66 Rajd Polski 2009

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez rallyholic » czwartek, 6 maja 2010, 21:06

Stig napisał(a):Karnet kibica kosztuje 69 zł. Drogo jak na rundę RSMP, ale AFAIR dwa lata temu nie był o wiele tańszy.

Za 399 zł jest karnet kibica VIP, który co roku oscyluje w tej cenie.

Zauważ, że 39 zł płacisz za wejście na trybunę, a nie na sam teren toru. Z tego co widać na zdjęciu, trybuna ma być tylko jedna, dlatego wejście na nią biletują. Strzelam, że resztę kibiców wpuszczą w cenie karnetu pod barierki, tak jak to było 2 lata temu.

Nie ma co strzelać, trzeba doczytać:
"Karnet kibica uprawnia do wejścia do wyznaczonych stref kibica na wszystkich odcinkach specjalnych i odcinku testowym 67. Rajdu Polski (z uwzględnieniem miejsc stojących na Super OS Mikołajki), wejścia na teren Parku Serwisowego" :wink:
"life's hard, rally is harder"
Avatar użytkownika
rallyholic
N3
 
Posty: 422
Dołączył(a): wtorek, 21 lut 2006, 14:02
Lokalizacja: warszawa


Postprzez Stig » czwartek, 6 maja 2010, 21:16

No i gitara ;)
"Bo po to jest warto na polu tym stać | I moknąć w deszczu, i w słońcu się grzać, | Włazić w pokrzywy i przez błoto brnąć, | By ujrzeć na szutrze bok"
Avatar użytkownika
Stig
N2
 
Posty: 164
Dołączył(a): wtorek, 16 maja 2006, 15:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Mad Max » piątek, 7 maja 2010, 11:36

Widzę że z roku na rok organizator zastanawia się jak tu więcej zarobić - testowy na torze co za paździerz... problem wolnego piątku na rajd właśnie się rozwiązał.
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Postprzez Tomek K » piątek, 7 maja 2010, 11:53

Mad Max napisał(a):Widzę że z roku na rok organizator zastanawia się jak tu więcej zarobić - testowy na torze co za paździerz... problem wolnego piątku na rajd właśnie się rozwiązał.


W pierwszej chwili myslalem ze cos Ci sie pomyliło....dopiero dokładniejszy rzut oka na bilety potwierdził to co piszesz. Mozna by sie teraz zastanawiac kto na to wpadł, denerwować się, krzyczeć i pluć ale...po co. Czyż nie powinniśmy być już przyzwyczajeni do debilizmów ?
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kremer » piątek, 7 maja 2010, 12:28

Testowy na torze to mniej wydatkow dla organiatorow:) Dobrze, ze ktos bedzie mogl tam wejsc za karnet:) No ale rzeczywiscie nuda :) Dlatego po raz pierwszy od chyba 5 lat trzeba bedzie leciec na PL od razu na 1 etap :) Zreszta cos mi sie wydaje, ze w tym roku bedzie malo ludzi - w porownaniu z 2008.

W karnecie nie ma mowy o nalepce parkingowej. Nie pisza ile kosztuje jednorazowy wstep na oes itp. Zreszta trzeba jezdzic po mniej obleganych miejscowkach.
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Banan » piątek, 7 maja 2010, 16:07

W Japonii i Nowej Zelandii jest tak samo, tyle ze testowe sa na super oesach asfaltowych! :shock: Co to sie dzieje z tymi rajdami... :/
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez Tomek K » piątek, 7 maja 2010, 21:44

Banan napisał(a):W Japonii i Nowej Zelandii jest tak samo, tyle ze testowe sa na super oesach asfaltowych! :shock: Co to sie dzieje z tymi rajdami... :/


Tez głupota, ale przynajmniej jest to cos co przypomina oes. Jesli np sa w takiej lokalizacji jak ten w NZ (koło jakiegos muzeum, i po waskich uliczkach) to moze byc ciekawie. Ale naprawde nie wiem co moze byc ciekawego w tym ze samochody beda jezdzic po torze pojedyczno z predkoscia 50km/h - bo nikt pewnie nie bedzie ryzykował spotkania z banda.
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ToKu » sobota, 8 maja 2010, 11:07

Zgodnie z rally guide 1 wczoraj opublikowano rally guide 2. Mam więc pytanie: Jest to gdzieś dostępne w sieci?
Pogłoski jakobym to ja podrzucał kłody na trasie Kormorana 2002 uważam za grubo przesadzone
Avatar użytkownika
ToKu
N3
 
Posty: 360
Dołączył(a): niedziela, 16 kwi 2006, 17:03
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Tomek K » sobota, 8 maja 2010, 11:32

ToKu napisał(a):Zgodnie z rally guide 1 wczoraj opublikowano rally guide 2. Mam więc pytanie: Jest to gdzieś dostępne w sieci?


Nie ma. Zreszta juz w RG1 powinny byc opublikowane orientacyjne mapki etapow + harmonogram. Tyle ze z Przewodnika wycieto załaczniki w ktorych to zawsze jest :)
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ToKu » sobota, 8 maja 2010, 11:46

Czyli jak zwykle: Trasa Rajdu Polski najpilniej strzeżoną tajemnicą w tym kraju.

Kutwa, jak mnie to wkutwia (rok w rok). Tym bardziej, że trochę nowych miejsc będzie.

Ręce opadły mi w zeszłych latach tak nisko, że w zasadzie już mi niżej nie mogą opaść...

A kto będzie chciał upalić i tak do DOKŁADNEGO przebiegu trasy dotrze.

Pytanie 2: Ktoś wie czemu nie ma tzw. Upałty Arena? Miejsce w/g mnie nie do oglądania rajdu, ale sądząc z frekwencji ludzie je lubili. Sam zresztą tam byłem w 2007.
Symbol rajdu, a rajd po nim nie jedzie.

Winne utrudnione doprowadzenie odcinka z uwagi na siedliska orła w rejonie jezior Wydmińskiego i Kruklin? Ogólny okres lęgowy ptaków?

Czy może nieporozumienia z dzierżawcą/właścicielem PGR Upałty?
Pogłoski jakobym to ja podrzucał kłody na trasie Kormorana 2002 uważam za grubo przesadzone
Avatar użytkownika
ToKu
N3
 
Posty: 360
Dołączył(a): niedziela, 16 kwi 2006, 17:03
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez corados » poniedziałek, 10 maja 2010, 16:06

Z tym testowym to przegięli na maxa :? Dla niektórych zawodników jest to jedyna okazja do ustawienia samochodu czy zrobienia kilkunastu km oesowych przed rajdem. Pewnie chcieli żeby było "medialnie" i żeby można było zarobić również i na testowym. Ciekawe, który to granatowo-marynarkowy pan podjął taką decyzję, może lepiej będzie jak przerzuci się na wyścigi, tam całość zawodów jest rozgrywana na torze :evil:
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez ToKu » wtorek, 11 maja 2010, 09:21

RG 1 już też zniknął ze stronki, także na chwilę obecna nie ma chyba nawet harmonogramu. Są za to cenniki biletów, lista punktów kibica, etc.

Jak ja uwielbiam być lekceważony!

Chyba podzielę się tą radością z organizatorem jak przyjdzie do płacenia za wstęp na rajd :evil:
Pogłoski jakobym to ja podrzucał kłody na trasie Kormorana 2002 uważam za grubo przesadzone
Avatar użytkownika
ToKu
N3
 
Posty: 360
Dołączył(a): niedziela, 16 kwi 2006, 17:03
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Tomek K » wtorek, 11 maja 2010, 09:49

Harmonogram jest (przynajmniej ostatnio był) w anglojęzycznej wersji Regulaminu uzupełniającego.
www.RallyMedia.pl
Avatar użytkownika
Tomek K
A5
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 25 sty 2007, 22:39
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kremer » wtorek, 11 maja 2010, 10:39

Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez ToKu » wtorek, 11 maja 2010, 11:11

Wielkie dzięki! :) :D :lol:
Pogłoski jakobym to ja podrzucał kłody na trasie Kormorana 2002 uważam za grubo przesadzone
Avatar użytkownika
ToKu
N3
 
Posty: 360
Dołączył(a): niedziela, 16 kwi 2006, 17:03
Lokalizacja: Olsztyn

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron