem. Nowe wurce się nie psują, a Loeb nie dzwoni często, dyskwalifikacje za odstępstywa techniczne też się nie zdarzają często, w związku z czym należało się spodziewać,że przewaga Loeba będzie rosła. To nie chodzi o to, czy Petter zrobił dobrze czy źle że przycisnął i co miał zrobić jeśli eni przycisnąć chodzi o to,ze przy takiej dyspozycji było do przewidzenia jak to się skończy. Zaskoczony to owszem byłem w pewnym momencie,że dość skutecznie pogonił za Sebem. Tego się nie spodziewałem, ale to i tak nie zmieniło jego sytuacji. W połowie sezonu sam nie ukończył rajdu Grecji i wtedy w zasadzie było już pozamiatane. O tym też pisałem - że prędzej czy później jakieś nieukończenie musiało się i Solbergowi przytrafić i już wtedy uważałem, ze losy tytułu są praktycznie przesądzone i o tym już kolega deiman nie raczył pamiętać, teraz sugeruje jakobym kilka razy zmieniał zdanie i teraz się chełpił że miałem rację. Byłem na 99% pewien że tak własnie będzie, nawet jeśli Petter czymś zaskoczy to na tytruł nie ma szans i tak się stało. Teraz jestem moze nie na 99, ale na 90% pewien,że Latvala ma jakoś poważny problem z dogadaniem się z autem i że prędko tego się nie da rozwiązać i prawdopodobnie będzie przegrywał z Citroenami.

Co do przyczyn problemu to nie chcę się wypowiadać. Moze faktycznie Hirvonenowi Citroen bardziej przypasował niz Latvali VW, może to jest kwestia tego, że zbudowanego pod dyktando Ogiego samochodu nikt inny nie potrafi tak ogarnać, nie jest to jednak istotne. Istotne jest to, że problem jest i na razie nie zanosi się na to,żeby miał zostać szybko rozwiązany.

Tak na marginesie to jedno mnie tylko bawi (i nie piję tutaj do Ciebie speedy), że tak jak ludzie apelują teraz o nieocenianie Latvali i wyrozumiałość, bo nowy zespół, nowe auto tak postawili od razu krzyżyk na Kościuszce. Tutaj wszyscy od razu byli pewni że to cienias. Nie powiem, mnie występem w Szwecji to już rozczarował prawie ostatecznie, w zasadzie cień szansy upatruję jedynie w tym, że może nie potrafi jeździć po białym, ale na każdej inej nawierzchni moze będzie lepiej, ale generalnie nie liczę na to. Zresztą nie jest ważne tutaj cieniactwo Juniora, ważne jest to, że Latvali to bron Boże nie wolno szybko oceniać, ale o Juniorze to już w zasadzie wszystko wiadomo, pomimo, że nie tylko zmienił model auta, ale przede wszystkim klasę. Moim zdaniem ludzie kierują się po prostu sympatiami, oczekiwaniami i obawami, a analizą faktów.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Świat WRC

Postprzez Matthias Schmidt » niedziela, 17 lut 2013, 22:31

Nikt tutaj o nic nie apeluje, ani nikt nie oczekuje szczegolnej wyrozumialosci. Po prostu trzeba dostrzec to, ze Latvala z pewnoscia ma problemy z przystosowaniem sie do samochodu. Jak inaczej wytlumaczysz to, ze gosc ktory w zeszlym roku wygral w Szwecji, tym razem wypadl blado? Chyba w tym wieku o znizce formy mowic nie mozna. Poczekajmy jeszcze troche, dopiero wtedy bedzie mozna ocenic wymiernie. A porownanie do Kosciuszki nie ma tutaj nic do rzeczy. To przynajmniej jedna liga nizej, wiec moze nie bierzmy sie za porownywanie...
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)
Avatar użytkownika
Matthias Schmidt
N4
 
Posty: 2413
Dołączył(a): sobota, 13 mar 2010, 22:27
Lokalizacja: Monachium, Niemcy

Re: Świat WRC

Postprzez scooby14444 » niedziela, 17 lut 2013, 23:05

To nie Latvala wypadł blado tylko Ogier i Loeb masakrycznie odjechali konkurecji.
Ostatnio edytowano niedziela, 17 lut 2013, 23:43 przez scooby14444, łącznie edytowano 2 razy
scooby14444
N3
 
Posty: 352
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lut 2011, 01:05

Re: Świat WRC

Postprzez wanderer » niedziela, 17 lut 2013, 23:24

scooby14444 napisał(a):To nie Latvala wypadł blado tylko Ogier i Loeb masakrycznie odjechali konkurecji.

W rzeczy samej, gdyby nie ci "kosmici" z Francji, to spojrzenie na całą sytuację wyglądałoby inaczej. :)

A co do naszego doświadczonego eksportowego kierowcy, to zeszłoroczne porównanie z początkującym Lappim dobitnie pokazało, że nasz może liczyć jedynie na rolę statysty w mistrzostwach świata. Więc gdzie dopiero taki gość jak Latvala - jeden to profesjonalista, a drugi co najwyżej profesjonalny wieczny uczniak.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Świat WRC

Postprzez speedyzxz » niedziela, 17 lut 2013, 23:26

Matthias Schmidt napisał(a):A porownanie do Kosciuszki nie ma tutaj nic do rzeczy. To przynajmniej jedna liga nizej, wiec moze nie bierzmy sie za porownywanie...

Żółtodziób raczej porównuje ocenianie kierowców, a nie samych kierowców. Ale na wszelki wypadek unikajmy nazwiska Michała K. może to źle wpłynąć na dyskusję ;)

Żółtodziób napisał(a):Nie w tym rzecz, że przycisnął w Argentynie, rzecz w tym, że jego tempo od samego początku było dużo słabsze niż Cytryn.

Chodzi mi o to że ja to widzę trochę tak że faktycznie nie jechał wszystkiego w tych początkowych rajdach ale trzy trzecie miejsca jedno czwarte. Przez pecha innych to stykło by być blisko czołówki. Argentyna pech a potem Grecja "jego" rajd był blisko Loeba, chciał więcej i out! I fakt Grecja właściwie go wykluczyła z walki o mistrza.

scooby14444 napisał(a):To nie Latvala wypadł blado tylko Ogier i Loeb masakrycznie odjechali konkurecji.

Fakt też to zaznaczałem. Myślę że takim tempem SLoeb nie podróżował w Szwecji jeszcze, bo i teraz motywacja była, pokonać młodego niepokornego Ogiera.
http://rajdy-klasyfikacje.cba.pl - klasyfikacje WRC, ERC, RSMP i WRX!
Avatar użytkownika
speedyzxz
S1600
 
Posty: 2852
Dołączył(a): wtorek, 20 cze 2006, 21:46
Lokalizacja: Wapno/Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron