Rajd Argentyny

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Megas WRC » niedziela, 17 lip 2005, 14:49

O ile mi się wydaje to chyba trzech. Fuck już się zamotałem ile w końcu wygrał Tommy?
Avatar użytkownika
Megas WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): piątek, 3 gru 2004, 18:34
Lokalizacja: Barcin/ k. Bydgoszczy


Postprzez Łukasz » niedziela, 17 lip 2005, 18:35

Makinen zdobył tytuł mistrza świata cztery razy z rzędu: 1996, 1997, 1998 i 1999.

Kurde, ale Loeb wymiata :shock: Już kwestia tytułu rozstrzygnięta... :? Tylko mu gratulować tak wysokiej formy. Szkoda, że marcus nie powalczył trochę bardziej, myślałem że zbliży się do Loeba ale to się wydaje niemożliwe. Marrtin też coś nie może się odnaleść w Peugeocie :? :( - szkoda. Za to Mitsubishi szaleje - coraz śmielej sobie poczynają i myślę że w następnym sezonie będą w ścisłej czołówce :) . Czekam na Finlandie - ciekawe czy i tam Loeb będzie nie do pobicia :roll:
Tommi Makinen - My name is Legend
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez Banan » niedziela, 17 lip 2005, 18:53

No i jeszcze tylko dwa superoesy zostaly, czyli chyba wszystko poukladane. W Finlandii wygra Marcus, Loeb bedzie trzeci :) Miski rzeczywiscie staja sie coraz grozniejsze. A Rovanpera przeciez jest finem... Mysle, ze beda niespodzianki podczas Finlandi. Ale o tym jeszcze nie teraz. A Skoda jak zwykle... :)
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez ZiG » niedziela, 17 lip 2005, 18:54

Bardzo ladnie sie ustalily wyniki koncowe pierwszych 5 miejsc dla 5 roznych zespołow fabrycznych. Bez niespodzianek, kazdy obronil pozycje na jakiej byl rano. A co do finalndi to moze byc bardzo ciekawie, bo to chyba najmniej ulubiony rajd Loeba. Moze da reszcie powalczyc o najwyzsze pudlo :)
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez żółtodziób » niedziela, 17 lip 2005, 23:07

Problem w tym, że nie widać konkurentów Loeba na Finlandię. Solberg moze powalczy, ale wcale nie koniecznie, to szybki rajd, a solbi nie jeździ tak czysto jak Seb, poza tym nie jest tajemnicą że Subarynynie mają tyle mocy co Ford i PSA, co w tym rajdzie może być dość istotne, w każdym innym rajdzie Subaru nadrabia korzystniejszym rozkładem mas, choć ostatnio wydaje się że całą tą przewagę tracą przez Pirelli. W Finlandii raczej ich nie widzę. Pugi - wiadomo, mają inne problemy niż szybka jazda, obydwa Marki mogłyby wygrać ale nie tym wozem i nie w tym zespole. Swoją drogą straciłem cały szacunek do Puga, bo tak na prawdę to w kryzysowych momentach wychodzi kto jest profesjonalistą a kto nie. Kryzys zawsze sprzyja powstawaniu wewnętrznych konfliktów, ale po to zatrudnia się speców od zarządzania żeby umieli opanować taką sytuację. We wszystkich zespołac zdarzają się kryzysy, najlepszym przykładem, ale tylko najlepsze potrafią sobie z nimi radzić i powracać na szczyt bez prania brudów na oczach opinii publicznej, przykładem takiego zespołu jest McLaren-Mercedes, w rajdach takim zespołem jest na pewno Ford, który obecnie nie ma dobrego samochodu, szykują nową fokę, jeżdzą teraz cały czas zeszłorocznym modelem, nie ma też kasy na najlepszych kierowców, ale nie robią dramatu (choć na pewno ich ambicje sięgają dalej niż trzecie miejsca w obydwu klasyfikacjach) robią swoje i czekają na lepsze czasy. Także Mitsubishi nie dopuściło do takiego przedstawienia, mimo, że było w o wiele większym dołku niż Peugeot. Sygnały o złym zarządzaniu zespołem mieliśmy już na RMC 2000, kiedy to zespół debiutował w pełnym sezonie i posypały się wszystkie trzy 206stki. Delecour już wtedy, mimo iż tak na prawdę nie stała się zadna tragedia(debiut moze nie był wymarzony, ale też nikt nie oczekiwał potrójnego zwycięstwa, ani nawet miejsca na pudle, wtedy w rajdach siedziały trzy mocne zespoły, Mitsu z dopracowanym Evo 6, Ford z poprawionym Focusem i Subaru, w których jeździły takie sławy jak Makinen, Burns, McRae, Sainz, Kankkunen, zas wszyscy trzej kierowcy Puga uznawani byli wówczas za leszczy, a samo auto za wymagające dopracowania) pozwolił sobie na stwiedzenie że "to nie lata 80te i to nie 205 Turbo 16". Już wtedy ktoś popełniał błędy w kierowniu zespołem, tyle, że chwilkę później zaczęły się sukcesy, dzięki czemu nastroje same się poprawiły. Nie jest sztuką jednak utrzymać dobre nastroje jeśli wszystko idzie dobrze. Druga taka sytuacja miała miejsce na San Remo 2000, kiedy Delcour pozarł się z Panizzim twierdząc, że Panizzi robił nielegalne zapoznanie. Oczywiście trzeba brać poprawkę że Delecour ma coś z deklem, takie wyskoki to u niego norma, jak mu coś nie podpasi to potrafi strzelić w pysk pilota, ale w Fordzie i Mitsubishi jakos lepiej potrafili zapanować nad jego zachowaniem. Pugi są juz skończone, do końca sezonu będzi już tylko coraz gorzej, oni już są myślami przy wyścigach, tak jak pod koniec sezonu 2003 byli myślami przy 307 WRC kompletnie zaniedbując 206 (i ponownie za to zbierając krytykę od swoich kierowców wyrazaną wszem i wobec).

Wracając do typów przrd Finlandią to wydaje mi się że jedynym realnym zagrożeniem dla Loeba będzie Gardemeister. nie jest to kierowca tego formatu co Loeb, ale na preno lepiej zna trasy. Loeb nigdy się za dobrze nie czuł w Finlandii, typuję go jako faworyta dlatego, że cała jego konkurencja jest w rozsypce, zaś Toniemu zdarzało się w umiarkowany sposób błysnąć na swoich śmieciach. Auto jest niezłe, nie tak dobre jak cytryna ale na pewno da się nim jeszcze wygrywać, mylę, ze jesli ktokolwiek pogoni za Loebem w Finlandii to będzie to Gardemeiter. nie należy zapominać że Hirvonen ma dostać fabryczny wózek. po zeszłym sezonie bardzo krytycznie go oceniałem, ale ten chłopak faktycznie ma potencjał żeby zostać mistrzem świata. Subaryna mu nie przypasowała i stąd takie a nie inne wyniki, w tym sezonie jednak było widać wyraźnie że est szybki bez dwóch zdać, wychodzi na to, że Jouhki wie co robi, najpierw wypromował KKK, potem Makinena, gości którzy we dwoch zgartnęli 1/3 wszystkich tytułów mistrza świata jakie były przyznane. Wydaje mi się jednak, że nie wytrzyma cisnienia i mimo dobrej jazdy miejsce będzie takie sobie, rok w Subaru na pewno wywarł pozytywny wpływ na jego odporność psychiczną, ale z takimi rutyniarzami jak Solberg, Gronholm, Loeb, Gardemeister i Martin raczej nie może się równać
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Mars » poniedziałek, 18 lip 2005, 17:36

Zgadzam się z poprzednikiem w 100%...
Nudne się te MŚ robią i widac jak upadają...:(
Leob zgarnia wszystko i nikt go nie moze dojść i nie zadnej walki...
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Megas WRC » poniedziałek, 18 lip 2005, 18:17

Mam nadzieję, że Loeb nie wygra Finlandii, niech wygra jakiś Fin, żeby tradycja była podtrzymana. Czuje, że Groszek będzie się ciął z Rovanperą tak jak w zeszłym roku, Rovanpera prowadził w rajdzie, ale chyba wydzwonił czy miał awarie nie pamietam. Oby w tym roku chłopcy nie dzwonili zbytnio :)
Avatar użytkownika
Megas WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): piątek, 3 gru 2004, 18:34
Lokalizacja: Barcin/ k. Bydgoszczy

Postprzez Gucio » poniedziałek, 18 lip 2005, 22:52

Nudne, bo polikwidowali klasy typu Team's Cup tam gdzie hołek i inni startowali wurcami, bo teraz tylko jedna klasa jest chyba nie? Nie ma już klasy dla prywatnych to nuda.... 8) :?
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 18 lip 2005, 23:57

NNie narzekajcie, mimo wszystko nie wieje aż taką nudą jak przez kilka lat dominacji Schumachera w F1. Cytryna zbyt długo już nie będzie wygrywać, najwyżej do końca sezonu. Finlandia to jest rajd, w którym najsłabiej oceniam szanse Loeba na wygraną, w poprzednich niezawodność wozu i czysta jazda dawała większą przewagę. W Finladii jedzie się 90% rajdu z gazem wdepniętym w podłogę, spokojny i "czysty" styl Loeba moze się okazać zbyt spokojny, tutaj trzeba pojechać nieco agresywniej. Problem w tym, ze nie bardfzo jest komu jechać agresywniej. Subaru nie, Pug nie, Miśki - nie, Skoda - mogliby się w końcu przestać ośmieszać, niech nie plotą że nie mają cashu, VW to największy koncern w Europie, który w dodatku oprócz rajdów terenowych nie jest zaangaowany finansowo praktycznie w żaden sport samochodowy, skoro takie śmieszne BMW potrafi prowadzić program F1 to VW mógłby sę bardziej przyłożyc do WRC. Zostaje więc tylko Ford, autko dobre, dopracowane, jako jedni z nielicznych nie stracili rozumu i nie wzięli sobie gównianych włoskich opon (swoją drogą mam wrażenie że od kiedy Pirelli trafiło się więcej powaznych klientów ich jakość drastycznie się obniżyła, jeszcze dwa lata temu potrafili zabłysnąć genialnymi asfaltowymi deszczówkami, w zeszłym roku też nie było najgorzej, teraz jest żenada, w tym roku tylko kolce mieli niezłe, co zaowocowało dobrym wynikiem w szwecji, ale już w kolejnych eliminacjach kapcie nie wytrzymujące nawet jednej pętli to był obciach na maksa, zupełnie jak by nie radzili sobie z przygotowaniem większej ilości opon, to już trąci amatorszczyzną) w miare niezawodne, ale kierowcy to raczej druga liga, choć tutaj akurat mogą nadrobić znajomością tras, na co po cichu liczę.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez urall » wtorek, 19 lip 2005, 12:03

W Finladii jedzie się 90% rajdu z gazem wdepniętym w podłogę, spokojny i "czysty" styl Loeba moze się okazać zbyt spokojny, tutaj trzeba pojechać nieco agresywniej.


mam wrażeni że nie nadążacie, Loeb wygrywa teraz wszystko bo przestał jeżdzić tak jak to opisałeś!!
od ostatniego OSu Meksyku ten gość zaczyna zapie... bez zbędnej zabawy, to właśnie ten potencjał jaki w nim jeszcze dzemał pozwolił mu na zdeklasowanie rywali. zaowocowało to większa liczbą błędów na OSach ale widać się opłaci ;)
Avatar użytkownika
urall
 
Posty: 24
Dołączył(a): piątek, 13 maja 2005, 14:26

Postprzez mototom » wtorek, 19 lip 2005, 12:12

żółtodziób napisał(a):VW to największy koncern w Europie, który w dodatku oprócz rajdów terenowych nie jest zaangaowany finansowo praktycznie w żaden sport samochodowy.

Czy ja wiem? Audi w DTM i cos tam w Le Mans, Seat w WTCC. Czyli coś tam jeszcze poza rajdami robią, ale nie wiem ile na to kasy trzeba.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Łukasz » wtorek, 19 lip 2005, 19:29

Ja bym w Finlandii nie lekceważył Rovanpery :!: Mitsubishi pokazało w tym sezonie, że może poważnie walczyć ze ścisłą czołowką, a poza tym Harri zna dobrze trasy. Myślę, że i z tej strony można się spodziewać zagrożenia.
Tommi Makinen - My name is Legend
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez Gucio » wtorek, 4 kwi 2006, 18:07

EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez _misiek055_ » wtorek, 4 kwi 2006, 18:33

Ciekawe czemu Kuzaj nie jest zgłoszony przez SYMS...
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Banan » wtorek, 4 kwi 2006, 18:36

Na Meksyk chyba tez byl zgloszony przez AK Rzemieslnik ?
http://www.bielawadrift.pl Bielawa Drift TEAM "...jedna pasja, jeden team"
Avatar użytkownika
Banan
A8
 
Posty: 5632
Dołączył(a): wtorek, 9 gru 2003, 23:15
Lokalizacja: Bielawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości

cron