Hs 1150 na 99%

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Hs 1150 na 99%

Postprzez CZUCZU » czwartek, 1 paź 2009, 10:50

Szykuje sie mocno obsadzona klasa na przyszły rok.
Papiery o zmiane regulaminu już złozone i zostaje czekać do grudnia jak zostanie opublikowana lista.
Cinquecento wejdzie w hsa a to oznacza że sporo wydumek zostanie odkurzonych z garażów i pojeździ.
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola


Postprzez GMark » sobota, 3 paź 2009, 11:58

Takie pytanie, skoro CC traci homo, będzie można nim wciąż latać w WPP ?
WSMP
GMark
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 17 kwi 2007, 23:58
Lokalizacja: POZNAN

Postprzez knastol » poniedziałek, 5 paź 2009, 09:39

jak juz wiesz, w WPP mogą latać auta z utraconą homo, ale starać się będziemy, żeby tak jak w RD-3L mogly tez pojawic sie auta bez homo... -logacji oczywiscie, bo -sapiens nadal jest konieczny ;)
www.wyscigowypuchar.pl
Avatar użytkownika
knastol
 
Posty: 29
Dołączył(a): poniedziałek, 17 mar 2008, 09:55
Lokalizacja: gniezno / poznan

Postprzez YOG » środa, 7 paź 2009, 07:47

knastol:

jakaś akcja lobbingowa w tym temacie? bo kurde tez mam auto bez homo w dyspozycji i nie ma gdzie pojeździć...

informuj na bieżąco bo już miałem to auto w krzaki postawić (a tu być może się jeszcze pojeździ).

i jeszcze jedno. nie wiesz jak z SWG? będzie nie będzie?

Y
www.poldimex.pl
Avatar użytkownika
YOG
N2
 
Posty: 133
Dołączył(a): środa, 14 kwi 2004, 23:19
Lokalizacja: Bay of Belfalas

Postprzez knastol » środa, 7 paź 2009, 08:46

jak tylko uporam sie z zaleglosciami, wystawie na stronce propozycje co do zmian na sezon 2010 w WPP, jak kazdy napisze co o tym mysli, wyslemy list do PZM, zobaczymy na co przystana...

co do SWG to niestety - tor mam "pod domem", a wyprawa w gory to tylko na urlop - kompletnie nie mam wiedzy w tym temacie...
www.wyscigowypuchar.pl
Avatar użytkownika
knastol
 
Posty: 29
Dołączył(a): poniedziałek, 17 mar 2008, 09:55
Lokalizacja: gniezno / poznan

Re: Hs 1150 na 99%

Postprzez Karniak » piątek, 9 paź 2009, 12:30

[Cinquecento wejdzie w hsa a to oznacza że sporo wydumek zostanie odkurzonych z garażów i pojeździ.[/quote]

Wydumek raczej nie w klasie HS auto musi byc zgodne z homologacja N lub A

pzdr
Karniak
Avatar użytkownika
Karniak
N2
 
Posty: 135
Dołączył(a): środa, 27 kwi 2005, 21:44

Postprzez CZUCZU » piątek, 1 sty 2010, 12:55

i jest cc w HS - najtansza niezawodna zabawka bo z maluchami różnie bywa
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez tsgtune » sobota, 2 sty 2010, 18:40

mam nadzieje czuczu że zobaczymy CIe na starcie :):):)
tsgtune
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 19 paź 2008, 17:48
Lokalizacja: Kraków

Postprzez CZUCZU » sobota, 2 sty 2010, 20:15

Nie ma szans. Jeszcze nie w tym roku. Brak sponsora na budowe mocnej a grupy.
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez krist » sobota, 2 sty 2010, 20:25

to pojedź słabszą a grupą :D
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez tsgtune » niedziela, 3 sty 2010, 10:28

Problem jest o tyle skomplikowany że jak w tym roku się nie uzbiera pełna klasa, to w przyszłym pewnie tez nie, bo te kilka osob ktore wystartuje w tym roku, w przyszlym odpusci..... moze byc tak ze w tym roku pojawia sie 3-4 auta ktore juz w przyszlym nie wystartuja bo sie zniecheca albo przełożą fanty do budy seja......
a tak pz jak chcesz mocną a-grupe to z tego co niesie wiesc Karniak będzie miał bardzo mocną a-grupę na dobrej skrzyni ze szperą do wynajęcia... :):)
tsgtune
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 19 paź 2008, 17:48
Lokalizacja: Kraków

Postprzez CZUCZU » niedziela, 3 sty 2010, 21:25

jeżeli mam cos miec to tylko swoje. Czyli rozumiem że cc do hsa musi byc zgodne z homologacją A lub N, a co z Vk1 i Vk2??
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez voytec » niedziela, 3 sty 2010, 22:58

CZUCZU napisał(a):jeżeli mam cos miec to tylko swoje. Czyli rozumiem że cc do hsa musi byc zgodne z homologacją A lub N, a co z Vk1 i Vk2??


VK caly czas wchodzi w zakres grupy A.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez CZUCZU » niedziela, 3 sty 2010, 23:48

ok mam juz i vk1 i vk2 homo ama ktos moze homo cc 900 co bylo w trofeo homologacji
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez jacq » czwartek, 14 sty 2010, 23:38

czuczu mam nadzieje, że Ty nie budujesz 900tki do gór :shock:
www.rajdowy.blogspot.com
Avatar użytkownika
jacq
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): poniedziałek, 24 lis 2008, 14:24
Lokalizacja: Rzeszów

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron