Moderator: SebaSTI
jacq napisał(a):aha, jeszcze jedna kwestia: PO9 - lokalizacja na zewnętrznej stronie zakrętu, za barierami, reklamami. Poszła informacja: czerwona flaga. No to panowie sędziowie stoją na tym swoim punkcie, niemrawo machają flagą. Przejeżdża zawodnik, a oni wielce zdziwieni, że się nie zatrzymał. Cóż, znów nie wytrzymałem i krzyczę, że przecież ich kierowca w ogóle nie widzi jak sobie machają za barierami. Może trochę niemiło krzyczałem, ale dziwili się, jakby byli pierwszy raz. Każdego takiego sędziego powinno się przewieźć rajdówką/wyścigówką, żeby sobie uświadomili co i jak widzi kierowca podczas walki o sekundy.
Podczas kolejnych czerwonych flag już machali przed barierą.
djescape napisał(a):Co do tej 22 to może wytłumaczę: chodziło o to że organizował się park zamknięty. Na drodze rozłożyli się zawodnicy z camperami i namiotami, droga była dostępna tylko dla samochodów z przepustkami. Reszta musiała zostawić auta na parkingach przy pierwszej bramce albo próbować przejechać jakimiś bocznymi drogami, ewentualnie na górnym parkingu. Rozumiem że wiedzieliście o co chodzi, a ochrona nie wiedziała, ale tak w gwoli ścisłości.
Co do Grzesińskiego: po nieudanej sobocie postanowił odpuścić resztę sezonu, gdyż nie zadowalały go kolejne 2 i 3 miejsca. Moim zdaniem to trochę brak pokory jest, ale w sumie też bym się trochu zdenerwował nie znajdując sposobu na rywala. Ale co się dziwić, p. Tomek Nagórski jest poza zasięgiem nawet F3000, więc o czym my mówimy. Są dwie opcje: albo zostawi GSMP w spokoju, albo spróbuje wrócić za rok z naprawdę baaaardzo mocnym autem, zdolnym pokonać Subaru 4Turbo.
CZUCZU napisał(a):Sebek niestety nie o paliwo.
Noclegi, wyżywienie itp. są droższe. Jak dodasz do tego kiepską trasę to ilość kilometr / kasa wychodzi blado
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości