sezon 2006

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Basket » piątek, 30 gru 2005, 15:52

Cendra napisał(a):a jeszcze rok temu mial Ford zrezygnować, a teraz dwa zespoly :!:


No dwa zespoły bo Wilson zwietrzył szansę na trzy tytuły w nadchodzącym sezonie.Poza tym musiał jeszcze gdzieś synka upchnąć :P
Avatar użytkownika
Basket
 
Posty: 47
Dołączył(a): wtorek, 15 lis 2005, 12:47
Lokalizacja: Tarnów


Postprzez mda » piątek, 13 sty 2006, 12:06

Roman Kresta, dwukrotny mistrz Czech, wystartuje w tym sezonie w mistrzostwach Wielkiej Brytanii. Jego kolegą z zespołu będzie Barry Clark. Obaj usiądą za kierownicą Fordów Fiesta Super 1600 podczas sześciu rund BRC. Rajdówki od Stobarta zobaczymy także na trasach mistrzostw świata!

Zespół Eddiego Stobarta po raz pierwszy pojawił się na mistrzostwach świata w 2004 roku podczas Rajdu Wielkiej Brytanii. W najbliższym sezonie Matther Wilson weźmie udział we wszystkich rundach mistrzostw świata za kierownicą Focusa WRC 05. Obok niego pojawią się także w barwach teamu Stobarta: Pieter Tsjoen pojedzie w rajdzie Monte Carlo, Kosti Katajamaki wystartuje w 5 eliminacjach, J-M Latvala o zaliczy o jedną rudę mniej, a L.P. Companc, pojedzie w ośmiu rajdach.

W 2006 roku Mark Higgins i Julian Reynolds wystartują w mistrzostwach Wielkiej Brytanii w Subaru Imprezach WRX. Zespół wystawi także dwie Fiesty S1600- w jednej usiądzie 23-letni Barry Clark, w drugiej dwukrotny mistrz Czech- Roman Kresta, który jednocześnie będzie wspierał prace testowe dla fabrycznego Forda.


Roman Kresta w Fordzie Fiesta :D
all we do is kiteboarding...
Avatar użytkownika
mda
A6
 
Posty: 1007
Dołączył(a): niedziela, 27 lut 2005, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SiwY » sobota, 14 sty 2006, 20:35

Mimo tego ze ford wystawia 2 zespoły to ten sezon nie bedzie najlepszy chociaż by dlatego ze nie bedzie takiej walki między producentami....:( no i pewnie Loeb dalej nie bedzie miał sobie równych...:/
Avatar użytkownika
SiwY
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 14:45
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez Kubuś » wtorek, 17 sty 2006, 21:13

zobaczym co ten sezon nam przyniesie loeb bedzie lał wszystkich na asfaltach a co bedzie sie dzialo na szutrze??? moze byc ciekawie :D mowi sie ze dwie ostatnie rundy MŚ loeb pojedzie C4 8)
Avatar użytkownika
Kubuś
N1
 
Posty: 61
Dołączył(a): wtorek, 17 sty 2006, 13:24
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez Cendra » środa, 18 sty 2006, 13:49

ciekawe co pokaze Duval na asfaltach fabią :D troche sie boje ze asy z fabryk i seb mogą po dupie dostawac od aut co maja aktywne dyfry :? niby bedzie ciekawei, ale chyba kazdy woli jak jego idole wygrywają (czytaj Loeb :P )
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez Karol » środa, 18 sty 2006, 15:10

Wszystko zależy od tego jakim pomysłem okaże się wynalazek skody z dyframi. Colin udowodnił, że Fabia jednak jest konkurencyjna. Duval jest niezłym kierowcą na asfaltach więc .... może powalczyć :wink:
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez _misiek055_ » czwartek, 19 sty 2006, 00:25

Jak to jest z tymi dyframi? Fabia podobnież ma stałe ciśnienie w układzie i zaplombowane obudowy żeby chodziło jak pasywany. Prawda li to :?:
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Karol » czwartek, 19 sty 2006, 09:31

Poniekąd prawda. Ale...z tego co pisali w newsach to taki system jest bardzo awaryjny. Nie wiem czy posiadają ten "wynalazek" Fabie Aignera i Panizziego. Ale Kopecky i Duval chyba mają. Nie wiem na pewno. Jeżeli się myle, proszę o sprostowanie.
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez żółtodziób » czwartek, 19 sty 2006, 12:01

Colin udowodnił, że Fabia jednak jest konkurencyjna.


Colin udowodnił, że w dalszym ciągu jest szybki i nie zapomniał jak sie jeździ. Fabia konkurencyjna raczej nie jest, jedyne na co było stać to auto to gonienie za Dudu (niezbyt skuteczne zresztą) i awaria w decydującym momencie. Niemniej jednak Colin pokazał że da się tym sprzętem jechać szybciej niż robili to pozostali fabryczni Skody i chyba blędem było zaperzestanie rozwoju tegoż autka.

ciekawe co pokaze Duval na asfaltach fabią troche sie boje ze asy z fabryk i seb mogą po dupie dostawac od aut co maja aktywne dyfry


nie wydaje mi się. Zwłaszacza nie w przypadku Loeba, on nigdy nie tnie agresywnie zakrętów, jedzie środkiem drogi, w tej sytuacji aktywne dyfry na asfalcie wiele nie wniosą. Poza tym Skoda jest tak mocno do tyłu że raczej na niewiele zda się elektronika.


zobaczym co ten sezon nam przyniesie loeb bedzie lał wszystkich na asfaltach a co bedzie sie dzialo na szutrze??? moze byc ciekawie mowi sie ze dwie ostatnie rundy MŚ loeb pojedzie C4


Zależy na jak długo wystrczy stara, nie rozwijana Xsara i czy rzeczywiście nie będą jej rozwijać. Wątpię jednak, żeby wystartował C4 w ostatnich rundach, ten model może homologować tyko Citroen (no, chyba że mają zamiar delegować do Kronosa caly swój zespół fabryczyny, Kronos jednak może nie mieć odpowiedniego zaplecza, serwisować samochód to nie to samo co go opracowywać) a Loeb jest zgłoszony na cały sezon jako zawodnik Kronosa.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Gracko » czwartek, 19 sty 2006, 12:15

Loeb nie tnie zakrętów - a to ciekawe jest ??:)
Gracko
A5
 
Posty: 639
Dołączył(a): poniedziałek, 24 sty 2005, 18:31
Lokalizacja: Gorlice - Kraków

Postprzez Saruto » czwartek, 26 sty 2006, 20:18

mam pytanie
ile trzeba zaliczyć rajdów w JWRC :?:
a ile w PCWRC :?:

dziękuje pięknie za odpowiedź :)
Ostatnio edytowano czwartek, 26 sty 2006, 20:31 przez Saruto, łącznie edytowano 1 raz
GO!!! Loeb & Latvala GO!!!
GO!!! Sandell & Kościuszko GO!!!
GO!!! Al-Attiyah & Hänninen GO!!!
Obrazek
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?Buy/ Zapraszam do gry!
Avatar użytkownika
Saruto
A6
 
Posty: 1677
Dołączył(a): sobota, 21 sty 2006, 20:10
Lokalizacja: Kraków/Swoszowice

Postprzez Marmetal » czwartek, 26 sty 2006, 20:27

Saruto napisał(a):mam pytanie
ile trzeba zaliczyć rajdów w JWRC :?:
a ile w PCWRC :?:


Całe mistrzostwa składają się z szesnastu rajdów, a więc PCWRC i JWRC z ośmiu. O ile się nie mylę, to trzeba zaliczyć sześć. Proszę poprawić jeśli podałem jakieś błędne informacje.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez bzyq » wtorek, 31 sty 2006, 00:45

Szef komisji WRC w FIA, Jacques Regis podjął decyzję o rezygnacji z zajmowanego stanowiska - będzie pełnił swoją funkcję do najbliższego posiedzenia Światowej Rady Sportów Motorowych, zaplanowanego na 22 marca. - Ewolucja już się rozpoczęła - powiedział Regis dziennikarzom. - W tym roku koszty uczestnictwa zostały obniżone i w mistrzostwach otwarliśmy drzwi dla nowych teamów. Co do regulaminu, ważne, żeby pozostał stabilny. Mam nadzieję, że dzięki naszym wysiłkom w 2007 pojawią się nowi producenci.

61-letni Jacques Regis jest wiceprezesem FIA, prezesuje także Francuskiej Federacji Sportu Samochodowego. W grudniu 2004 roku zastąpił Shekhara Mehtę w roli prezesa World Rally Championship Commission.


Wyglada na to, ze napsul i umywa rece. Ciekaw jestem w jaki sposob chca przyciagnac nowych producentow w taki sposob.

P.S. Dalem to do tego tematu bo nie wiem czy byl sens otwierac nowy.
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez żółtodziób » wtorek, 31 sty 2006, 17:09

Loeb nie tnie zakrętów - a to ciekawe jest ??


Usiłujesz się przyczepić, czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem? A może nigdy nie porównywałeś jak te same zakręty przejeżdża Solberg i Loeb? Od kiedy "nie tnie agresywnie zakrętów" oznacza że w ogóle nie tnie?

Wyglada na to, ze napsul i umywa rece. Ciekaw jestem w jaki sposob chca przyciagnac nowych producentow w taki sposob.


Mehta też zbyt madry nie był, poza tym ja bym nie obwiniał jednego cżłowieka ale raczej całą skostniałą strukturę FIA. Bo jedną ręką wprowadzają sensowne zmiany, choć niezbyt szeroko zakrojone (takie jak np. usunięcie aktywnych dyfrów) a drugą ręką kompletne idiotyzmy jak np 16 rajów w sezonie.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez solota_RallyPL.com » wtorek, 31 sty 2006, 23:19

16 rajdów bym się tak nie czepiał, bo są pojedyńcze imprezy w Azji jak Rajd Japoni czy w Ameryce jak Rajd Meksyku i Argentyny, więc źle byłoby stracić takie rajdy, a nazwa WRC zobowiązuje

wg mnie powinno sie ukrocic europejskie rundy WRC, zeby weszly jakies rajdy z afryki czy Rajd Chin(duze gospodarki). Podwyzszenie poziomu ME daloby miejsce na takie rajdy jak Cypr czy sardynia, bo w sumie to takie same oesy

jednym słowem trzeba stworzyc mocna drugą ligę pod europejskie rajdy, a swiatowe rozgrywac na swiecie, a nie w półeuropie :wink:
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron