bzyq napisał(a):nie no, bezapelacyjnie parę worków grosza w tym aucie by wydłubał, ale fakt jest faktem, że podgryzał
każde doinwestowane auto będzie szybkie. tak samo jak w 2007 roku na Załuż przyjechał Słowak eNkowym Type-R'em, i zlał wszystkich równo.
A takie pytanie jeszcze nieco poza tematem: czy w grupie H jest tak samo jak w OPEN jeżeli chodzi o wiek budy?
bo jeżeli nie, to było by po tanich pieniądzach auto do wyjmowania pierwszego miejsca
Grupa H:
1. Samochody grupy “H” mogą być budowane tylko na bazie samochodów kategorii
I z utraconą ważnością karty homologacyjnej, przypisanych do jednej z grup
Zał. J do MKS FIA.
Czyli auto MUSI mieć homologację, a ta MUSI być przeterminowana.
Grupa E1:
III
1.2. Do budowy samochodu można użyć:
● nadwozia pochodzącego z produkowanego seryjnie samochodu,
wyprodukowanego nie później jak 20 lat temu.
● nadwozia jednego z producentów homologowanych samochodów, podanych
w wykazie FIA,
Czyli jeśli auto nie ma homologacji, musi być odpowiednio stare (nie wiem, po co). Jak ma homologację, może być nowsze, ale nie musi:
II
1. Samochody grupy “E - 1” mogą być budowane tylko na bazie:
1.1. Samochodów kategorii I, z aktualną lub utraconą ważnością karty homologacyjnej,
przypisanych do jednej z grup Zał. J do MKS FIA.
1.2. Samochodów kategorii II z aktualną lub utraconą ważnością karty homologacyjnej,
ograniczonych tylko do następujących grup Zał. J do MKS FIA: GT1, GT2,
GT3,
1.3. Samochodów kategorii I, nie posiadających kart homologacyjnych FIA ale
wyprodukowanych przez znanych wytwórców lub producentów, którzy na inne
produkowane samochody uzyskali karty homologacyjne FIA.
Tak ja to widzę. W H-grupie po prostu nie ma opcji "auto bez homologacji", która ogranicza wiek.