Jak dowiedzialem sie od kolegi ktory zna sie z Gładyszami, to planuje sie utworzenie w przyszlym sezonie pucharu golfa V w wyscigach plaskich na wzor pucharu alfy. Kulczyk mialby zakupic kolo 20 golfów i je wypozyczac zawodnikom na okres 2 lat (umowa).narazie to tylko plany, ale byc może....
jesse napisał(a):podczas ostaniej eliminacji PAR w Poznaniu mowiona cos o tym ze w przyszlym roku Alfe mialy by zastapic Skody Fabie. Ale czas pokaze jak bedzie.....
A to ci dopiero ciekawe.Ale jesli cos bedzie to stawiam na Golfa.Względy marketingowe...
nie koniecznie Alfan. Dla biednego kraju jakim jest Polska lepszym autem pod względem marketingowym (biega o cene) jest wg mnmie Skoda Fabia. Tylko jaki oni model oni moga przeznaczyć do wyścigów. RS z Dieslem
bezwzgledu na to jaki bedzie puchar (i czy wogule bedzie ) ciekaw jestem czy do stawki powroci A.Czyz ktoremu jako Poznaniak kibicuje najbardziej. Bez niego TEAM POLCAR'u w tym sezonie praktycznie nie istniał (J.Szurgot to totalna porażka, mimo olbrzymich checi chlopak nie wiedzial o co chodzi)
Glitol a choćby i SDi było-byle się coś ścigało .IMO 100 konne 1.4 po porządnym odciązeniu mogłyby byc całkiem widowiskowe.Przecież Meganki tez mialy ledwo 115 kucy-i co nie były fajne
jesse ale Pol-Car może nie wystawić przecież teamu jesli w pucharze beda jeżdziły VW czy Skody.Poza tym gdyby Czyż powrócił,niekoniecznie musi jezdzic w barwach Pol-Caru...
A tak BTW skąd o tej Skodzie słyszałeś,czy aby nie od komentatora PAR,pana Z. seniora
jezeli chodzi o skody to info uslyszalem od jakis dwoch garniturowcow przed namiotem gdzie odbywaja sie konferencje prasowe. Za to we wtorkowej Gazecie Poznanskiej był wywiad z Kubą Golcem (do tej pory nie wiedzialem ze na codzien facet pracuje w klinice weterynaryjnej )ktory powiedzial ze jezeli wystartuje PAR to pojada na Alfach 147!!!!
Glitol owszem,ale nie przesadzajmy.W Kielcach moze bedzie to bardziej widoczne,ze wzgledu na górski chrakter toru.Na płaskich obiektach w Poznaniu i Opolu wiekszy moment straci znaczenie.Silnik był by mniejszy,16 zaworowy,więc bedzie sie ładnie wkrecał.Poza tym został juz z powodzeniem przetestowany w sporcie(Płaczek-zeszły sezon N1 w RSMP)
Zresztą 2.0 115 KM w Fabii tez jest montowany
Dyskusja nabiera rumieńców więc się włączam.
Plotki o różnych pucharach rozchodzą się po zawodnikach z prędkością błyskawicy, jednak potwierdzenie którejkolwiek z nich nie przybywa nawet z prędkością ślimaczka. A więc oto one:
1. Puchar Alfy 147 - na dwóch kierowców (FAP)
2. Puchar Golfa V - inicjatywa Gładysz Racing Team
3. Puchar New Beatle - również inicjatywa Gładyszów. Auta pochodziłyby z niemieckiego pucharu (po 3 sezonach).
4. Fun-Cup - autkami zarządzać miałyby zespoły Norma (Wywiał) oraz StarMoto (Stańco)
5.Citroen - tutaj nawet plotek jest mało , domyślać się można że chodzi o C-2
6. Panda odpada absolutnie. Bo do 5-drzwiowej nie będzie homologacji FIA a ewentualną produkcje 3 drzwiowej którą chciano homologować do sportu wstrzymano na okres bliżej nieznany.
Prawdę poznamy oczywiście gdzieś około marca gdy na zebranie budżetu zostanie 30 dni. Oto Polska właśnie.
Pzdr
na jakich zasadach startowalo sie w pucharze alfy? przychodzilo sie z licencja do salonu i wychodzilo z alfa chyba za 70 tys o ile dobrze pamietam? czy trzeba spelniac jakies dodatkowe wymogi?
Było 25 aut.Chęnych było więcej,więc trzeba było jakoś wybrać kto dostanie Alfę.Niektorzy zawodnicy byli promowani przez PZMot,innych lubił FAP.A kto trzyma kasę,ten ma więcej do powiedzenia....