Moderator: SebaSTI
Witcher1990 napisał(a):Ale czy to przyciągnie kierowców takich jak Suninen, Prokop, Ostberg żeby od podstaw zrobili swój samochód, obsługiwali go i testowali po rajdzie aby rozwinąć konstrukcję?
Chyba, że chodzi Ci o coś innego?
karluum napisał(a):Witcher1990 napisał(a):Ale czy to przyciągnie kierowców takich jak Suninen, Prokop, Ostberg żeby od podstaw zrobili swój samochód, obsługiwali go i testowali po rajdzie aby rozwinąć konstrukcję?
Chyba, że chodzi Ci o coś innego?
Kierowców może nie ale zespoły czy tunerów tak. Ja naprawdę nie widzę problemów by takiego np. VW napdędzał silnik Mitsubishi czy Fiata ze skrzynią jakiegoś węgierskiego dostawcy i z amortyzatorami z Krosna
Czemu Ostberg nie mógłby coś tam zmienić sobie w aucie bez udziału M-Sportu? Albo czemu Dytko nie mógłby zbudować auta w kategorii WRC? Oficjalny producent tylko podraża koszty i komplikuje sprawę.
ZbyszekChaosu napisał(a):Prywatni mogą budować R5 i jakos nie widać wysypu tych aut. O ile w Azji jeszcze ktoś tym jeździ to w Europie czy WRC już nikt. Budowa wurca jest dużo bardziej skomplikowana niż R5, zostawmy więc to fabrykom, żeby potem nie okazało się że Mini Gorbana jest szybsze.
Z tego co wiem to auto rajdowe musi bazować na aucie seryjnym. Tym różnią się rajdy od wyścigów. W wyscigach mamy tor i prototypy a w rajdach zwykłe drogi i "podkręcone" cywilne auta. Nie ma więc mowy o budowaniu budy, można co najwyżej dostosować istniejącą karoserie.
Dokładnie będzie tak jak piszesz. Wszystko zależało od Forda który nie wróci i moim zdaniem będzie tak nawet jeśli MSport i jego kierowcy zdobędą tytuły. Jak widać Mikkelsena może być pewni w Citroenie na przyszły sezon - Ogier w MSporcie nie zostanie bez względu na to jaką kasę mu Malkolm zaproponuje bo nierozwijana tak jak konkurencja Fiesta będzie odstawać, a biorąc pod uwagę ostatnie wypowiedzi Seba o tym jak dużo zawdzięcza Cytrynie można też być pewnym że ze sobą rozmawiają, do tego Matton ze względu na ten sezon stoi pod ścianą i jeśli nie poprawi wyników to mu zetną łeb pod Wieżą Eiffla. Meeke niestety straci posadę, nie wiem co zrobić ze Stefankiem i dla niego przewiduję jakiś tema B albo czwarte auto na wybrane rund bo chyba raczej nie będzie się zmieniał z Breenem jak w zeszłym roku.Matthias Schmidt napisał(a):To chyba juz nie jest tajemnica, ze Mikkelsen pojdzie do Citroenasadze, ze Ogier tez moze przejsc do Citroena. Szansa na powrot Forda jest raczej mizerna, a Seb innej opcji niz Citroena na przyszly rok nie ma.
Ten news jest taki z czapy że nie mam pytań, jaki byłby sens powrotu Loeba po prawie 4 letniej przerwie ?? i na ile miałby wrócić?? na sezon może dwa, Loeb w przyszłym roku będzie miał 44lata i sam mówił że o pełnym sezonie raczej nie może być mowy - z tego co kojarzę to Gronholm też nie wierzy w taki scenariusz powrotu - po co im Loeb na dwa sezonu skoro mogą zatrudnić Ogiera na najbliższe np 7lat, a z Mikkelsenem przy boku sznasa na ponowną dominację jest więcej niż wysoka. Do tego Mikkelsen też raczej dla zabawy nie uczył by się i nie pisał o nauce Francuskiego.woocasch napisał(a):Patrzą na to co tu napisali:
https://www.rallye-magazin.de/wrc/artik ... mmt-ogier/
to Mikkelsen nie jest takim pewniakiem. Jeżeli Citroen zakontraktuje Ogiera to może być różnie. Ale wygląda na to, że Lefebvre ma już zajęcie na przyszły rok, będzie "reklamować" C3 R5.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości