Nie no z tymi uzywanymi JTD troche ironizowalem-pewnie w ramach promocji Multijeta szarpneliby sie na 20 nowych aut.Zreszta same auta to najmniejszy problem finansowy dla FAP-mozna wycyganic z Arese za pol darmo.
Jako Alfisti bardzo sie ciesze,ze rozwazane sa tez 2.0,choc pomysl z JTD wcale mnie nie zdziwil-w tegorocznym 24h Nurburgring najwyzej skalsyfikowana Alfa byla wlasnie z dieslowska-i to dosc wysoko w klasyfikacji generalnej.No ale tam bylo transplantowane 2.4 JTD
A 2.0 TS drogi Goldenie juz nie jezdza w Beru-teraz promuja tam JTD.Cokolwiek sie pozmienialo odkad byles na tych zawodach
Te TS byly naprawde topowe-200 koni,sekwencja.Ewentualne polskie na pewno beda Nkowe,jak 156, wiec tansze.
Glitol:na twoim miejscu wypytywalbym u Gladyszow w Tarnowie.W tym roku mieli jezdzic w Pucharze New Beetle ale tak jak pisze Alien wsadzili w to miejsce i kicha.A na wystawienie Audic w DTC pewnie kasy zabraklo.
Atak w ogole to zarowno faktycznie wszystko brzmi ladnie i pieknie.W zeszlym roku Fun-Cup i Hobby Replika tez brzmialy ladnie i pieknie.....
Zobacze to na torze to uwierze.O ile z Alfa moze sie udac,to Europejski Puchar Golfa V brzmi IMO nazbyt demagogicznie jak na Polskie warunki.No ale zobaczymy..