przez Matthias Schmidt » sobota, 8 gru 2012, 09:51
Seraf
Petter nie ma sponsorow i stad brak zainteresowania nim. Prodrive koniecznie potrzebuje jakiejs kasy, aby moc startowac w przyszlym sezonie. Sciagniecie Pettera wcale nie oznaczaloby, ze sponsorzy nadejda, mimo ze Solberg jeet bardzo medialny. Gdyby tak bylo, to prawdopodobnie zostalby w M-Sporcie bo znalazlby sobie sponsorow i dal kase Malcolmowi. To nie jest takie proste.
Hyundai na dzien dzisiejszy jest wielka zagadka. Poza prezentacja auta (ktore bylo tylko i wylacznie show carem) poki co nic nie slychac w temacie. No, przepraszam, sciagneli Michela Nandana. Polaczenie tego z Prodrivem i Petterem byloby dobrym pomyslem, jednak watpie by takie cos bylo mozliwe. Hyundai chce byc zupelnie fabrycznym zespolem, maja zreszta niemile wspomnienia z wspolpracy z MSD. O ile sciagniecie Pettera jeszcze jest mozliwe, tak dokoptowanie do tego Prodrive juz malo.Ostatnimi czasy Prodrive sobie nie radzil. Ostatnie lata z Subaru byly jakie byly, potem zbudowali niezle auto, ale zawalili z finansami, BMW ich wydymalo i teraz prawdopodobnie juz niewiele zrobia. Niby i beda rozwijac Mini i silnik BMW WTCC, ale okaze sie jak to bedzie wygladalo w praktyce. Tak czy tak, patrzac na ich "biografie" watpie zeby Hyundai nawiazal z nimi wspolprace.
Tez mnie zastanawia co bedzie z M-Sportem. Niewiadomo ile Nasser bedzie ich wspieral i niewiadomo ile beda chcieli startowac Fordami jako polfabryczny zespol. I tutaj w polaczenie sil z Hyundaiem nie wierze, choc na pewno jest to bardziej mozliwe niz w przypadku Prodrive. Zgadzam sie z Toba, tez uwazam ze Ford powinien byl wstrzymac sie ten rok i tez uwazam ze bez Loeba Latvala moglby mniej dzwonic. No niestety, tutaj chodzi o kase, a Ford poniosl ogromne straty i nie mieli wyjscia.
"This rally is insane, even though everything is going well at the moment. If there is a trouble, I'm as good as dead" - Henri Toivonen (1 May 1986)