!ADI! napisał(a):No i tutaj moje pytanie, czym różnią się od siebie WRC i S2000+?
Oprócz dyfra i skrzynii?
WRC i S2000+ różnią sie od siebie głównie tym że S2000+ nie istnieje

Moderator: SebaSTI
!ADI! napisał(a):No i tutaj moje pytanie, czym różnią się od siebie WRC i S2000+?
Oprócz dyfra i skrzynii?
!ADI! napisał(a):No i tutaj moje pytanie, czym różnią się od siebie WRC i S2000+?
Oprócz dyfra i skrzynii?
martin.h napisał(a):!ADI! napisał(a):No i tutaj moje pytanie, czym różnią się od siebie WRC i S2000+?
Oprócz dyfra i skrzynii?
Technologią. Porównaj sobie ceny podzespołów do WRC i do S2000. Obecnie dobre S2000 kosztuje ok. 250-300 tyś Euro, a za tę kwotę ciężko jest kupić używanego Subaru S11, a co dopiero nowego S12b.
Według mnie pomysł jest świetny. Wystarczy odprężyć silnik, zamontować turbo i już mamy S2000+. Tylko czy układ przeniesienia napędu z S2000 poradzi sobie z momentami na poziomie 500-600 Nm, bo takich pewnie można się spodziewać. FIA musi to poważnie przemyśleć by nie popełnić tego błędu co z S1600.
!ADI! napisał(a):
Podoba mi się pomysł lordpix. Jeden typ opon. Ewentualnie do wyboru docinanie.
bialazzz napisał(a):!ADI! napisał(a):
Podoba mi się pomysł lordpix. Jeden typ opon. Ewentualnie do wyboru docinanie.
O ile dobrze pamiętam to taki pomysł wejdzie w życie wraz z sezonem 2008. Pirelli ma być jedynym dostawcą i chyba będzie jeden bierznik na sucho i mokro.
ictus napisał(a):ograniczenie wyboru opon nie wydaje mi sie dobrym rozwiazaniem... koszty opon przy obednych buzdetach to na prawde drobne... a dobry kierowca nie tylko potrafi kracic kierownica ale tez ustawic samochod/dobrac opony
bialazzz napisał(a):
O ile dobrze pamiętam to taki pomysł wejdzie w życie wraz z sezonem 2008. Pirelli ma być jedynym dostawcą i chyba będzie jeden bierznik na sucho i mokro.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości