Jarek55511 napisał(a):Włąśnie ja bym wolał Rajd ERC na Dolnym śląsku. Mi się marzyło takie coś, że start w Jeleniej i tam pierwszy etap,a drugi to po oesach Świdnickiego,a trzeci Dolnośląskiego i meta w Kłodzku. Można byłoby obracać etapami


Moderator: SebaSTI
Jarek55511 napisał(a):Włąśnie ja bym wolał Rajd ERC na Dolnym śląsku. Mi się marzyło takie coś, że start w Jeleniej i tam pierwszy etap,a drugi to po oesach Świdnickiego,a trzeci Dolnośląskiego i meta w Kłodzku. Można byłoby obracać etapami
Jarek55511 napisał(a):Włąśnie ja bym wolał Rajd ERC na Dolnym śląsku. Mi się marzyło takie coś, że start w Jeleniej i tam pierwszy etap,a drugi to po oesach Świdnickiego,a trzeci Dolnośląskiego i meta w Kłodzku. Można byłoby obracać etapami
A co do Polskiego w WRC to może start w Warszawie potem dojazd do Mikołajek (223km)oesy na Mazurach w kier.wschodnim, a potem na Litwę i tam etapem i metą w Wilnie zakończyć
RajducH napisał(a)::) Wiele razy o tym myślałem:) Karkonoski, Elmot, Dolnośląski - każdy z nich to jeden etap 3x3 oesy; łącznie 27nierealnie genialny rajd dla kibica
Mad Max napisał(a):No właśnie mnie to cały czas dziwi dlaczego spora części "kibiców" chce powrotu Polskiego na asfalt ?? skoro wszelkie przesłanki mówią o tym ze asfalty w WRC są dość mocno nie lubiane (osobiście uważam że jeśli Citroen zwinie manatki z WRC to Francja wyleci z kalendarza - i tak mają praktycznie dwa rajdy asfaltowe u siebie). Dlaczego by na południu Polski nie powalczyć o ERC które tak jak wcześniej ktoś wspomniał można by było zrobić po kawałku z 3 rajdów (z Jeleniej do Wałbrzycha jest ~60km do Kłodzka kolejne 60km)
Hubertos napisał(a):Kupowanie karnetów raczej nie ma sensu, są tylko sprawdzane na strefie i torze Mikołajki. Ewentualnie można zostać sprawdzonym przy oficjalnym dojeździe na odcinek.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości