Moderator: SebaSTI
Sylwek_GSi napisał(a): to coś to nie wylot powietrza jak w DTMachtylko poszeżony błotnik, podobnie jak w Citorenie, Fordzie itp. tylko inaczej wyprofilowany. Zmiany te pojawiły się podczas testów w finlandii w polowie 2012 roku. Wcześniej Polo miało inne błotniki. Błotnik nie posiada otworu tylko folię w ciemnym kolorze. Podobny zabieg był stosowany w Fabii S2000 na przednich błotnikach.
gregortest napisał(a):Jak to nie ???
A widzisz gdzieś napis DYNAMIC ???
gregortest napisał(a):Musieli wrzucić wszystko do słoja.
Kasy jest mniej niż w zeszłym roku.
gregortest napisał(a):No i widać proroctwa gregortest co do odejścia Dynamica, czyli Lotosa, od Michała, nie sprawdziły się. A wręcz przeciwnie ich zaangażowanie wzrosło, przynajmniej tak to wygląda na zewnątrz
Jak to nie ???
A widzisz gdzieś napis DYNAMIC ???
Bo ja nie.
gregortest napisał(a):Dmack dał sporo, oprócz opon oczywiście.
wiechu100 napisał(a):Wczoraj widzialem foty Michala z siedziby Motorsport Italia jak robil foty swojemu Mini. Oklejenie bylo identyczne
http://www.facebook.com/Motorsportita/photos_stream
A co najlepsze? Auto dalej stoi na Michelinach
Jarek55511 napisał(a):wiechu100 napisał(a):Wczoraj widzialem foty Michala z siedziby Motorsport Italia jak robil foty swojemu Mini. Oklejenie bylo identyczne
http://www.facebook.com/Motorsportita/photos_stream
A co najlepsze? Auto dalej stoi na Michelinach
na dzisiejszych testach jest te same oklejenie. Więc gdzie ten Dmack?
menson napisał(a):Może być mniejszy ponieważ Motorsport Italia będzie chciał za wszelką ceną jeździć i pewnie też się dokładają. W 2012 Atkinson jechał za ich kasę bo swojej nie miał. A gregortest ma napewno rację bo jest aktywny w WRC od dawna i jest najbliżej wszystkich zespołów.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości