KiN napisał(a):Samochod Nagorskiego nie ma nawet 550 KM. Skrzynia tez nie ma specjalnie dobranych przelozen a jest "normalna" kłówką z subaru. Wystarczy podejsc, zapytac po co mieliby cos przekrecac.
Ale moze popatrzcie troche inaczej na to wszystko. 4turbo pojawia sie zadko w GSMP ale zawsze z sukcesami. Zaczynajac od Nygi, idac przez zeszloroczny sezon ze Stecem, a teraz na Nagorskim konczac.
Do tego patrzcie ze to jest caly team, panowie przyjezdzaja sie scigac a nie zaliczac weekendowy wypad na zabawe. Nie chce tu ujmowac nikomu ale roznie z tym podejsciem bywa.
Mnie sie marzy taki rozbudowany wywiad z kims z 4turbo w jakiejs prasie fachowej.
Już parę razy były podejścia do takich wywiadów, udzielałem, pisałem, poprawiałem, ale zwykle dość ogólne są te materiały. Chyba największy był w "GT" z tego co pamiętam, ale był też w "WRC".
Samochód ma moc z 5 z przodu i rzeczywiście ma skrzynię 5 biegową (w obudowie 6MT) ze zwykłymi przełożeniami. To jeden ze słabszych punktów.
Filozofia zawsze była w poprzednich startach jak i w obecnych taka żeby robić jak najlepsze wyniki jak najmniejszymi nakładami, wyciskając co jest możliwe z istniejącego sprzętu przygotowaniem i szczegołową analizą jazdy. Ewentualne inwestycje w sprzęt są tam gdzie to naszym zdaniem da największe efekty, albo pozwoli zebrać najciekawsze doświadczenia dla firmy. Na kilka pytań nie odpowiem bo ustaliliśmy że tego nie ujawniamy z różnych względów, ale na inne mogę odpowiedzieć.
Jeżeli mogę tu sobie pozwolić na odrobinę promocji to polecam on-boarda z rekordowego podjazdu: http://www.youtube.com/watch?v=Y-wCW688dW8