WPP 2010 - propozycje zmian regulaminu

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez voytec » sobota, 17 paź 2009, 14:38

mm napisał(a):ale z tymi Kielcami po owalu to nie byloby glupie, taki maly nascar :lol:


"mówisz i masz" :wink:
Z archiwum znajomego, uczestnika tychże:
http://pl.youtube.com/watch?v=OjHpCIhvybs
http://pl.youtube.com/watch?v=l1wnRkkjkSo
http://pl.youtube.com/watch?v=OOr0_JJYnD4
http://pl.youtube.com/watch?v=EMh9T7eU0TY

PS.: Tak liczny puchar, marzenie. I nie ważne, że to były zwyklutkie 900-tki.
Ostatnio edytowano piątek, 23 paź 2009, 15:18 przez voytec, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp


Postprzez knastol » poniedziałek, 19 paź 2009, 23:02

fajnie ze jest dyskusja, choc szkoda ze nie wypowiadaja sie osoby startujace w WPP (chyba ze nie rozpoznalem po nicku)

jesli nie skomentowalem czegos istotnego, to z gory przepraszam, moglo mi gdzies zaginac ;)

na podsumowanie jeszcze za wczesnie, ale po kolei ;)

(1) Słuszna uwaga - rundy, nie eliminacje ;)

(4) A i N - problemem startujacych eNkami jest to, ze chocby stawali na rzesach, (prawie) nigdy nie dogonia A grupy - stad pomysl podzielenia i tak najliczniejszej klasy. Teraz moze byc tak, ze ktos kto ma eNke, moze powiedziec - nie wystartuje, bo i tak nie mam szans. A przeciez na tym etapie, wszystkim chodzi o to, zeby bylo z kim sie scigac, zeby bylo jak najwiecej aut...
I powiem Wam, ze mi, debiutantowi bez budzetu i talentu, wystarczy deklaracja konkurentow - mam eNke, albo mam A grupe. Zreszta to widac po autach i wykrecanych czasach... Mozecie powiedziec, ze to bzdury, ale na ostatniej tegorocznej rundzie te deklaracje sie sprawdzily - i jakos nikt nie klamal, nikt o nikim zle nie mowil, nikogo nie podejrzewal - wszyscy dobrze sie bawili i mieli porownanie. Oczywiscie ze jedna eNka jest doinwestowana znacznie bardziej niz inna, jedna A grupa jest dociążona regulaminowo, a inna nie, kłowe skrzynie, szpery itd., ale moze wlasnie deklaracje i krecone czasy wystarcza do wprowadzenia oficjalnego podzialu klasy...
I tu prosba - nie piszcie ze ktos mial cos przewalonego, jesli nie macie na to dowodow - generalnie nie piszmy slow, ktore nie maja potwierdzenia w rzeczywistosci, ok? :roll:

(5) Formuły odpuszczam, bo nie widze zainteresowanych. Z drugiej strony, jeden punkt regulaminu, mowiacy o ich dopuszczeniu jesli bedzie wiecej niz np 5, nie powinien byc problemem... Choc byloby to troche nie fair, w stosunko do innych klas, gdzie wystarczy 1 auto...

(6) Auta bez homologacji - w miedzyczasie pojawilo sie pytanie - jak je przygotowac - nie wiem jak to jest w RD-3L - czy przyjmuje sie wtedy homologacje podobnego auta?

(7,8 ) Co do marketingu i relacji TV, to bardziej pomocne jednak bylyby konkretne pomysly, niz nic nie wnoszaca krytyka 8)

9. Zmiana punktacji na uzależnioną od frekwencji - mysle ze to dobry pomysl i warto o niego walczyc

10. Zabronic treningow lokalesom - no akurat jestem lokalesem, ktory na torze pojawil sie w tym roku po raz pierwszy, a scigac sie przyszlo mi takze z doswiadczonymi zawodnikami z innej czesci polski. Inna sprawa, ze np brazylijczykom nie zabraniaja treningow w brazylii, japonczykom w japonii itd.

11. Kielce na owalu, lotniska - problemem jest wpisowe - 300 pln za weekend na prawdziwym torze, a ta sama kwota, albo nawet wyzsza (koszty organizacji nie dziela sie juz na wsmp, dsmp, kia itd) za jazde po lotnisku czy owalu... Oczywiscie sam pomysl super swietny, nawet myslimy o takiej "amatorce" na Bednarach pod poznaniem, ale sami chyba przyznacie, ze to nie to samo... Chyba, ze owal jechany bylby np na 50 okrazen :twisted:

12. Dodatkowa klasa - do 1400. Nie wiem czy jest wiele aut homologowanych pomiedzy 1150, a 1400, wiec to pewnie mogloby zadzialac tylko w przypadku dopuszczenia aut bez homologacji, a moze jednak tworzyloby sztuczny podzial... choc moze jest tak, ze ludzie maja auta 1.3, czy 1.4, a nie startuja, bo wiedza ze trudno wygrac z bardzo mocnymi hondami... tylko nie piszcie prosze, ze w takim razie jeszcze klasa do 1800 :wink:
www.wyscigowypuchar.pl
Avatar użytkownika
knastol
 
Posty: 29
Dołączył(a): poniedziałek, 17 mar 2008, 09:55
Lokalizacja: gniezno / poznan

Postprzez voytec » wtorek, 20 paź 2009, 00:34

knastol napisał(a):
(6) Auta bez homologacji - w miedzyczasie pojawilo sie pytanie - jak je przygotowac - nie wiem jak to jest w RD-3L - czy przyjmuje sie wtedy homologacje podobnego auta?


Nie. Wtedy jest to pełna seria wg dokumentacji fabrycznej + wyposażenie bezpieczeństwa. Wyjątkiem na tę chwile są CCSy i Seje, z dopuszczonym silnikiem 1.2 8V, również seryjnym.

(7,8 ) Co do marketingu i relacji TV, to bardziej pomocne jednak bylyby konkretne pomysly, niz nic nie wnoszaca krytyka 8)


Bartek, sorry, ale o jakie konstruktywne pomysły postulujesz, jeśli w praktyce cała sprawa rozbija się o kwestię "kasa Misiu, kasa"? Będzie zaplecze finansowe/sponsor, znajdzie się promotor, będą media.
Ale OK, konkretny pomysł rodem z Mistrzostw Europy w Rallycrossie - przynajmniej połowe budżetu na promocję medialną, w tym produkcję telewizyjną relacji z poszczególnych rund zapewniają sami zawodnicy. Pragnę tylko podkreślić, że są to zawody najwyższej rangi w tej dyscyplinie sportu. Nawet o tym nie wspomniałem wcześniej, bo trudno przypuszczać, aby wśród zawodników WPP znalazło poklask takie rozwiązanie. Pomijając już, jakie to nakłady, to przecież fundamentalnie podkreśla się, żeby ewoluować tak, aby było tanio. A tutaj tanio nie będzie.
Proponowałbym na początek znaleźć patrona medialnego cyklu, lokalną stację radiową/TV, a najlepiej pismo o tematyce motoryzacyjnej o zasiegu krajowym, w zamian za reklamę obowiązkową na auta. Łatwo nie będzie, ale na tej podstawie można próbowac zbudować markę (tak wiem, dużę słowo), lub na poczatek chociażby szerzej zasygnalizować, że coś takiego jak WPP funkcjonuje, rywalizacja jest przyzwoita i wciąż idzie ku lepszemu. Jest trochę tego typu periodyków na rynku. Może nie będzie to Motor, może nie będzie Auto-Świat, ale są jeszcze inne. Mam w tym względzie pewne pomysły, ale to już do ewentualnego przedyskutowania. Mój e-mail znasz.

10. Zabronic treningow lokalesom - no akurat jestem lokalesem, ktory na torze pojawil sie w tym roku po raz pierwszy, a scigac sie przyszlo mi takze z doswiadczonymi zawodnikami z innej czesci polski. Inna sprawa, ze np brazylijczykom nie zabraniaja treningow w brazylii, japonczykom w japonii itd.


ROTFL
Serio nie zauważyłeś, że to był w całości żart? :P

12. Dodatkowa klasa - do 1400. Nie wiem czy jest wiele aut homologowanych pomiedzy 1150, a 1400, wiec to pewnie mogloby zadzialac tylko w przypadku dopuszczenia aut bez homologacji, a moze jednak tworzyloby sztuczny podzial... choc moze jest tak, ze ludzie maja auta 1.3, czy 1.4, a nie startuja, bo wiedza ze trudno wygrac z bardzo mocnymi hondami... tylko nie piszcie prosze, ze w takim razie jeszcze klasa do 1800 :wink:


Nie zrozumiałeś - w przypadku wątku o kl.1400 chodziło o zlikwidowanie w DSMP klasy niższej, czyli 1150. W obecnym WPP jest OK, taki rozsądny kompromis. Karol wtrącił to w kontekście kopiowania obcych wzroców bez korelacji z rodzimymi realiami.
Ostatnio edytowano piątek, 23 paź 2009, 15:19 przez voytec, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez knastol » wtorek, 20 paź 2009, 09:30

spoko spoko, na zartach sie jeszcze znam ;)

co do marketingu - jest to temat do przedyskutowania, bo podniesienie wpisowego, przy gwarantowanych relacjach w mediach moze miec sens, bo to teoretycznie moze przyciagnac sponsorow itd - pytanie tylko o jaka kwote :shock:

klasa do 1400 akurat nie pochodzila z forum, tylko z maila ktorego dostalem i poddalem tu pod dyskusje 8)

pozdrawiam!
www.wyscigowypuchar.pl
Avatar użytkownika
knastol
 
Posty: 29
Dołączył(a): poniedziałek, 17 mar 2008, 09:55
Lokalizacja: gniezno / poznan

Postprzez 5turbo » wtorek, 20 paź 2009, 16:05

knastol napisał(a):
(5) Formuły odpuszczam, bo nie widze zainteresowanych.


Troche by sie znalazlo :) Tylko pytanie jak z przepisem o nogach za przednia osia bo to juz moze byc problem
www.5turbo.com

Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
Avatar użytkownika
5turbo
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): środa, 26 paź 2005, 14:55
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez loco667 » wtorek, 10 lis 2009, 16:32

5. Klasa Open - być może posiadacze formuł, lub innych hybryd chcieliby mieć możliwość wystartowania w tej klasie - tu także zdania są podzielone...


Ja bym bardzo chetnie wystartowal Caterhamem R500 Superlight (http://loco667.dyndns.org/generated/cat/IMGP4678__scaled_640.jpg)
Pytanie: czy to jest formulka czy może open?
loco667
 
Posty: 2
Dołączył(a): czwartek, 22 paź 2009, 15:05

Postprzez pi0ter » wtorek, 10 lis 2009, 18:36

W UK Caterhamy traktowane są jako samochody GT. W świetle przepisów wszytko co ma homologację drogową, formułą nie jest - niezależnie od tego jak wygląda i jak bardzo formułę przypomina - nawet wynalazki takie jak Caparo T1 czy Ariel Atom. Kilka lat temu widziałem w Poznaniu coś podobnego do Caterhama, nazwiska kierowcy nie pamiętam. Niewątpliwie takie autko byłoby przyjemnym widokiem. Powodzenia w realizacji pomysłu!
Avatar użytkownika
pi0ter
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 16 kwi 2008, 11:18

Postprzez nick555 » środa, 11 lis 2009, 01:58

u nas to mogło jeżdzić jako hobby replika. Lotusy chyba były? Dwulitrowy motor? A jeździł p. Królak, chyba p. Gembicki... jak pamięć nie zawodzi...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Karol » środa, 11 lis 2009, 13:51

Przeglądając wyniki wsmp to Panowie Patan, Królak, Krygowski. Autko nazywało się Tiger CAT, jeździło bodaj z flakami Sierry. Chodziło bardzo fajnie. Miało osobną klasę, Hobby Replica (HR). Pan Bartek Cieluch bodajże to rozruszał, był plan na wielki puchar z opalonymi hostessami i skrzynką szampana dla wszystkich, ale wyszło jak wyszło :)
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez marecki » środa, 11 lis 2009, 22:16

marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez kot » poniedziałek, 23 lis 2009, 22:39

Pomysł powrotu reliką do wyscigów w ramach WPP nie daje mi spokoju od jakiegos czasu.Poprosiłem o zaopiniowanie pomysłu pana Wojtka U., niestety, spotkałem się z sceptycznym podejsciem do mozliwosci regulaminowego połaczenia startów samochodów rużnych grup.(Jak historia pokazywała w praktyce takie wyscigi byly możliwe,wszystko zalezy od intrpretacji). Pan U. zaproponował stworzenie odrębnego wyścigu, a to jak wiadomo inna bajka. Mimo wszystko jak dobrze pójdzie powstanie demonstracyjny wyścigowy tiger, którym pokręce się na trenigach i wszedzie tam gdzie sie da. Może uda się wpłynac na decyzje bo mysle ze taka różnorodnośc w "open" dodałaby WPP kolorytu. Jezeli nie to byc może uda się zebrac paru chętnych na posmiganie bez dchu...
kot
 
Posty: 4
Dołączył(a): sobota, 4 lut 2006, 23:13

Postprzez Bartosz Cieluch » wtorek, 24 lis 2009, 13:24

Zapraszam do tematu HOBBY REPLIKA :)
Pan Samochodzik
Avatar użytkownika
Bartosz Cieluch
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): poniedziałek, 26 maja 2003, 08:54
Lokalizacja: Poznań

Postprzez knastol » piątek, 11 gru 2009, 13:25

listo do GKSS wyslany, czekamy na propozycje terminu spotkania i przedyskutowania sugestii

a co do medialnosci i mediow:
http://www.autoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4640
www.wyscigowypuchar.pl
Avatar użytkownika
knastol
 
Posty: 29
Dołączył(a): poniedziałek, 17 mar 2008, 09:55
Lokalizacja: gniezno / poznan

Poprzednia strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości