sezon 2006

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Kimi » piątek, 4 lis 2005, 22:01

Ja lubie Loeba i mu kibicuje od początku jego startów :)
pozatym uważam że Xsara to najbardziej udany samochód jaki jeździ teraz na trasach :!:
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01


Postprzez WRCfan » sobota, 5 lis 2005, 01:30

Ohlins napisał(a): ja tam lubialem forda i lubie i mam nadzieje że marcus wywalczy tutuł


Marcus ma realne szanse na tytuł w przyszłym roku. Wchodzi zakaz aktywnych dyfrów, a Marcus wywodzi sie jeszcze ze starej dobrej A-grupowej szkoły i łatwiej mu sie będzie przestawić z WRC spec. 2005 na spec 2006, w przeciwieństwie do pokolenia "PlayStation"- Solberg, Loeb, Duval...
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kimi » sobota, 5 lis 2005, 06:17

Loeb i Pons w Kronosie brzmi ciekawie .
Pewnie jeszcze ktoś do nich dołączy .
Czy Loeb ma szanse na mistrzostwo :?:
wszystko się wyjaśni podaczas pierwszych rajdów .
Największym rywalem powinien być Marcus .
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01

Postprzez Mars » sobota, 5 lis 2005, 10:22

Dokładnie jest jak WRCfan mówi. Gronholm uczył sie na innych samochodach wiec bedzie miał tym wlasnie przewage nad innymi. Pozostaje miec tylko nadzieje ze nowy Focus bedzie tak udany jak poprzednik i nie bedzie sprawiał tylu problemow co Pug. Jezeli tak bedzie to Gronholm bedzie mistrzem i tego mu zycze ;) A jak ma z kims walczyc o tą pozycje to tylko z Solbergiem lub Tonim. O Loebie nic nie mowie bo go nie lubie ;)
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Fryta » sobota, 5 lis 2005, 10:34

A ja bym na Waszym miejscu przestał tak bardzo liczyć na Xsarę - od przyszłego sezonu mamy zakaz stosowania nawet pół-aktywnych zawieszeń, z czego Citroen jako jedyny team w stawce dzięki firmie Kinetic przez ostatnie sezony korzystał...
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kimi » sobota, 5 lis 2005, 11:36

Zobaczymy w Monte Carlo :)
Jak dla mnie to sukcesem będzie jak Loeb stanie na podium .
A jeśli wygra jakiś rajd to można powiedzieć spokojnie kierowcą fabrycznym żeby poszli do domu i już więcej nie jeździli :D
Kimi
N3
 
Posty: 489
Dołączył(a): niedziela, 25 wrz 2005, 10:01

Postprzez WRCfan » sobota, 5 lis 2005, 12:04

Fryta napisał(a):A ja bym na Waszym miejscu przestał tak bardzo liczyć na Xsarę - od przyszłego sezonu mamy zakaz stosowania nawet pół-aktywnych zawieszeń, z czego Citroen jako jedyny team w stawce dzięki firmie Kinetic przez ostatnie sezony korzystał...


Zawieszenia, zawieszeniami. Xsara ma zdecydowanie najmocniejszy silnik* i m.in. dlatego nie należy jej skreślać. Weźmy jeszcze pod uwage niezawodność, Micheliny i Loeba i robi nam sie poważny konkurent w czubie MŚ.

*-znajomy był na Deuchlandzie i ogólnie napawa smutkiem to że tak jak Xsara z nawrotów nic nie odchodzi :roll:
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sylwek_GSi » sobota, 5 lis 2005, 12:08

Mars napisał(a):Dokładnie jest jak WRCfan mówi. Gronholm uczył sie na innych samochodach wiec bedzie miał tym wlasnie przewage nad innymi.


nie sugerowalbym sie aż tak tą stara szkołą, bardziej liczy sie to, co kto w danym momencie reprezentuje niż z jakiej szkoly sie wywodzi. Gdy loeb debiutowal w WRC to gronholm mial juz tytuł misrza świata i kupe lat doświadczenia w A-grupie i WRC a mimo to szybko mu dorównał i go przeskoczył a wywodzi sie z zupelnie innej "szkoły" na dodatek asfaltowej:D wiec moze sie okazać zupełnie na odwrót, że ta nowa specyfikacja 2006 bardziej pozluży francuzowi. Tego nie mozecie być pewni, podobnie jak ja, czas pokarze. Ja jednak byłbym spokojny o forme leba.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Marmetal » sobota, 5 lis 2005, 12:24

No i wszystko jasne :). Cieszę się, że pomimo tego, że Citroen fabrycznie nie będzie przygotowywał Xsar, to zespół Citroena będzie startował w mistrzostwach producentów. Zawsze ten jeden zespół więcej. Sebastien, jak Sebastien, będzie walczył o tytuł. A Xavier? Jest bardzo dobry na asfaltach, na szutrach też całkiem nieźle sobie radzi. Szkoda jedynie, że Manfred nie zagrzał miejsca w Kronosie, a to mój ulubiony zawodnik. Mam nadzieję, że chociaż będzie jeździć w Mitsubishi, ale to już nie to samo co Citroen.
Pięć zespołów fabrycznych to nie za duża liczba, wszystko spowodowane odejściem tak uznanej dla sportu marki jak Peugeot. Ale... wszystko kręci się dalej i to jest najważniejsze.
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Fryta » sobota, 5 lis 2005, 15:55

WRCfan napisał(a):
Fryta napisał(a):A ja bym na Waszym miejscu przestał tak bardzo liczyć na Xsarę - od przyszłego sezonu mamy zakaz stosowania nawet pół-aktywnych zawieszeń, z czego Citroen jako jedyny team w stawce dzięki firmie Kinetic przez ostatnie sezony korzystał...


Zawieszenia, zawieszeniami. Xsara ma zdecydowanie najmocniejszy silnik i m.in. dlatego nie należy jej skreślać. Weźmy jeszcze pod uwage niezawodność, Micheliny i Loeba i robi nam sie poważny konkurent w czubie MŚ.


Nie neguje możliwości Xsary, ale przez to, że nie będzie już mieć pół-aktywnego zawieszenia od nowozelandzkiego Kinetica prawdopodobnie skończy się jej totalna dominacja na oesach.

A w sprawie silnika mam pytanie do znawców - czy silnik Xsary to nie ta sama jednostka co w 307 WRC? W cywilnych autach koncernu PSA silniki są te same, ale jak jest z "wurcami" to nie mam pojęcia ;)
Ostatnio edytowano sobota, 5 lis 2005, 18:54 przez Fryta, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Ohlins » sobota, 5 lis 2005, 16:00

Sylwek_GSi napisał(a):
Mars napisał(a):Dokładnie jest jak WRCfan mówi. Gronholm uczył sie na innych samochodach wiec bedzie miał tym wlasnie przewage nad innymi.


nie sugerowalbym sie aż tak tą stara szkołą, bardziej liczy sie to, co kto w danym momencie reprezentuje niż z jakiej szkoly sie wywodzi. Gdy loeb debiutowal w WRC to gronholm mial juz tytuł misrza świata i kupe lat doświadczenia w A-grupie i WRC a mimo to szybko mu dorównał i go przeskoczył a wywodzi sie z zupelnie innej "szkoły" na dodatek asfaltowej:D wiec moze sie okazać zupełnie na odwrót, że ta nowa specyfikacja 2006 bardziej pozluży francuzowi. Tego nie mozecie być pewni, podobnie jak ja, czas pokarze. Ja jednak byłbym spokojny o forme leba.

no ja nie byłbym taki pewny czy loeb bez aktywnych dyfrów tak będzie kozaczył :wink: :wink:
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez WRCfan » sobota, 5 lis 2005, 16:59

Kozaczyć będzie, tylko jest kwestia jak szybko sie przestawi z tego najbardziej zaawansowanego WRC'a do wersji okrojonej :wink:
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez wartek » sobota, 5 lis 2005, 17:18

no a nie wiem,
Panizzi dobra fura jezdzaca jak po sznurku dzieki dyfrom (206) notowal i 6 mijsca na szutrowych rajdach, zadna inna fura juz takich wynikow na szutrach nie mial
Loeb wygrywa, ale czy jest az tak dobry zeby dalej wygrywac bez elektroniki? jakby nie bylo jest asfaltowcem, nie umie tak czarowac jak Marcus :) jezdzi ciasno i szybko, ale bez czarowania
a czarowanie w przyszlym roku bedzie bardzo wazne:)
Avatar użytkownika
wartek
N2
 
Posty: 167
Dołączył(a): sobota, 3 sie 2002, 12:38
Lokalizacja: 3City

Postprzez PeterWRC » sobota, 5 lis 2005, 22:46

Myśle że tymi jak ktoś to nazwał "okrojonymi wrucami" bez aktywnych dyfrów i innch "wspomagaczy" mogą wykazać się kierowcy któży mieli do czynienia ze starszymi WRC i A8 np. Groszek który długo śmigał celica ?

EDIT: sorry , nie przeczytałem poprzednich wypowiedzi bo jusz ktoś to zasugerował.
RWD...../ /---*---/ /......--->RWD <--- ! ! !
PeterWRC
N2
 
Posty: 175
Dołączył(a): piątek, 7 lis 2003, 17:42
Lokalizacja: WROCŁAW

Postprzez Sylwek_GSi » niedziela, 6 lis 2005, 01:58

wartek napisał(a):Loeb wygrywa, ale czy jest az tak dobry zeby dalej wygrywac bez elektroniki? jakby nie bylo jest asfaltowcem, nie umie tak czarowac jak Marcus :) jezdzi ciasno i szybko, ale bez czarowania
a czarowanie w przyszlym roku bedzie bardzo wazne:)

:) loeb to nie harry potter, czarowanie zostawmy czarodziejom :D
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron