WSMP 2010

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

WSMP 2010

Postprzez Karol » sobota, 12 gru 2009, 11:42

Czyli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.

Pierwsze pytanie:

http://krakcore-rally.pl/


Coś ktoś wie nt tego?
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Postprzez THIM » niedziela, 13 gru 2009, 23:10

A co to (Twój link) ma wspólnego z WSMP?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pi0ter » poniedziałek, 21 gru 2009, 20:46

Chyba tyle, że tyczy się wyścigów płaskich. 8)

Mówiąc serio, frapuje mnie Slovakiaring. Mały kraik - w dodatku, jak nasz, wyścigowa pustynia - a dorobił się porządnego obiektu. Jestem ciekaw, jaki był koszt budowy tego toru?

Czy przemianowanie DSMP na Endurance oznacza coś więcej niż zmianę nazwy? Inny regulamin? Inny czas trwania wyścigów?
Avatar użytkownika
pi0ter
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 16 kwi 2008, 11:18

Postprzez spal » środa, 6 sty 2010, 13:21

DSMP = driftingowe samochodowe mistrzostwa polski
endurance = tak międzynarodowo ;)

bez zmian z tego co słyszałem
spal
 
Posty: 6
Dołączył(a): środa, 21 paź 2009, 11:43

Postprzez evah » środa, 6 sty 2010, 20:24

no i endurance = 2h juz nie 3h

ale do czasu ukazania sie regulaminow to my sobie mozemy....
evah
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 23 paź 2009, 17:32

Postprzez marecki » czwartek, 25 lut 2010, 12:36

Super Challenge dla Ferrari, hmm... to ile tych aut będzie jeździło ?.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez pi0ter » piątek, 26 lut 2010, 10:48

Zapewne minimum cztery. Skoro współorganizatorem cyklu jest Star Moto Racing Team, to można założyć, że auta, które przygotują w swoim garażu będą tam jeździć.

Posiada ktoś jakieś świeże wieści w temacie: kto, czym i z kim w WSMP? Kilku zawodników swoje auta wystawiło na sprzedaż, więc można się spodziewać nowinek sprzętowych.

http://www.racecarsdirect.com/listing/2 ... o_GTV.html
http://www.racecarsdirect.com/listing/2 ... ction.html

Z tego co wiem, kierowca Alfy GTV w tym roku celuje w Porsche. Czuję, że sprzętowo może być całkiem nieźle: cztery Ferrari z garażu Stańcy, dwa Lotusy (?), kilka Porsche i ciekawe co jeszcze?
Avatar użytkownika
pi0ter
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 16 kwi 2008, 11:18

Postprzez Karol » piątek, 26 lut 2010, 17:58

Takie ogłoszenia nieraz wiszą po 2 lata, nie jest tak łatwo wyścigówkę sprzedać.

O Poznańskim Porsche to się mówi od 2003 roku? tak coś mniej więcej. Zapowiedzi przedsezonowe zawsze są szumne a potem zobaczymy jak będzie.
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez bryś » sobota, 27 lut 2010, 19:13

Ferrari się mnożą Stańco nie wiem ile ?, Fabio nostressmotosport napewno (360 i 430) 2 sztuki w porywach do 3 jeśli policzyć starą 355 Azinich
bryś
 
Posty: 43
Dołączył(a): piątek, 21 gru 2007, 14:39

Postprzez mm » niedziela, 28 lut 2010, 07:46

regulaminy juz sa...
ciekawe kiedy zaczna sie komentarze...
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Karol » niedziela, 28 lut 2010, 15:09

Rzuciłem okiem.

Na plus jest podział klas w WPP, naprawdę sensowne wpisowe, szczególnie przy zaliczeniu całego sezonu i wpłacie wpisowego za cały rok. Do tego może zreaktywuje się N-1150. Utrzymano D4, tutaj mieszane odczucia ale skoro jest to podparte unifikacją z regulaminami z krajami ościennymi to ok. Wprowadzono E1, więc może jakaś fajna wydumka się pojawi. Z sprintów zrobiła nam się klasa Open. Szkoda trochę, że nie dołączono Picanto na stałe do WPP i nie utworzono oddzielnej klasyfikacji przy 6 autach zgłoszonych, ale skoro jest klasa w RC to może gnić nie będą.

DSMP, czyli po nowemu endurance. Mieszane odczucia co do punktacji w klasach niezależnej od frekwencji. Z jednej strony troszkę niesprawiedliwa, a z drugiej pozwoli uniknąc pompowania klas. Sensowne przepisy nt ilości załog w klasie potrzebnych do majstra. Sprawa spieprzona to brak klasy -1150 w endurance, i brak tańszego wpisowego dla niższych klas. 1k PLN za seja w zupełności by wystarczyło. Kolejny minus za to, że na rundach wyjazdowych wpisowe będzie narzucane przez organizatora.

Generalnie jest kilka rzeczy, które dalej pozostawiono a wydają mi się, że tylko szkodą. Jednak jest kilka zmian, które wydają się lecznicze.


No i dwa puchary w ramach D4 mogą dźwignąć nieco rywalizacje w sprintach. Chociaż tutaj wiadomo, ze choć Lukas jest szybszy od Stańcy, to jednak nie na tyle, by prześcignąć 430 GT3 za pomocą Porsche. No, a poza tym włosi mogą zgarnąć majstra w sprintach jak wystawią swoje GT2 i pojedzie Cressoni.
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez bryś » niedziela, 28 lut 2010, 15:54

Cresoni jest członkiem zespołu od zeszłego roku (tz.honorowym)i jedynym kierowcą tego zespołu startującym czynnie w prawie wszystkich zawodach na świecie ,więc kierowcą zawodowym . A inni niestety przy nim to amatorzy .To widać zresztą od razu kto jedzie w aucie na wyścigu , wzbogacił ten zespół też w inżynierów z f1 (opony zawieszenia ) którzy razem z nim przyjeżdżają i przygotowują auto . Tak to wygląda u włochów
bryś
 
Posty: 43
Dołączył(a): piątek, 21 gru 2007, 14:39

Postprzez Karol » niedziela, 25 kwi 2010, 14:57

Stańco przywozi gromadę Ferrari, robi sobie tło w GPP :) Gładysze małe popierdaladełko o nazwie Scirocco, które ma pogonić Porsche. Swoją drogą ciekawe czy podołają, już dość mieliśmy w DSMP (sorry Endurance :) ) aut ,które miały pogonić Porsche. A i tak od pierwszej edycji królują 911 :)

Oprócz tego Marcin Gładysz w Porsche ma startować (w końcu, od 2003 roku się co roku zapowiedzi takie powtarzały). Lukas wystawia coś w Polsce?
W długim pewnie coś wystawi Pachura. Taboss w tamtym roku zapowiadał co najmniej 2 Lotusy. Beret w Megance dalej? :)

No i ciekawe co tam w WPP :)
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez THIM » niedziela, 25 kwi 2010, 19:29

Ile będzie tych Ferrari? Kto w nich zasiądzie?

Nie bardzo wiem, jak 350 - konne Scirocco ma popędzić Porsche. Tylko różnica w ilości pit-stopów (o ile jest) może im pomóc, reszta przemawia przeciw.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Karol » niedziela, 25 kwi 2010, 19:58

No różne informacje są o tym Scirocco. Ja słyszałem nawet wersje 410 koni :) Tylko przy przednim napędzie trochę to będzie się mijało z celem IMO. Lekkie to to jest, czyli pewnie stosunek masa/moc podobny jak w Megance osiągną. Tylko właściwości jezdne pewnie dużo gorsze. Żeby jakiekolwiek Gladysze mieli szanse to musi być 1 pit stop tylko. Zresztą podejrzewam, że większość się zepnie na 1 stop tylko, przy 2 godzinach jazdy inna strategia jest nieopłacalna.

Z tego co znalazłem w necie to na Ferrari z nowych zawodników Tadeusz Selzer, Przemysław Selzer. Na Ferrarkę przesiada się również Kordecki. Może Ghizzi się skusi na sprinty?
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron