Moderator: SebaSTI
CZUCZU napisał(a):Ultraleggera jest dopracowana aerodynamicznie bo robili ja goście którzy sie na tym znają, podobnie różowa pantera i subaru nagórskiego to nie polskie karoserie,
Pod tym względem i kiler i stec są w tyle ale różowa pantera to democar z japonii kiedys o tym czytałem i powinna robić kosmiczne czasy
krugerwd napisał(a):Ocenianie aerodynamiki tych aut gołym okiem hmmm odważne bym powiedział. :]
CZUCZU napisał(a):Jesteś pewien że pantera jest z anglii??
Bo ja czytałem że w Japoni jest kopia, trafiła do angli jako democar i dopiero do pl. W którymś gt to było
nick555 napisał(a):Nagórski ma auto kosmicznie dobrze przygotowane, doinwestowane, analizuje każdy podjazd z telemetrii(lub jej namiastki) i coś jechać potrafi. Mikołajczyk zainwestował w potwora, krążą ploty o 800 koniach Jeśli to prawda, to Subaru ma pewnie podobnie. I odjeżdżają reszcie...
Killer jedzie moim zdaniem na limicie, Weźcie pod uwagę, że Sopot o tylko 3km, nie ma bardzo gdzie nadrobić jakikolwiek błąd. Poza tym ja tam nie wierzę w te enkowe 430KM Dla mnie te auta muszą mieć więcej. Oczywiście nikogo nie oskarżam, w rękach, nogach i głowie Killer też ma to coś
BTW takie porównani są ciut bez sensu imo, bo spróbujcie przejechać się 600KM i 400KM. Naprawdę jest różnica...
PS. Pusiek dobry drajwer, to i szybko pojechał
mm a Ty kiedy jakiś okazjonalny start?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości