Moderator: SebaSTI
BartekRally napisał(a):Na pewno po najechaniu na kamień opona przygotowana do samochodu rajdowego traci ciśnienie. Zwykła drogowa Pirelli wytrzymuje ale rajdowa dla RK już nie. Wiesz czemu go wynosi? Bo jest za szybko, jak by miał Micheliny i szedł poza limitem też by go wynosiło.
Jak się tnie tam gdzie się ciąć nie powinno efekt jest widoczny momentalnie
BartekRally napisał(a):Na pewno po najechaniu na kamień opona przygotowana do samochodu rajdowego traci ciśnienie. Zwykła drogowa Pirelli wytrzymuje ale rajdowa dla RK już nie. Wiesz czemu go wynosi? Bo jest za szybko, jak by miał Micheliny i szedł poza limitem też by go wynosiło.
Jak się tnie tam gdzie się ciąć nie powinno efekt jest widoczny momentalnie
viper napisał(a):Kubica ma powazny problem, ale nie z oponami tylko ze stylem jazdy. Kapec to jest w 90% wina zawodnika. Wielokrotnie urywal kola na cieciu tak wiec ilosc kapci to nie wina opon. Na MC jak sobie przypominam byly to super opony i atut, a teraz to dobre wytlumaczenie. Jak sie wsadza w ciecie pół auta za kazdym razem to w koncu kapec musi sie trafic no cudów nie ma. Natomiast prowadzenie auta w porownaniu pirelli - michelin to zupelnie inna sprawa. Krotko mowiac kapec to pomijajac losowe przypadki to wina zawodnika, a pirelli wiek jak robic opony, zeby sie nie rozpadały no juz bez przesady.
maciotacio napisał(a):@viper
Po pierwsze, porównaj sobie bieżniki Pirelli i Michelina.
Po drugie, na takim poziomie jakim są MŚ każdy to robi. Czyli wg Ciebie ma omijać cięcia i jechać po całym syfie który wyrzucają na asfalt pozostałe załogi ?
Po trzecie, Michelin na Monte to zupełnie inna opona niż teraz.
Diwados1 napisał(a):A tak sie dobrze zapowiadało, i wyszło jak zwykle. Kolejny sezon stracony przez fatalne uwazam decyzje. Wiem, ze wszystkich aspektów pracy Roberta w bajce zwanej WRC nie znamy ale,to co mozna zobaczyć to dramat. Zero efektów bo uwazam, ze pewne nie małe doświadczenie w sportach motorowych Kubica ma, i fajnie, ze uda mu sie wygrać odcinek ale cały sezon to dzwony, kłopoty z autem itd. Kubico -maniacy mogą mnie zlinczować ale patrząc na to co robi Kajetanowicz w ME uwazam, ze kasę powinni zainwestować właśnie w niego bo facet w tym roku radzi sobie wręcz doskonale i nie ma doświadczenia w ME. Wracając do Kubicy i jego jazdy w Citroenie RRC Miał świetne wyniki nawet na tle WRC bo mało do nich tracił ale te auta były wolniejsze i przez to bezpieczniejsza nie zbliżał sie tak czesto do granicy. Wsiadł w WRC ktore na granicy praw fizyki po oesie sie porusza i tu pojawia sie problem bo nie potrafi jeszcze znaleźć tych momentów gdzie trzeba odpuści i stad wypadki, kapcie itd. Szkoda bo uwazam, ze Lotos ma podstawy do zerwania finansowania Roberta.....zobaczymy
Zajcev napisał(a):aż mi się przypominają te zachwyty nad Pirelli, as w rękawie RK, Pirelli genialne, Michelin beee, setki memów na portalach społecznościowych, gdzie szydzono z Michelin..
Gdy RK wygrywa OS, Pirelli są wspaniałe, gdy jednak łapie kapcia, Pirelli straszne, złom, itp. tak samo gdy zachwycano się, że zrezygnował z M-Sportu, ile tutaj mówiono, że wszędzie będzie lepiej, tylko nie w M-Sporcie, genialne rozwiązanie - własny team i opony Pirelli. Efekty sami widzimy.
Inną kwestią jest to, że wiedząc, jaka jest sytuacja, wyjechać z jednym zapasem? rozumiem, wszyscy tak zrobili, ale jeśli Pirelli jest takie złe, to nie lepiej było wyjechać na 2 zapasach?
Hmm co teraz? wina producenta felg?
viper napisał(a):Zdjecie mowi wszystko. Musial dobrze przylozyc jak zlamal zewnetrzna czesc felgi ktora jest najmocniejsza. Nawet michelin ze stali by tego tego nie wytrzymal. Ciac tez trzeba umiec to bardzo wazny element rajdowy. Nie zdziwil bym sie jak by drugi kapec byl knsekwencja tego samego ciecia.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości