Moderator: SebaSTI
TomMaz napisał(a):viper napisał(a):Zdjecie mowi wszystko. Musial dobrze przylozyc jak zlamal zewnetrzna czesc felgi ktora jest najmocniejsza. Nawet michelin ze stali by tego tego nie wytrzymal. Ciac tez trzeba umiec to bardzo wazny element rajdowy. Nie zdziwil bym sie jak by drugi kapec byl knsekwencja tego samego ciecia.
I chcesz powiedzieć że na wszystkich rajdach asfaltowych które do tej pory przejechał też źle ciął ale jakimś cudem kapci nie łapał na cięciach ???
Apropo mocno przyrżnął , ok wiem jakie zdanie macie o Gutowskim , no ale...
"Analiza onboardów. Cały zespół stoi i stara się znaleźć miejsce, gdzie poszła druga guma. Nie sposób go wypatrzeć... Pierwszą łatwiej. Na zwykłym, płytkim, wyrobionym cięciu. Żadnego uderzenia w przeszkodę. Pękały jak baloniki..."
Swoja drogą skoro w oponie nie ma powietrza to skąd możesz mieć pewność że felga nie strzeliła już po jego zejściu ?
maciotacio napisał(a):Kolego viper,
ja jedno, a Ty drugie i możemy sobie tak gdybać w nieskończoność. Ani ja, ani Ty nie widzieliśmy onboardu z przejazdu w porównaniu z innymi. I wyciąganie z twojej strony tak śmiałych wniosków, bez żadnej sensownej podstawy jest trochę nie na miejscu. Z mojej strony w tym temacie, bez odbioru.
Zajcev napisał(a):aż mi się przypominają te zachwyty nad Pirelli, as w rękawie RK, Pirelli genialne, Michelin beee, setki memów na portalach społecznościowych, gdzie szydzono z Michelin..
Gdy RK wygrywa OS, Pirelli są wspaniałe, gdy jednak łapie kapcia, Pirelli straszne, złom, itp. tak samo gdy zachwycano się, że zrezygnował z M-Sportu, ile tutaj mówiono, że wszędzie będzie lepiej, tylko nie w M-Sporcie, genialne rozwiązanie - własny team i opony Pirelli. Efekty sami widzimy.
viper napisał(a):Kubica ma powazny problem, ale nie z oponami tylko ze stylem jazdy.
@TomMaz
Z cieciem jest bardzo prosta sprawa. 10 razy sie uda a za jedenastym nie. Tu nie ma wielkiej filozofi to kwestia podjecia ryzyka.
gorki napisał(a):Też tak uważam. W motosporcie chyba nikt nigdy nie dostał takiego kredytu zaufania jak Kubica, a efektów po prostu brak. Na to już się nawet nie da patrzeć i zakrawa o farse. Kajto jakoś nigdy nie ma kłopotów z autem, z kapciami czy z dzwonami. Robert niech jednak wraca do wyścigów, w których był geniuszem.
ryjas napisał(a):Najlepiej zadzwoń do Kubicy i powiedz co myślisz. Twoje złote myśli mu się na pewno przydadzą.
Jeśli opona była cała a felga rozwalona, to chyba logiczne, że to nie jest normalna sytuacja. Zwykle felga rozwala się gdy opona nie wytrzymuje uderzenia. Tutaj opona była cała, wiec najpewniej zeszło z niej powietrze lub zeszła z felgi. Felga uszkodziła się później. Ew. totalnie szitowa felga nie wytrzymała uderzenia, które wcale nie było duże. Ale jeśli stało się to z powietrzem w oponie to mamy do czynienia z czarami.
Możemy sobie gdybać. Żadne wytłumaczenie nie ma teraz znaczenia. Czy to był błąd czy nie był tez nie ma znaczenia. Ty lubisz Kubicy umniejszać. Wykorzystujesz każą możliwą sytuację. Nazwiesz mnie wyznawcą? Ok. Ja Ciebie polakiem cebulakiem.
BartekRally napisał(a):WRC2 tak jak GP2 nikogo nie obchodzi, byli tacy którzy wygrali GP2 i zginęli, mogą być tacy którzy wygrają WRC2 i nic nie osiągną bo różnica jest zbyt duża
TomMaz napisał(a):
To jak w końcu jest bo się pogubiłem :p Kubica ma zły styl bo nie umie ciąć czy jednak raz się udaje a raz nie bo to żadna filozofia ?
Ogier i Sordo też wczoraj mieli po kapciu, oni też powinni coś zrobić ze stylem jazdy. Fakt Kubica miał 2 ale skoro trafia się jeden to czy nie mogą 2 ? Z resztą to chyba nie pierwszy przypadek że ktoś kończy rajd bo zabrakło mu opon na wymianę...
Jeszcze co do sugestii że Kubica powinien mieć 2 bo wie że jest z tym problem, wczoraj jakoś zrobił te 70 km bez kapci ...
TomMaz napisał(a):W motorspocie chyba nikt nie wsiadł do RRC i nie wyjął tytułu w WRC2 w pierwszym sezonie startów...
I tak to wygląda tutaj , puki idzie dobrze to pewne osoby się nie udzielają, po przygodzie zaraz włączają się do dyskusji i to z odpowiednimi sformułowaniami. np. Kubica powinien zmienić styl jazdy bo łapie kapcie na cięciach. Tu złapał 2 ale ile asfaltowych rajdów z cięciami zrobił bez kapcia ...
Ja też nie uważam że jest super cacy i ciągnięcie tego ma sens. Przy tym budżecie jeśli chce jeździć rajdy niech wraca do WRC2 , jeśli nie to niech raca na tor...
Zajcev napisał(a):Zastanowiłbym się jeszcze, czy zakład w którym prostowali felgi nie jest powiązany w pewnym stopniu z M-Sportem, to by wtedy wszystko wyjaśniało.
wanderer napisał(a):Zajcev napisał(a): Bo gdyby było lepiej to można było dać sobie siana z dostawcą opon nadających się raczej do WRC2
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości