sezon 2006

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Kimi » niedziela, 6 lis 2005, 05:45

Jedno jest pewne , będzio ostra walka o zwycięstwo .
Ciekawy jestem jak się spisze nowe Subaru i Ford bo to również wielka niewiadoma .
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01


Postprzez PeterWRC » niedziela, 6 lis 2005, 09:41

Kimi napisał(a):Jedno jest pewne , będzio ostra walka o zwycięstwo .
Ciekawy jestem jak się spisze nowe Subaru i Ford bo to również wielka niewiadoma .


Nowa impreza i focus będą napewno bardzo szybkie , ale pod warunkiem jeśli nie bedzie "chorób wieku dziecięcego" to mogą być to najlepsze auta w sezonie 06 . Ale focusa bedzie można zobaczyc w akcji już w rajdzie Australi.
RWD...../ /---*---/ /......--->RWD <--- ! ! !
PeterWRC
N2
 
Posty: 175
Dołączył(a): piątek, 7 lis 2003, 17:42
Lokalizacja: WROCŁAW

Postprzez WRCfan » niedziela, 6 lis 2005, 12:01

Obiło mi sie o uszy że nowy Focus jest ciut za ciężki, mają problem z osiągnięciem masy minimalnej.
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mototom » niedziela, 6 lis 2005, 13:55

Podejrzewam, że WRC bez aktywnych dyfrów będzie sie miał nijak do starej dobrej Agrupy, i doświadczenia z takiego samochodu wiele nie dadzą. Ale oby, oby. Ale jakby zakazać sekwencyjnej skrzyni biegów to kto wie czy Colin nie miałby większej motywacji na powrót. On lubi układ H.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cah » niedziela, 6 lis 2005, 14:14

Taak. Ale pamiętam też czasy, kiedy Colin jeszcze w subaru kazał sobie zainstalować w ramach eksperymentu skrzynię sekwencyjną i wtedy uznali, że to rozwiązanie jest beznadziejne i się w rajdach nie sprawdza 8)
http://imageshack.us Obrazek
http://imageshack.us Obrazek
Avatar użytkownika
cah
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): środa, 16 mar 2005, 13:17
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez mototom » niedziela, 6 lis 2005, 14:35

W 97 czy 98 roku na rajdzie Wlk. Brytanii do fabryki zaangażowano Ariego Vatanena żeby testował sekwencje. Colin jechał manualem.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez cah » niedziela, 6 lis 2005, 20:38

Tak tak wiem. Ale ja mówie o zdarzeniach ciut wcześniejszych jeszcze. A zresztą schodzimy z tematu.
http://imageshack.us Obrazek
http://imageshack.us Obrazek
Avatar użytkownika
cah
N1
 
Posty: 78
Dołączył(a): środa, 16 mar 2005, 13:17
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez Ohlins » niedziela, 6 lis 2005, 21:26

Fryta napisał(a):
A w sprawie silnika mam pytanie do znawców - czy silnik Xsary to nie ta sama jednostka co w 307 WRC? W cywilnych autach koncernu PSA silniki są te same, ale jak jest z "wurcami" to nie mam pojęcia ;)

aż strach sie bac jak sie to czyta :? :?
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez grizlyyy » niedziela, 6 lis 2005, 23:31

Ohlins napisał(a):aż strach sie bac jak sie to czyta :? :?


ale ossochozzi ?
Los Nartos Unitos Muciacos
Avatar użytkownika
grizlyyy
N1
 
Posty: 73
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez WRCfan » poniedziałek, 7 lis 2005, 01:08

Fryta napisał(a):
A w sprawie silnika mam pytanie do znawców - czy silnik Xsary to nie ta sama jednostka co w 307 WRC? W cywilnych autach koncernu PSA silniki są te same, ale jak jest z "wurcami" to nie mam pojęcia ;)


Jednostka napędowa jest taka sama, ale przypominam że Peugeot ma "lekkie" problemy ze skrzyniami biegów :idea:
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 7 lis 2005, 12:11

Baza do tych dwóch silników jest taka sama, ale nie wykluczone że te silniki są nieco inaczej poprzerabiane. Pug stawia na elastyczność i 5 biegów, Citroen na moc i 6 biegów.

Co do aktywnych zabawek to obawiam się że najwięcej "spowolnią" one wychowanego na ośkach i asfaltach Loeba. On nigdy nie jeździ agresywnie, na szutrach bez aktywnych dyfrów taka jazda będzie teraz wskazana. Oczywiście zgaddzam się z mototomem, że na takie boki jak w sstarej A grupie nie ma co liczyć, tamte wozy ślizgały się na wszystkim, nawet na asfaltach, od tego czasu jednak naprzód poszły opony, zawieszenia, brak aktywnych dyfrów nie spowoduje że wrócą stare czasy. Zresztą Lancerki jeździły przez chwilę na full pasywce, jakoś nie zamiatały bokami po asfalcie.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mototom » poniedziałek, 7 lis 2005, 23:46

Żeby stare czasy boków i slajdów wróciły to chyba musiałby powrócić przepis, że opony można zmieniać co OS. Ale pewnie pojawiłyby się protesty, że drogo i niesprawiedliwie dla tych z mniejszym budżetem. Ale czy sport w którym od zawsze rządy sprawowała kasa może być sprawiedliwy?
Ja dla dobra widowiska taki przepis bym wprowadził.
Avatar użytkownika
mototom
A6
 
Posty: 1996
Dołączył(a): środa, 4 gru 2002, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Łukasz » piątek, 11 lis 2005, 14:39

Zapewne nie zobaczymy boków jak za dawnych czasów, ale ja się cieszę że ogranicza się elektronikę w samochodach gdzie kierowca będzie musiał się mocniej wykazać niż obecnie. Ubolewam że już tak mało się dziś jeździ bokami. To jest coś pięknego.
Tommi Makinen - My name is Legend
Avatar użytkownika
Łukasz
N3
 
Posty: 497
Dołączył(a): sobota, 27 lis 2004, 20:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez mda » poniedziałek, 14 lis 2005, 17:40

Guy Frequelin obiecał, że pomoże znaleźć Dudu sponsora na 2006. Kronos domaga się 2,5 mln euro za wystawienie trzeciej Xsary.


No, moze dzieki zwyciestwu Dudu, bedzie jezdzil dalej z Loebem. Mam taka nadzieje, bardzo lubię obu tych zawodnikow..
all we do is kiteboarding...
Avatar użytkownika
mda
A6
 
Posty: 1007
Dołączył(a): niedziela, 27 lut 2005, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez beeper_ » poniedziałek, 14 lis 2005, 17:43

O przedłużeniu kontraktu powinien zadecydowac cały sezon a nie ostatni rajd.
Avatar użytkownika
beeper_
N4
 
Posty: 2056
Dołączył(a): sobota, 5 lip 2003, 10:21
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron