fajnie ze jest dyskusja, choc szkoda ze nie wypowiadaja sie osoby startujace w WPP (chyba ze nie rozpoznalem po nicku)
jesli nie skomentowalem czegos istotnego, to z gory przepraszam, moglo mi gdzies zaginac
na podsumowanie jeszcze za wczesnie, ale po kolei
(1) Słuszna uwaga - rundy, nie eliminacje
(4) A i N - problemem startujacych eNkami jest to, ze chocby stawali na rzesach, (prawie) nigdy nie dogonia A grupy - stad pomysl podzielenia i tak najliczniejszej klasy. Teraz moze byc tak, ze ktos kto ma eNke, moze powiedziec - nie wystartuje, bo i tak nie mam szans. A przeciez na tym etapie, wszystkim chodzi o to, zeby bylo z kim sie scigac, zeby bylo jak najwiecej aut...
I powiem Wam, ze mi, debiutantowi bez budzetu i talentu, wystarczy deklaracja konkurentow - mam eNke, albo mam A grupe. Zreszta to widac po autach i wykrecanych czasach... Mozecie powiedziec, ze to bzdury, ale na ostatniej tegorocznej rundzie te deklaracje sie sprawdzily - i jakos nikt nie klamal, nikt o nikim zle nie mowil, nikogo nie podejrzewal - wszyscy dobrze sie bawili i mieli porownanie. Oczywiscie ze jedna eNka jest doinwestowana znacznie bardziej niz inna, jedna A grupa jest dociążona regulaminowo, a inna nie, kłowe skrzynie, szpery itd., ale moze wlasnie deklaracje i krecone czasy wystarcza do wprowadzenia oficjalnego podzialu klasy...
I tu prosba - nie piszcie ze ktos mial cos przewalonego, jesli nie macie na to dowodow - generalnie nie piszmy slow, ktore nie maja potwierdzenia w rzeczywistosci, ok?
(5) Formuły odpuszczam, bo nie widze zainteresowanych. Z drugiej strony, jeden punkt regulaminu, mowiacy o ich dopuszczeniu jesli bedzie wiecej niz np 5, nie powinien byc problemem... Choc byloby to troche nie fair, w stosunko do innych klas, gdzie wystarczy 1 auto...
(6) Auta bez homologacji - w miedzyczasie pojawilo sie pytanie - jak je przygotowac - nie wiem jak to jest w RD-3L - czy przyjmuje sie wtedy homologacje podobnego auta?
(7,8 ) Co do marketingu i relacji TV, to bardziej pomocne jednak bylyby konkretne pomysly, niz nic nie wnoszaca krytyka
9. Zmiana punktacji na uzależnioną od frekwencji - mysle ze to dobry pomysl i warto o niego walczyc
10. Zabronic treningow lokalesom - no akurat jestem lokalesem, ktory na torze pojawil sie w tym roku po raz pierwszy, a scigac sie przyszlo mi takze z doswiadczonymi zawodnikami z innej czesci polski. Inna sprawa, ze np brazylijczykom nie zabraniaja treningow w brazylii, japonczykom w japonii itd.
11. Kielce na owalu, lotniska - problemem jest wpisowe - 300 pln za weekend na prawdziwym torze, a ta sama kwota, albo nawet wyzsza (koszty organizacji nie dziela sie juz na wsmp, dsmp, kia itd) za jazde po lotnisku czy owalu... Oczywiscie sam pomysl super swietny, nawet myslimy o takiej "amatorce" na Bednarach pod poznaniem, ale sami chyba przyznacie, ze to nie to samo... Chyba, ze owal jechany bylby np na 50 okrazen
12. Dodatkowa klasa - do 1400. Nie wiem czy jest wiele aut homologowanych pomiedzy 1150, a 1400, wiec to pewnie mogloby zadzialac tylko w przypadku dopuszczenia aut bez homologacji, a moze jednak tworzyloby sztuczny podzial... choc moze jest tak, ze ludzie maja auta 1.3, czy 1.4, a nie startuja, bo wiedza ze trudno wygrac z bardzo mocnymi hondami... tylko nie piszcie prosze, ze w takim razie jeszcze klasa do 1800