
Moderator: SebaSTI
gregortest napisał(a):
Przede wszystkim wiem jak zbudowany jest amor i w miarę ogarniam Ohlinsa z ustawieniami.
Jeżeli twierdzisz że to prawie nic nie dało to przypomnij sobie Portugalię 2012.
W motocyklach stosuje się taki układ (up side down), tylko działanie jest trochę inne.
Nie jestem fanem aut z VW, tylko bardzo realnie patrze na to co się dzieje.
Citroen po prostu schowałgłowę w piasek jeżeli chodzi o S2000, z braku kasy. Wątpię aby dali prywaciarzowi kupić auto, w ciagu najbliższych 2 lat. Chyba ze się wycofają.
Ford zbudował około 25 Fordów Fiesta S 2000 i już 15 szt RRC.
I nie pisz mi że są jakieś Citroeny nie fabryczne:):):) hahahah. Wszystkie są w posiadaniu działu sportu . Nawet Peter nie miał Xsary u siebie, tyllko mu przez pierwsze pół roku dokładnie 6 rajdów przywozili.
Dlaczego Citroen był i jest szybki ? Proste - znaleźli patent w krótkim czasie, któreg oinni nie mogą znaleźć. Albo odkrywają go bardzo powoli.
Jak Ogier podpsiał kontrakt z VW, to wiem z pewnego źródła, że była taka awantura w Cytrynie, że lepeij nie mówić.
po prostu ich sprzedał. A że chłopak kumaty jest w technicznych sprawach, to po prostu wyciekło co i jak.
Jeżeli p otych wszystkich testach VW, było by coś nie tak, to by się nie palili, aby wystawić Carlosa z 00, a oni chcieli dodatkowo zapłacić za to innym zespołom. Na co Ford i Mini się poobno zgodzili. Tylko nie Citroen.
W Citroenie jak widzą ogiera to ich krew zalewa, ale mogą mieć pretensje tylko do siebie.
Bo jednej rzeczy nie zniosę. Team Orders i uważam że należy taki zespół karać tak finasowo, aby im się odechciało.
Pamiętasz Delacoura i Panizziego. Jak ten pierwszy połamał drzwi od Campera ?
W końcu łut szczęscia sie odwróci od Citroena i oby jak najszybciej.
Sylwek_GSi napisał(a):a tymczasem plotki o Kubicy, co prawde nie w WRC a ERC onok Basso w fieście RRCtego jeszcze nie grali.
Jarek55511 napisał(a):Żółtodziób miał racje co do Skody. Wygrywa w IRC bo jedzie nią multum załóg,a Fordów mniej jest,ale na San Remo Basso pokazał klase Fiesty![]()
woocasch napisał(a):Kwestia tego, że Skoda Fabia S2000 leje np. Fiestę jest także w tym, że w wielu rajdach Skoda wystawia całą armię samochodów, tak było w tym roku w IRC, na starcie każdej rundy jest kilka Fabii i w porywach jedna Fiesta z dobrym kierowcą. I z czystej statystyki wiadomo, że jak ta jedna Fiesta ma problem to nie wygra rajdu, a jak jedna Fabia ma problem to może wygra druga, a jak nie druga to trzeciaJednak mimo tego to Skoda ma najlepszy pakiet auto+kierowcy i to jest fakt.
gregortest napisał(a):Jesli lepiej się poczujesz to nie ma sprawy - jestem najmądrzejszy na świecie, tylko zobaczymy kto się bedzie śmiał za 3 miesiące jak VW wystawi to pudło w normalnym rajdzie.
czytając Twoje wypowiedzi, to odnośi się wrażenie, że to nie są domysły, tylko układasz scenariusz w WRC.
ale oki.
zobaczymy to się pośmiejemy
żółtodziób napisał(a):Dlatego własnie w już za kilka miesięcy okaże się czy nowatorska metodyka to przełom w konstruowaniu samochodów rajdowych, czy po prostu efekt przeniesienia na rajdy metodyki wyścigowej, gdzie faktycznie wystarczy testować do porzygu, bo tor jest tor, jest tylko suchy albo mokry i rzeczywiscie można sie skapować gdzie się jest po samej telemetrii i kręconych czasach gdzie się jest, rajdy to onna para kaloszy, jest znacznie więcej zmiennych, a testy odbywają się w zupełnie innych miejscach niż ma miejsce rzeczywiste ściganie.nikt jeszcze takiej metodyki nie próbował i dlatego barzo ttrudno cokolwiek prorokować.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości