Michał Kościuszko

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Michał Kościuszko

Postprzez jacko » wtorek, 22 paź 2013, 11:14

Gąsior napisał(a):Najpierw Mini, później przedwczesny start. Trzeba zmienić doradców.


moge sie założyć, ze w przypadku jego niewystartowania w polskim, napisalbys ze stchórzył , ech dogódź tu wszystkim
jacko
A5
 
Posty: 546
Dołączył(a): czwartek, 11 kwi 2013, 11:51


Re: Michał Kościuszko

Postprzez Gąsior » wtorek, 22 paź 2013, 11:56

jacko napisał(a):
Gąsior napisał(a):Najpierw Mini, później przedwczesny start. Trzeba zmienić doradców.


moge sie założyć, ze w przypadku jego niewystartowania w polskim, napisalbys ze stchórzył , ech dogódź tu wszystkim

Nie. Możesz jak Ci się nudzi poszukać. Pisałem, że ten start to głupota, bo z kręgosłupem nie ma żartów. Nie był to raczej start decydujący o dalszym rozwoju kariery (jak Australia dla Meek'a) a raczej chęć pokazania się na własnym podwórku.
Avatar użytkownika
Gąsior
N3
 
Posty: 353
Dołączył(a): środa, 14 lip 2004, 00:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Michał Kościuszko

Postprzez ZbyszekChaosu » wtorek, 22 paź 2013, 12:01

Gąsior napisał(a):Nie był to raczej start decydujący o dalszym rozwoju kariery (jak Australia dla Meek'a) a raczej chęć pokazania się na własnym podwórku.

Skąd wiesz? Już nie jeden forumowicz chciałby przesadzić Michała do RSMP lub ERC ;) Może jest w tym ziarenko prawdy i Kościuszko pojechał pokazać się na tle Europy i Polski kosztem WRC z którego odchodzi? Jest to już w moim wykonaniu potężna gdybanina ale pewności nie ma nigdy.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Michał Kościuszko

Postprzez rallyfun » wtorek, 22 paź 2013, 12:08

wanderer napisał(a):
rallyfun napisał(a):Nie trafione porównanie chocby przez liczbe dzwonów w Fordzie.

Wygląda na to, że o czymś nie wiesz, bo w DS3 też miał problemy. Ale to już nie będę tracił czas na szczegóły, sam sobie sprawdź, bo zaczyna się robić dyskusja nie ten temat.

Cos mnie ominelo czy dyskusja byla na temat róznic miedzy fabryka a prywaciarzami? Wiec skad niby dyskusja nie na temat? Dalem ci przyklad kierowcy który jezdzil 2 sezony w 2 róznych samochodach. Twoje liczenie punktów jest niemiarodajne, nie dowodzi niczego. Porównaj czasy Solberga i kierowców na odcinkach zeby cos powiedziec o osiagach i róznicach aut. Ja mam argument nie do podwazania, skoro jak twierdzisz auta sa takie same to dlaczego zaden prywaciarz nie wygral rajdu od 10 lat? Byly rajdy kiedy na mecie nie bylo Loeba czy Ogiera.
rallyfun
N3
 
Posty: 249
Dołączył(a): czwartek, 17 sty 2013, 22:14

Re: Michał Kościuszko

Postprzez wanderer » wtorek, 22 paź 2013, 14:28

rallyfun napisał(a):Ja mam argument nie do podwazania, skoro jak twierdzisz auta sa takie same to dlaczego zaden prywaciarz nie wygral rajdu od 10 lat? Byly rajdy kiedy na mecie nie bylo Loeba czy Ogiera.

Dlatego, że prywaciarz był gorszym kierowcą. Daj se spokój. W ten sposób to można rozważać, że Loeb miał w tym roku dużo lepszego Citroena od Hirvonena, bo ich czasy na odcinkach o tym świadczą, bo nawet jak mecie nie było Loeba i Ogiera to tak Fin nie potrafił wygrać. :D

A poza tym zapominasz o Ostbergu, który w prywatnej Fieście obsługiwanej przez Adaptę wygrał 2 lata temu Rajd Portugalii albo o gówniarzu Tidemandzie. Młodziak potrafił zlać kilku fabrycznych kierowców za kierownicą Fiesty WRC, która nigdy nie była w fabryce, tylko u jakiegoś Svenssona jeździła w mistrzostwach Szwecji.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Jarek55511 » wtorek, 22 paź 2013, 17:44

A pamiętacie Loeba w nie fabrycznej Xsarze? Zdobył tytuł. Wiem to jest Arcy Mistrz i za Kronosem stała fabryka....
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Michał Kościuszko

Postprzez viper » wtorek, 22 paź 2013, 19:29

Żaden prywaciaz nie wygra z fabryka, bo fabryka jest zawsze krok do przodu i nie ma takiej opcji, żeby prywatny zespół podskoczyl. Tak było z erc z peugeotem i skoda i to samo jest z wrc. Mówię oczywiście na przestrzeni sezonu.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Mad Max » środa, 23 paź 2013, 09:21

Jarek55511 napisał(a):A pamiętacie Loeba w nie fabrycznej Xsarze? Zdobył tytuł. Wiem to jest Arcy Mistrz i za Kronosem stała fabryka....

Chciałeś napisać w półfabrycznej Xsarze - zespół był bardzo mocno wspierany przez fabryke
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Michał Kościuszko

Postprzez żółtodziób » środa, 23 paź 2013, 10:31

Xsara była niefabryczna czy pół-fabryczna tylko teoretycznie. Nie było czegoś takiego jak jest zawsze w przypadku zespołu niefabrycznego, że tuner kupił auto i dostał nie to czym dysponowała fabryka tylko powiedzmy specyfikację wstecz i do tego jeszcze jakoś uproszczoną. To był maksymalny wypas jaki istniał, Kronos był tylko po to, zeby przykręcać śrubki i wozić to auto tam gdzie rozgrywany był rajd. Krótko mówiąc miał się zająć wszystkim tym czym się chwilowo nie chciał zajmować Citroen, bo akurat mieli co robić przy C4. Samochód był w najlepszej możliwej specyfikacji, jedyne co mu "dolegało", to że nie było to auto striste przygotowane na sezon 2006, tylk odgrzany kotlet z poprzednich lat. Ale był to kotlet zdecydowanie jeszcze nadajacy sie do jedzenia, a konkurencja została zdecydowanie w tyle i takie auto okazało się wystarczające. Subaru - gleba, Peugeot - tak samo wycofany, jedyny zespół który wystawił nowe auto to był Ford, ale trzeba mieć na uwadze, ze startowli z niższego poziomu - poprzednia ich fura była już mocno stara, niby jakoś tam rozwijana, ale nie dawała rady. Ford modelem 06 wracał do gry, a nie tworzył nową jakość i dlatego Loeb nie potrzebował nowej specyfkacji wozu, zeby wygrać mistrzostwa. Gdyby jednak była to naprawdę niefabryczna wersja, taką jaką mieli kierowcy OMV WRTto byśmy teraz mówili o 8 tytułach Loeba.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Michał Kościuszko

Postprzez karluum » środa, 23 paź 2013, 11:11

Auto Loeba jeździło pomiędzy rajdami na serwisy do Citroen Sport. Specyfikacja 2006 była przygotowana przez Citroen Sport, a jak napisał to Żółtodziób, Kronos serwisował ten samochód na zawodach.
To auto było fabryczne, z tą różnicą, że nie było zgłaszane przez fabryczny zespół.
Jeżeli dobrze pamiętam, auto Ponsa (drugiego kierowcy) było całkowicie obsługiwane przez Kronos.
karluum
A5
 
Posty: 646
Dołączył(a): poniedziałek, 11 mar 2013, 11:22

Re: Michał Kościuszko

Postprzez ZbyszekChaosu » środa, 23 paź 2013, 11:23

Trochę odbiegliśmy od tematu :) Pora więc na wnioski: Kościuszko nie jeździ w fabrycznej Fieście i jego wyników niema co porównywać do Novikowa czy Ostberga. Jakiś sprzeciw?
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Michał Kościuszko

Postprzez robsol » środa, 23 paź 2013, 11:24

żółtodziób napisał(a):Xsara była niefabryczna czy pół-fabryczna tylko teoretycznie. Nie było czegoś takiego jak jest zawsze w przypadku zespołu niefabrycznego, że tuner kupił auto i dostał nie to czym dysponowała fabryka tylko powiedzmy specyfikację wstecz i do tego jeszcze jakoś uproszczoną. To był maksymalny wypas jaki istniał, Kronos był tylko po to, zeby przykręcać śrubki i wozić to auto tam gdzie rozgrywany był rajd. Krótko mówiąc miał się zająć wszystkim tym czym się chwilowo nie chciał zajmować Citroen, bo akurat mieli co robić przy C4. Samochód był w najlepszej możliwej specyfikacji, jedyne co mu "dolegało", to że nie było to auto striste przygotowane na sezon 2006, tylk odgrzany kotlet z poprzednich lat. Ale był to kotlet zdecydowanie jeszcze nadajacy sie do jedzenia, a konkurencja została zdecydowanie w tyle i takie auto okazało się wystarczające. Subaru - gleba, Peugeot - tak samo wycofany, jedyny zespół który wystawił nowe auto to był Ford, ale trzeba mieć na uwadze, ze startowli z niższego poziomu - poprzednia ich fura była już mocno stara, niby jakoś tam rozwijana, ale nie dawała rady. Ford modelem 06 wracał do gry, a nie tworzył nową jakość i dlatego Loeb nie potrzebował nowej specyfkacji wozu, zeby wygrać mistrzostwa. Gdyby jednak była to naprawdę niefabryczna wersja, taką jaką mieli kierowcy OMV WRTto byśmy teraz mówili o 8 tytułach Loeba.


z tego co ja pamietam to w Kronosie zatrudniono wieksza czesc ekipy z fabrycznego temu i byla to tylko przykrywka bo cytryna dalej za to placila . Bez tego wsparcia fabryki ,kronos nie dal by rady wystartowac we wszystkich rundach nie muwiac o utrzymaniu samochodu na najwyzszym poziomie. Dlamnie toa cala sytuacja wygladala tak jak w fordzie i m-sport i nie powinno sie mowic ze to byla Nie Fabryka.
robsol
N2
 
Posty: 181
Dołączył(a): wtorek, 25 paź 2011, 14:19

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Jarek55511 » środa, 23 paź 2013, 13:31

Kronos wysyłał zgłoszenia i wiózł auta na Rajd. Mechanicy byli z Citroen Racing. A sponsorem był oczywiście TOTAL i Gauloises a także Kizz-me i NIKKO. Citroen zrobił tak że się wycofuje,ponieważ FIA nie chciała czegoś zmienić i się "wycofali" na rok. Nie pamiętam już co było przyczyną tego.
A Michał raczej wróci do RSMP albo ERC.
Michał Kościuszko:"Niestety do końca sezonu nie wsiądę do rajdówki… Kontuzja z Niemiec jest poważniejsza w skutkach. Jestem wściekły na tą sytuację ale muszę myśleć długofalowo.
Teraz czeka mnie intensywna rehabilitacja, żebym był w 100 % gotowy do ścigania na przełomie roku...."
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica

Re: Michał Kościuszko

Postprzez adolfik9501 » środa, 23 paź 2013, 17:05

Jarek55511 napisał(a):(...)
A Michał raczej wróci do RSMP albo ERC.
Michał Kościuszko:"Niestety do końca sezonu nie wsiądę do rajdówki… Kontuzja z Niemiec jest poważniejsza w skutkach. Jestem wściekły na tą sytuację ale muszę myśleć długofalowo.
Teraz czeka mnie intensywna rehabilitacja, żebym był w 100 % gotowy do ścigania na przełomie roku...."


Junior jedzie na Dakar :mrgreen:
V8 Supercars, Rajdy, IndyCar, F1
Avatar użytkownika
adolfik9501
N2
 
Posty: 170
Dołączył(a): piątek, 11 kwi 2008, 21:56
Lokalizacja: Księstwo Bielsko-Biała

Re: Michał Kościuszko

Postprzez viper » środa, 23 paź 2013, 17:28

Mad Max napisał(a):
Jarek55511 napisał(a):A pamiętacie Loeba w nie fabrycznej Xsarze? Zdobył tytuł. Wiem to jest Arcy Mistrz i za Kronosem stała fabryka....

Chciałeś napisać w półfabrycznej Xsarze - zespół był bardzo mocno wspierany przez fabryke

O czym tu dyskutować. Zespół oficjalnie nie funkcjonował jako Citroen , ale cały czas przy aucie była fabryka.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron