Moderator: SebaSTI
wrc1600 napisał(a):viper napisał(a):wrc1600 napisał(a):Chcialbym zobaczyc miny i uslyszec argmenty tych którzy sa przeciwko Rally 2 i za dluzszymi i trudniejszymi rajdami. Po 6 odcinkach mamy 12 samochodów w rajdzieWRC to nie terenówki na Dakarze i trzeba to zrozumiec. Osobiscie wolabym powrót do Focusów i C4 a formule rajdów zostawil jaka jest ale z trzema petlami dziennie. Samochody które jezdza teraz nie nadaja sie na takie rajdy jak Todd i s-ka chce.
To zmienią samochody. Nie pierwszy i nie ostatni to chyba najmniejszy problem. Rajdy zrobiły sie sprinterskie to i takie samochody zrobili. Jak rajdy bedą długo dystansowe to zmienia i auta. Najważniejsze żeby były atrakcyjne medialnie i realnie. To, ze jest 12 samochodów to nie kwestia superraly tylko kosztów. Najlepszy przykład to RSMP , a tutaj te koszty w porównaniu do MS to pikus, wiec im wyżej tym trudniej z kasa.
Przypomne ci tylko ze cale zamieszanie ze zmiana samchodów spowodowane bylo wysokimi kosztami, sposobem na przyciagniecie producentów i marudzeniem prywaciarzy ze drogo, jesli powróca do wiekszych samochodów to wróca do punktu wyjsca, podobnie bedzie z dlugodystansowymi rajdami. Zaczelo to funkcjonowac, przybly 2 fabryki, nowi kierowcy a ktos juz próbuje "naprawiac" dobre dzialajaca maszyne. Po Meksyku Ostberg wyliczyl ze wydluzenie rajdu kosztowalo go 20000 euro.
Matthias Schmidt napisał(a):Teraz byleby JML pojechal troche szybciej i moze tez zdola gdzies tam awansowac.
speedyzxz napisał(a):w takich warunkach i takim odrabianiu to może nawet Sandell jest do złapania
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości