Puchar Renault Megane

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez barylax » sobota, 9 maja 2009, 07:12

jedna pucharowa megana jest u nas we wrocku ma ja tor rakietowa i slawny andrzej slowiński
Flokowanie , deski rozdzielcze , słupki , boczki inne gg 1456575 tel . 0-502-361-739
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez mm » sobota, 9 maja 2009, 09:40

barylax: slawny??
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez barylax » sobota, 9 maja 2009, 10:32

mm napisał(a):barylax: slawny??
oczywiście ze zlej strony a napewno na dolnym śląsku nikt go nie trawi
Flokowanie , deski rozdzielcze , słupki , boczki inne gg 1456575 tel . 0-502-361-739
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Glitol » sobota, 9 maja 2009, 10:46

Z tego co kojarzę, Tomasz Jeromin z Radomia po skończeniu Pucharu przyjeżdżał na zawody popucharową, cywilną Meganką (z seryjnym środkiem, bez klatki).
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Konrad Wiszniewski » sobota, 25 lip 2009, 03:57

W Szczecinie po pucharze zostały 2 megany (Gosia Serbin miała jedną i Mariusz Podkalicki drugą), a chwilę później dołączyła do nich 3 Jasia Furgała, którą uczyła się jeździć znana z Pucharu Kia Pikaczu Ola Furgał. Co do 2 pierwszych to już historia, bo obie zostały sprzedane i zapomniane. Przez chwilę jedną lansowała się po mieście Klaudia Podkalicka, ale był to zarżnięty cywil z obniżonym do granic rozsądku zawieszeniem i pucharowymi kołami speedline'a. Co do schorowanego auta Janusza (chroniczne ataki zerwanych przegubów) to nie jestem pewien, ale obstawiam, że też trafiła do żyda. Natomiast swojego czasu Kuzi zakupił jedna pucharówkę i przebudował ja na rajdowe cacko. Niestety nie wiem jaki był koniec tego autka. Ale jakie cudeńka on do niej wsadził... Ehhh... Szkoda, że nie było mnie wtedy stać na auto za 35 tysięcy PeeLeNów.
Różnica między chłopcem a mężczyzną pojawia się w momencie, gdy prosta się kończy, zaczynają się zakręty, a chłopiec zwalnia.
Avatar użytkownika
Konrad Wiszniewski
N1
 
Posty: 69
Dołączył(a): poniedziałek, 1 paź 2007, 22:58
Lokalizacja: Dublin

Postprzez f1driver » wtorek, 6 kwi 2010, 09:30

Interesują mnie zdjęcia, a najlepiej jakieś filmiki z pucharu meganek. Jesli by ktos mial cokolwiek to bede bardzo wdzieczny. Pozdr.
Avatar użytkownika
f1driver
 
Posty: 2
Dołączył(a): niedziela, 4 kwi 2010, 21:56

Postprzez MaxiA7 » wtorek, 6 kwi 2010, 10:26

Avatar użytkownika
MaxiA7
N2
 
Posty: 126
Dołączył(a): piątek, 26 paź 2007, 12:17
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postprzez f1driver » wtorek, 6 kwi 2010, 18:30

Thx MAxi, masz cos jeszcze?
Avatar użytkownika
f1driver
 
Posty: 2
Dołączył(a): niedziela, 4 kwi 2010, 21:56

Postprzez evah » czwartek, 8 kwi 2010, 13:51

czym taka pucharowka roznila sie od N czy tez A grupy?

Ma ktos jakies specyfikacje?



bede wdzieczny

pozdrawiam
evah
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 23 paź 2009, 17:32

Postprzez voytec » czwartek, 8 kwi 2010, 14:58

evah napisał(a):czym taka pucharowka roznila sie od N czy tez A grupy?


Może głownie tym, że to w PL była wykorzystana wersja 8V (115KM) bez homologacji FIA? (na zachodzie EUR 16V + sekwencja).
W kwestii modow technicznie podobnie było jak teraz z pucharem KIA, z tym, że ECU też miały być bez remapu.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez evah » czwartek, 8 kwi 2010, 15:26

o prosze, uciekl mi fakt ze 8v nie byla homologowana :)

dzieki!


druga sprawa,
pucharowki u nas w PL ktores elementy mialy "lekkie"?
znaczy jakis laminat czy cos, czy generalnie buda seryjna zostawala?



pz
evah
 
Posty: 20
Dołączył(a): piątek, 23 paź 2009, 17:32

Postprzez voytec » czwartek, 8 kwi 2010, 15:27

evah napisał(a):druga sprawa,
pucharowki u nas w PL ktores elementy mialy "lekkie"?
znaczy jakis laminat czy cos, czy generalnie buda seryjna zostawala?


Seria.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez rallyfan2 » czwartek, 10 cze 2010, 19:23

Była pucharówka jakby kogoś interesowało
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13602173
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Poprzednia strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron