Tor Kielce

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez b182 » wtorek, 25 sty 2011, 09:13

Witam, odgrzewam kotleta. Co tam słychać na torze w kielcach? Jakieś działania?Jakieś projekty?
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26


Postprzez cotic » sobota, 29 sty 2011, 11:21

Chyba można sobie już tylko powspominać
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez THIM » poniedziałek, 28 lut 2011, 13:00

Przed chwilą oglądałem w TV(N), jak Patryk upalał Ładę w Miedziance i rozmawiał z kimś z klubu. Ponoć mają dokumentację remontu. Ktoś się orientuje, jaki procent kosztów stanowi nawierzchnia toru (nie licząc barier itp)? I na czym polega remont - czy wymiana wierzchniej części, czy całej podbudowy? Bo znam firmę BISEK - http://www.bisek-asfalt.pl/ - która ma jakąś swoją, tańszą technologię - z tego co się orientuję, nawierzchnia jest bardziej elastyczna i nie wymaga tak sztywnej podbudowy. Może to by pomogło ograniczyć koszty i przyspieszyć (umożliwić) remont?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pancin » poniedziałek, 28 lut 2011, 22:47

THIM napisał(a):Ktoś się orientuje, jaki procent kosztów stanowi nawierzchnia toru (nie licząc barier itp)? I na czym polega remont - czy wymiana wierzchniej części, czy całej podbudowy?


Żeby tor spełniał wymogi postawione przez Komisję Torów, powinien zostać całkowicie przebudowany odcinek leśny. Czyli ok. 1,5km kompletnego remontu z poszerzeniem z 9 do 12m (więc bez podbudowy się nie obejdzie), wymianą barier, punktów sędziowskich, itp. Warunki terenowe też tej modyfikacji nie ułatwiają. Do tego budowa pierwszej linii zabezpieczeń na prostej startowej, czyli mur i spełniająca wymogi FIA siatka ochronna. Dochodzą jeszcze strefy bezpieczeństwa na części zakrętów. Generalnie koszt remontu to lekką ręką jakieś 4 mln.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Postprzez marecki » poniedziałek, 28 lut 2011, 23:48

Jakość nienajleprza, ale da się zobaczyć mały Nurburgring :) http://www.youtube.com/watch?v=ttym_5BwMBE
http://www.youtube.com/watch?v=EDtJE_k8 ... re=related
Generalnie wydaje mi się, że czekają na obodnice Miedzianej Góry, wtedy nie będzie dużych kłopotów z objazdem na czas wyścigów.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez THIM » wtorek, 1 mar 2011, 20:55

Pancin napisał(a):
THIM napisał(a):Ktoś się orientuje, jaki procent kosztów stanowi nawierzchnia toru (nie licząc barier itp)? I na czym polega remont - czy wymiana wierzchniej części, czy całej podbudowy?


Żeby tor spełniał wymogi postawione przez Komisję Torów, powinien zostać całkowicie przebudowany odcinek leśny. Czyli ok. 1,5km kompletnego remontu z poszerzeniem z 9 do 12m (więc bez podbudowy się nie obejdzie), wymianą barier, punktów sędziowskich, itp. Warunki terenowe też tej modyfikacji nie ułatwiają. Do tego budowa pierwszej linii zabezpieczeń na prostej startowej, czyli mur i spełniająca wymogi FIA siatka ochronna. Dochodzą jeszcze strefy bezpieczeństwa na części zakrętów. Generalnie koszt remontu to lekką ręką jakieś 4 mln.


O, to pewnie sporo ziemi trzeba przerzucić, żeby poszerzyć tor. I drwa narąbać. Bariery chyba są w tym towarzystwie stosunkowo tanie.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez olo77 » środa, 2 mar 2011, 10:33

Pancin napisał(a):
THIM napisał(a):Ktoś się orientuje, jaki procent kosztów stanowi nawierzchnia toru (nie licząc barier itp)? I na czym polega remont - czy wymiana wierzchniej części, czy całej podbudowy?


Żeby tor spełniał wymogi postawione przez Komisję Torów, powinien zostać całkowicie przebudowany odcinek leśny. Czyli ok. 1,5km kompletnego remontu z poszerzeniem z 9 do 12m (więc bez podbudowy się nie obejdzie), wymianą barier, punktów sędziowskich, itp. Warunki terenowe też tej modyfikacji nie ułatwiają. Do tego budowa pierwszej linii zabezpieczeń na prostej startowej, czyli mur i spełniająca wymogi FIA siatka ochronna. Dochodzą jeszcze strefy bezpieczeństwa na części zakrętów. Generalnie koszt remontu to lekką ręką jakieś 4 mln.



a czemu wasz"ziomal" Sołowow sie tym nie interesuje? ja słyszałem ze "władza" tory nie bardzo sie pali to remontu bo maja dobra kase na tym co jest...
olo77
olo77
N3
 
Posty: 212
Dołączył(a): wtorek, 12 lis 2002, 15:06
Lokalizacja: krakuf

Postprzez rafal85 » środa, 2 mar 2011, 11:56

a jaki miałby mieć w tym interes???
rafal85
 
Posty: 45
Dołączył(a): niedziela, 16 kwi 2006, 22:51

Postprzez olo77 » środa, 2 mar 2011, 13:22

rafal85 napisał(a):a jaki miałby mieć w tym interes???


pytasz o Sołowowa? wiesz wydaje mi sie ze takie tory mimo wszystko są w stanie zarobic niezła kase a juz napewno w kraju w którym jest półtorej toru
olo77
olo77
N3
 
Posty: 212
Dołączył(a): wtorek, 12 lis 2002, 15:06
Lokalizacja: krakuf

Postprzez Sejol » środa, 2 mar 2011, 13:45

Dieter Mateschitz kupił A1 Ring w Austrii, wyremontował go za 120 mln $$ i przekształcił w Red Bull Ring :)
Sejol
N3
 
Posty: 267
Dołączył(a): niedziela, 21 mar 2010, 19:50

Postprzez MSG Racing » środa, 2 mar 2011, 15:40

Taki tor potrafi dać mega kasę, tylko trzeba go umieć wykorzystać.
Koncert, szkolenia, szkoły, pokazy, testy, imprezy integracyjne, track day's, i oczywiście sport, który może być nie tylko motorowy ale to zależy od infrastruktury obiektu.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez olo77 » środa, 2 mar 2011, 16:48

no własnie stadionów jest duzo a i tak nie mozna chyba wynając zeby sobie pograc w piłke a na torze zawsze sa jakies imprezy dla amatorów i mozna sie poczuc prawdziwym zawodnikiem.
Kosciołów tez nam juz wystarczy:-)
olo77
olo77
N3
 
Posty: 212
Dołączył(a): wtorek, 12 lis 2002, 15:06
Lokalizacja: krakuf

Postprzez marecki » środa, 2 mar 2011, 18:34

Sołowow swego czasu dość często i regulanie trenował na torze Kielce. Nawet na torze kartingowym wszystkie zakręry były wysypane piachem dla lepszego poślizgu. Oczywiście potem było profesjonalne sprzątanie. Obecnie jakby zapomniał o torze, nie wiem czemu może jakieś zgrzyty z "władzą" ?. W niedzielę tor żyje, ale giełdą w końcu jest to jakaś impreza :) . Dziś giełda to przeżytek, można powiedzieć, że bazary opanowały ten teren.
Ostatnio edytowano środa, 2 mar 2011, 21:46 przez marecki, łącznie edytowano 1 raz
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez Gucio » środa, 2 mar 2011, 19:26

Wydaje mi się, że Michał jest świadomy tego, że ten tor nie przyniósł by mu takich korzyści o jakich by myślał. "Łeb" ma nie od parady i nie chce po prostu moczyć tam kasy, bo może np. "władza" chce za to za dużo hajcu.
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MSG Racing » środa, 2 mar 2011, 19:35

Myślę, że chodzi tylko o problem z "władzą" i kasą jaką by chcieli, bo nie ma bata, żeby taki obiekt nie przynosił dochodu (chyba, że ktoś myśli, że takie coś powinno dawać tyle kasy co wydobywanie ropy). Niestety najpierw trzeba by sporo zainwestować bo 20lat czekania na dogonienie (jeśli to u nas możliwe) EU inaczej będzie trudne.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron