No właśnie, budżet napięty i oszczędzają na czym się da no i niestety wyszły oszczędności. W ten sposób nie ma prawa to dobrze działać i tyle.
Bo na 90 % Robert o tym nie wiedział..
Po prostu założyli takie z własnej głupoty. Według mnie to winna ekipy odpowiedzialnej za koła - PIRELLI.
Magnezowej felgi generalnie się nie prostuje. Chyba że maja metodę na ciepło.
Kiedyś magnezówki pękały , a teraz powinna się odkształcić i nie pęknąć.
Jedynym wyjściem jest zmiana auta i prowadzenia ekipy w inny sposób.
Po za tym chodzą ploty, że jeżeli Thierry opuści hultaya, to oni myślą nad RK. Jako 3 kierowcy.
I było by to całkiem logiczne, gdyby miał taką ilość testów i wsparcie fabryki.
Toyota prawdopodobnie, może wystawić 4 auta. Dwa od TMG, dwa od TMR...
Poszukiwania kierowców trwają.