HOBBY REPLIKA - TIGER SroadsteR

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

HOBBY REPLIKA - TIGER SroadsteR

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 12:27

Po bardzo długim okresie niebytu samochodów TIGER :cry: staramy się powrócić z nowym modelem na tory w Polsce. W chwili obecnej dysponujemy nowym modelem o znacznie bardziej zaawansowanym zawieszeniu i większych możliwościach silnikowych (propozycja ZETEC 2,0 z dowolnymi przeróbkami bez doładowania :twisted: ). Plan jest prosty. W 2010 roku zebrać zawodników a od 2011 roku wystartować z klasą w której będą nagrody finansowe.

I tak na chwilę obecna planowana pula nagród ma obejmować:
1 miejsce 2tys zł
2 miejsce 1tys zł
3 miejsce 0.5tys zł

Tytuł mistrzowski ma dawać nagrodę około 10tys zł.

Kwestia tylko czy znajda się chętni...
więcej info dostarczać będę w miarę postępu prac oraz rozmów z PZM
Póki co możecie zobaczyć auta na:

http://mistrzkaczor-lotus.blogspot.com/

oraz

http://t-c.pl

Taki model startuje już w Classic Auto z p. Walenda z Warszawy

Pozdrawiam i piszcie swoje opinie :wink: [/b]
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań


Postprzez krist » wtorek, 24 lis 2009, 15:46

Ja jestem chetny, w Berg Trophy będzie kalsa aut typu kit car od 2010 roku, przyglądam się tym autom ale na 100% jestem zdecydowany na silnik i skrzynie z motocykla o pojemności 900-1300 cm3.
Jest taka opcja??
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez gracjan » wtorek, 24 lis 2009, 15:55

Idea jest świetna-niewielka masa, stosunkowo mocny silnik i napęd na tył-dla mnie to ideał samochodu wyścigowego. Pytanie tylko czy znajdzie się wystarczająca liczba chętnych...
Dobrze by też było jakby Tigery mogły tworzyć osobną klasę w Wyścigowym Pucharze Polski-nawet od 2010-kilka osób już było tym zainteresowane.
A mam pytanie-byłaby możliwość kupienia gotowego, złożonego samochodu? Bo z tego co wiem to do tej pory sprzedawaliście tylko "kity" z których samemu trzeba było złożyć autko-co też pewnie nie każdemu odpowiada - ja na przykład bym wolał nawet dopłacić troszkę więcej (byle nie za dużo ;-) i dostać autko gotowe do jazdy.
Jedyna roznica miedzy chlopcami a mezczyznami to cena ich zabawek... :-)
gracjan
 
Posty: 8
Dołączył(a): wtorek, 11 wrz 2007, 16:08
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 18:53

Silniki motocyklowe są oki ale niestety bardzo kosztowne w eksploatacji i nawet w anglii się niespecjalnie przyjeły... fakt fajny głos i rewelacyjny stosunek mocy do masy ale są defektowne przy takich obciążeniach i dodatkowo dochodzą koszta wstecvznego biegu co przy Polskich realiach musi być. Poza tym tuning takich silników jest bardzo kosztowny. Więc klasa ruszać bedzie z 2,0 zetec tak aby każdy własciciel Mondeo mógł poczuć się jak przyszły wyścigowiec :)
Teraz dla zasady... Możemy przygotowac zestaw zmontowany oprócz mechaniki (tzn plastiki, klatka, wężyki, rurki, zbiornik itp) za około 25tys zł Taka kompletacja wynika z cen nowych elementów (tylny most czy zwrotnica) a i tak każdy reguluje je i regeneruje we własnym zakresie i zgodnie z własnymi i tylko słusznymi założeniami tuningu ;)
Nie sądzę aby klasa ruszyła od 2010 od poczatku sezonu bo wspominany tu i uwdzie Pan U powiedział że auta musza same jechać, bo nie można łączyć zamknietych i otwartych samochodów... Wiec zbieram chętnych i jezeli rzeczywiście zbierze się z 7-10 aut możemy rozmawiać o naprawdę atrakcyjnej zenie czy za zestawy czy za złozone kit'y do wsadzenia podzespołów :)
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań

Postprzez evah » wtorek, 24 lis 2009, 19:11

duzo latwiej bedzie wam zebrac komplet potrzebny do ruszenia klasy czy tez osobnego wyscigu jak nie bedziecie odcinac sie od tych
co juz posiadataja pojazdy tego typu, ale nie koniecznie skladane przez was.
evah
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 23 paź 2009, 17:32

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 19:27

Tzn? Mają dopuszczenia w PZM? Homologacje itp? O kogo konkretnie chodzi bo jak sobie przypominam żadna, dosłownie zadna firma w Polsce na mój apel podczas ostatnich prób nie odpowiedziała. Jeżeli mają wszystkie dopuszczenia bardzo chętnie się pościgamy. Myslę jednak że problemem będize osiągniecie porozumienia dot. choćby silników czy tylnych mostów :)
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 19:30

Poza tym skupiam się na uruchomieniu czegoś a nie krytykowaniu innych... zbieram ludzi i ruszam z karuzelą. Albo sie ludzie podłaczą albo trudno... niech każdy sobie rzepke skrobie. To taka nasza cecha... ktos cos robi to my mu... a nie a może inaczej, a my mamy inna wizję. Moze tak ruszymy razem. Jest wizja, szykujemy sie pod nia i ruszamy... Niech wygra najlepszy :)
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań

Postprzez evah » wtorek, 24 lis 2009, 21:05

no to wy chcecie stworzyc Cup'a,
chwala za to i zycze powodzenia!
Czym wiecej bedzie sie u nas dzialo tym lepiej,
ale z tematem ucieklismy, bo w temacie WPP
chodzilo o dopuszczenie podobnych konstrukcji w OPEN,
bo jak widac sa ludzie zainteresowani nie koniecznie zakupem sprzetu u was... a raczej wykorzystaniem tego co juz posiadaja....



pz
Kuba
evah
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 23 paź 2009, 17:32

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 21:21

A co posiadasz?
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 21:26

Moja koncepcją było stworzenie klasy replik i jeżeli dany producent fundowałby nagrody to dana auta poprostu byłyby promowane... chcodziło o przyciagnięcie do danej marki... Ale to chyba logiczne, każdy z nas chce się promować i sprzedawać jak najwiecej. Problem polegał jednak na tym że nikt nie podjął i wszyscy olali. Zawsze było a może inaczej, a może zacznijmy od czegoś innego a poco homologacja... No kurcze albo się weźmiemy wszyscy i coś ruszy albo zawsze będzie to kuleć jak teraz!!!
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pi0ter » wtorek, 24 lis 2009, 21:56

Bartosz Cieluch napisał(a):wspominany tu i uwdzie Pan U powiedział że auta musza same jechać, bo nie można łączyć zamknietych i otwartych samochodów...

Rzeczony Pan U. najwyraźniej próbuje zaprowadzić jakiś nowy porządek. W większości krajów Europy zachodniej (o ile nie we wszystkich) pojazdy zamknięte i otwarte śmigają wspólnie w najlepsze, oto przykład:

Obrazek

Dowodów zresztą nie trzeba szukać w prowincjonalnych wyścigach dla hobbystów, wystarcz obejrzeć 24h Le Mans. 8)
Avatar użytkownika
pi0ter
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 16 kwi 2008, 11:18

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 21:59

ja nie chcę podejmowac polemiki bo nie przebiję tego... W anglii wystarczy siedzenie tzn deska i gąbka za kaskiem przyklejona tdo klatki... ja muszę wymysleć homologowane siedzenie o szerokości 41 cm!!!!!!
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 22:00

A może ktos wie skąd takie wyczasnąć? Bo od Caterhama raczej nie będę kupował :)
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań

Postprzez krist » wtorek, 24 lis 2009, 22:26

Myśle że koledze pare postów wyżej chodziło o to żeby stworzyć klasę dla wszystkich aut o konstrukcji podobnej do L7 a nie tylko od 1 konkretnego producenta. Myśle że nawet bez nagród taka klasa ma większe szanse. A dobra konstrukcja zawsze się sprzeda więc o zbyt nie powinniście sie martwić.
Co do silników z motocykla, tego nie trzeba tuningować bo i tak jest mocne więc i się tak nie psuje, w anglii śmiga tego mnóstwo, zrobienie wstecznego też nie jest problemem.
Przejechałem sie formułą z silnikiem z gsx-r i wrażenia są niesamowite, kombinacja sekwencji i wysookoobrotowego silnika daje taki fun którego żaden silnik samochodowy nie da, chyba że go mocno podkręcać a wtedy i koszt spory i niezawodnośc mniejsza.
Jeśli to możliwe wolałbym kupić coś u nas LHD i najwyżej samemu włożyć napęd, podaj mi namiary na siebie na pw
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez evah » środa, 25 lis 2009, 00:23

W temacie o WPP przewinal sie oryginalny caterham i wlasnie
w jego kontekscie mowilem.
evah
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 23 paź 2009, 17:32

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron