sezon 2006

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Marmetal » czwartek, 24 lis 2005, 23:50

Marcin 2 napisał(a):
Jak tak dalej pójdzie to era WRC minie


Dzisiaj tęsknimy za B-grupą, a za 3-4 lata będziemy tęsknić za WRC. A takie auta jak Xsara czy 206 będą klasykami :)


Masz rację. Jakie nie byłyby WRC, to jednak WRC mające swój niepowtarzalny urok. Przekonałem się o tym będąc na Rajdzie Koszyc z dziesięcioma autami tej klasy. To przyspieszenie, ten huk, robi wrażenie...
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20


Postprzez Cendra » sobota, 26 lis 2005, 11:17

trzeba sie cieszyc WRC puki są... :cry:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez WRCfan » sobota, 26 lis 2005, 12:41

Kimi napisał(a):No i dobrze że jeździ bo jedno WRC więcej robi różnice .

"Według informacji Sveta Motoru, w 2008 wyjedzie następca Fabii - z dwulitrowym silnikiem i napędem 4x4, czyli Super 2000."
Jak tak dalej pójdzie to era WRC minie .


Świetne posunięcie ze strony Skody :roll: , dwóch rzeczy do końca dobrze nie umieli zrobić (Octavia,Fabia WRC) i zabierają sie za kolejne...ehhh
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Marcin 2 » sobota, 26 lis 2005, 16:12

Nie umieli, ale widać że chcą startować i się rozwijać. Dla mnie Fabia nie będzie już ewoluować, tylko skupią się właśnie na Super 2000. Podobnie jest z nowym Focusem. Tylko mam nadzieje że to ich nowe auto nie będzie tak paskudne jak Focus...
Avatar użytkownika
Marcin 2
N1
 
Posty: 70
Dołączył(a): sobota, 19 lis 2005, 17:45

Postprzez Slee_ » środa, 30 lis 2005, 22:59

Wlasnie wyczytalem na rallypl :
Fabryczny zespół Skody nie zostanie rozwiązany, i wystąpi w przyszłoroczny mistrzostwach świata. Co więcej, zespół z Mlada Boleslav rozpoczął już testy Skody Fabii WRC w wersji bez aktywnych dyferencjałów. Jan Kopecky jeździł nieopodal Beli pod Bezdezem. Niestety według słów szefa teamu - Martina Muhlmeiera - Fabia nie doczeka się w sezonie 2006 żadnych gruntownych modyfikacji.

Nie znany jest na razie skład zespołu. Czescy kibice w fabrycznym zespole widzieli by najchętniej Colina McRae oraz swoich najszybszych obecnie kierowców - Romana Krestę i Jana Kopeckiego. Tymczasem krystalizuje się skład prywatnego zespołu Red Bulla który pod przewodnictwem Armina Schwarza wystawi w MŚ dwie Fabie. Jeden z samochodów otrzyma rajdowa nadzieja Austrii - Andreas Aigner. Do drugiej rajdówki typowany jest McRae bądź Francois Duval, którego sponsorem jest Red Bull.


Mam nadzieje ze to prawda :D :D :D A jak McRae pojedzie pelny sezon w fabrycznej skodzie to bede w siodmym niebie :D

Obrazek
Obrazek
Slee_
N3
 
Posty: 260
Dołączył(a): piątek, 11 mar 2005, 20:02
Lokalizacja: Reykjavik

Postprzez WAPNO » środa, 30 lis 2005, 23:31

Martin ma trudne zadanie, ale mysle ze sie pozbiera. Na tym etapie kariery ten sport traktuje sie zawodowo i jako profesjonalista napewno byc moze da rade. Nie mowie tu akurat o znajdywaniu sponsora, ale do swojego tempa moze powrocic.
WAPNO
A6
 
Posty: 1012
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 13:46
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez mototom » czwartek, 1 gru 2005, 00:09

Jakoś mimo niezłej jazdy Colina w Australii nie widze Skody wysoko w przyszłym roku. Raczej to będzie walka z prywaciarzami niż z innymi fabrykami. Co do ich składu to widziałbym w niej Colina i Gardemeistera. Chyba, że Toni znajdzie kase na jakiegos prywatnego Focusa czy Xsare. To byłoby chyba lepsze rozwiązanie niż marna fabryczna Fabia.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ŁukaszWRC » czwartek, 1 gru 2005, 10:52

Również wczoraj, włoski tygodnik Autosprint poinformował o tym, że Colin McRae praktycznie jest już zawodnikiem Fiata i będzie jeździł Punto Super 2000.


To dla mnie jedna z lepszych informacji w dniu dzisiejszym :D
Avatar użytkownika
ŁukaszWRC
A5
 
Posty: 976
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 22:47
Lokalizacja: RKR

Postprzez Marcin 2 » czwartek, 1 gru 2005, 11:42

To dla mnie jedna z lepszych informacji w dniu dzisiejszym


A dla mnie będzie miał stracony sezon. Po kiego pcha się do całkowicie nowego auta które może być niewypałem zamiast zostać w Skodzie kturą już dobrze zna.
Avatar użytkownika
Marcin 2
N1
 
Posty: 70
Dołączył(a): sobota, 19 lis 2005, 17:45

Postprzez Kimi » czwartek, 1 gru 2005, 16:17

Mam nadzieje że to nieprawda... Colin w Punto :lol: nie będzie co zbierać , przecież on zawsze jeździ na maksa a to nowe auto , chyba że mają już dopracowane i nie będzie problemów wieku dziecięcego .
Fajnie że Skoda zostaje , licze że ktoś dobry do niej dołączy :)
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01

Postprzez ŁukaszWRC » czwartek, 1 gru 2005, 16:21

Marcin 2 napisał(a):
To dla mnie jedna z lepszych informacji w dniu dzisiejszym


A dla mnie będzie miał stracony sezon. Po kiego pcha się do całkowicie nowego auta które może być niewypałem zamiast zostać w Skodzie kturą już dobrze zna.


To Skoda jest niewypałem! Ten wyczyn "serwisu" w Australii chyba zupełnie zraził Colina do Fabii. Jeżdżąc w jednym z pierwszych aut S2000, na pewno przyczyni się do promocji nowej klasy.
A co do tego, że Punto będzie porządną rajdówką nie mam wątpliwości. Wystarczy popatrzeć ile Fiat kasy ładuje w to auto i jakie ma doświadczenie w rajdach (patrz Lancia), no bo w S2000 wszyscy producenci nie mają doświadczenia, co wyrównuje szanse. Coś mi sie zdaje, że stereotypy dają o sobie znać.
Avatar użytkownika
ŁukaszWRC
A5
 
Posty: 976
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 22:47
Lokalizacja: RKR

Postprzez Marcin 2 » czwartek, 1 gru 2005, 18:19

ŁukaszWRC

Nie zrozum mnie żłe: Fiat i Lancia to auta kture na trwałe wpisały się w historie rajdów. Fiat 131, Lancia Fulvia ,Stratos, 037, Delta-to klasyki.
Ale Colin nie jest juz młody. Kiedys dali mu Impreze i widac że chociaż był to kompletnie nowy model to dawał sobie z nim rade już od poczatku. Ale teraz potrzebuje jakiegoś auta kture juz w miare zna. Super 2000 to zupełnie inne auta w prowadzeniu od WRC. Nie jest już młody i jezeli ma jeszcze coś pokazać to uważam że o wiele więcej osiągnie nawet w prywatnym wurcu niż w S2000. I nie wazne czy jest to fiat czy każde inne auto.
Avatar użytkownika
Marcin 2
N1
 
Posty: 70
Dołączył(a): sobota, 19 lis 2005, 17:45

Postprzez cah » czwartek, 1 gru 2005, 20:10

Ale nie wiemy czy s2000 nie będą przyszłościa rajdów... Fiat mu też więcej płaci być może :wink: A dla włoskiego teamu to świetny interes, bo nie ma nic lepszego dla rozwoju auta niż tak doświadczony zawodnik za kółkiem
http://imageshack.us Obrazek
http://imageshack.us Obrazek
Avatar użytkownika
cah
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): środa, 16 mar 2005, 13:17
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez Robson » czwartek, 1 gru 2005, 20:41

Jesli Colin miałby jezdzi w fiacie to jetsem jak najbardziej za.Przeciez jego doswiadczenie napewno duzo wniesie do zespołu.Pozatym jest osoba niesmowicie medialna dlatego bedzie wszytskich interesowac co sie dzieje w klasie s2000,a przez co rajdy moga tylko na tym zyskac.Przeciez te jego kilka stratow w fabii wszytskich interesowały.A to ze juz jednym ze starszych zawodnikow to według mnie nie ma znaczenia,jak bedzie sie czul dobrze w nowej rajdowce i bedzie wiedział na ile moze sobie pozwolic to napewno bedzie ciekawie.
Avatar użytkownika
Robson
N2
 
Posty: 175
Dołączył(a): sobota, 25 paź 2003, 19:49
Lokalizacja: Cieszyn

sezon 2006

Postprzez Tuohino » czwartek, 1 gru 2005, 21:08

Marko bedzie mial teraz wiecej czasu dla swojego nowego Junior Teamu,
ktory zalozyl wspolnie z Estonska Federacja Rajdowa,w polowie listopada zespol odbyl pierwsze testy,na ktorych byl obecny i manager Marko - Paul Turner,wiec widac ze to rowniez on bedzie wspieral tych mlodych kierowcow,niektore z aut mialy logo Lukoil- wiec wszystko jasne. Zespol ma tworzyc 6 lub 7 kierowcow, maja oni juz conajmniej 1 sezon za soba w Estonii, 2 ktorzy juz jezdzili 4WD ma dostac nowe Imprezy, a pozostali maja jezdzic swoimi autami ale przy wsparciu Marko (jako trenera) i z pewnoscia Turnera. Swoja droga fajna inicjatywa Marko,jeszcze troche i Estonia wyrosnie na rajdowa potege jak Finlandia. Teraz jak juz wiadomo ze Marko nie zalapie sie do fabryki to z pewnoscia wystartuje w kilku rajdach do Mistrzostw Swiata ( z pewnoscia Finlandia, moze jakies asfaltowe bo zawsze dobrze mu na nich szlo, w Rajdzie EOS raczej nie wystartuje,bo w 2006 nie ma tego rajdu w Mistrzostwach Estonii)ja jeszcze bym go widzial w Rajdzie Polski, fajnie by bylo gdyby Marko lub nawet jego podopieczni pojawili sie na tym rajdzie, zawsze to 2 Imprezki wiecej,a promocja bylaby ogromna,organizatorzy powinni zrobic wszystko aby zaprosic Marko, wiele organizatorow rajdow tak robi np.Rajd Portugalii gdzie startowali Kankkunen,A.McRae,Alen,ostatnio Hirvonen i Carlsson. Powinien z pewnoscia i Tomek Kuchar zadzialac zeby go sciagnac,bo zawsze podkresla jacy to kumple. A wszystko jest na jak najlepszej drodze bo Rajd Polski jest 26-28 maja,a wtedy w Estonii maja przerwe bo 12-13 maja jest rajd Tallina ,a kolejny w Mistrzostwach Estonii jest jeszcze nie ustalony,ale ma byc pod koniec czerwca,wiec Marko moglby uzyc Imprezki swojego Junior Teamu,a wracajac do jego startow w Mś to obstawiam Impreze lub Focusa 2005 na kilka rajdow i mysle ze nie bedzie bez szans w walce o podium na kadym rajdzie w ktorym wystartuje, chociaz z drugiej strony to moze i dostac autko w najnowszej fabrycznej specyfikacji tylko bedzie jechal jako prywatny, na brak kaski z Lukoilu,chyba nie narzeka,a i Turner ma tam dobre kontakty.
Tuohino
 
Posty: 10
Dołączył(a): niedziela, 7 sie 2005, 10:31

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron