Moderator: SebaSTI
jeżeli faktycznie będzie jeździć w VW i od pierwszego dnia zostanie mu przydzielona rola drugiego kierowcy to może wyjść mu tylko na dobre. Zejdzie z niego presja objechania Loeba. Z kolei Ogier będzie chciał za wszelką cenę pokazać swojemu byłemu pracodawcy i byłemu "koledze" z zespołu kto teraz będzie rządzić w WRC. A jakim spektakularnym dzwonem to się może skończyć widzieliśmy w Monte Carlo w tym roku
Sądzę, że VW złożyło udane auto
Dam sobie na wstrzymanie, jak uznam za stosowne (...)
Bez jaj, Mikkelsen jest młody, ale szlifuje asfalty i szutry już wystarczająco dużo czasu, żeby nie traktować go jak szczeniaka
Sordo może miec za mocny kontrakt, lub z Mini nie jest tak xle jak się nam wydaje. Sordo wyraźnie powiedział, że nigdzie się nie wybiera
Poza tym wcale nie jest powiedziane,że M-sport jest jakoś mocno przywiązany do Solberga. jak najbardziej mogę sobie wyobrazić,ze zastąpią go Ostbergiem
Matthias Schmidt napisał(a):Bez jaj, Mikkelsen jest młody, ale szlifuje asfalty i szutry już wystarczająco dużo czasu, żeby nie traktować go jak szczeniaka
OK, no może sie troche zapedziłem, bo faktycznie doswiadczenie ma. Ale mimo wszystko jest jeszcze bardzo młody i wydaje mi sie, że MOGŁOBY być nie zdrowo wrzucić go od razu do fabryki jako numer 2. Ale oczywiscie w tej kwestii moge sie mylic, bo ciezko mi ocenic ile daly Mikkelsenowi starty w IRC czy WRC.
Sordo może miec za mocny kontrakt, lub z Mini nie jest tak xle jak się nam wydaje. Sordo wyraźnie powiedział, że nigdzie się nie wybiera
Jak widze cos Ci sie odmieniło, bo jeszcze niedawno jak o tym pisałem nie mogles przyjac do wiadomosci, że z Mini bedzie lepiej
Tak czy inaczej, Meeke odchodzi od Mini, wiec niestety obawiam sie że wcale nie jest dobrze. Obym sie mylił, bo faktycznie Sordo dawał wyraznie do zrozumienia ze zostaje w Mini.
kuba.es napisał(a):Jeżeli Latvala odejdzie z Forda, to moim zdaniem powinni się zastanowić nad pozyskaniem Krisa Meeke. Wielu ludzi go nie docenia ale uważam, że to solidny i szybki kierowca. Fakt, że jest Brytyjczykiem również raczej nie zaszkodzi tej ekipie. Mam nadzieję, że sobie poradzą i miejsce Latvali zajmie właśnie Kris.
Co do VW... Obok Ogiera widziałbym zarówno Latvalę jak i Mikkelsena. Uważam, że ten drugi już dawno udowodnił swoją wartość w WRC.
Matthias Schmidt napisał(a):woocaschjeżeli faktycznie będzie jeździć w VW i od pierwszego dnia zostanie mu przydzielona rola drugiego kierowcy to może wyjść mu tylko na dobre. Zejdzie z niego presja objechania Loeba. Z kolei Ogier będzie chciał za wszelką cenę pokazać swojemu byłemu pracodawcy i byłemu "koledze" z zespołu kto teraz będzie rządzić w WRC. A jakim spektakularnym dzwonem to się może skończyć widzieliśmy w Monte Carlo w tym roku
Od razu Ci powiem że czegos takiego nie bedzie. Oni nie zastosuja podziału, bo w takim przypadku (Ogier - Latvala) beda mieli kierowców równych sobie a podział skrzywdziłby jednego z nich. Ogi nie bedzie za wszelka cene chciał pokazac kto tu jest numerem 1 bo sam przyznał, że numerem 1 po prostu nie bedzie! Przypuszczam że bedziemy mieli wreszcie interesujaca walke wewnątrz zespołowa ale nikt nie przydzieli z górny numerków.
Prędzej Neuville zdobędzie tytuł MŚ jak Meeke znajdzie fotel w fabryce.
I moze sie okazać że przez to Ford bedzie miał w przyszłym roku nie jednego rywala z którym nie daje rady wygrać a już dwóch. Oby nie skończyło się tym że w końcu zrezygnują z WRC.
Co jeszcze może mieć na celu takie gadanie? możliwe, ze JML się stawia i chcą go skusić "jedynką". Może zakładają, ze po paru dzwonach będzie musiał i tak "odpuścić" jedynkę. Tylko po co w ogóle brać kierowcę , co do którego robi się założenie, że będzie dzwonił.
kuba.es napisał(a):Petter + Atko w jednym teamie = prawie jak za dawnych lat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości