"uruchomienie" klasy diesel wsmp/dsmp 2009

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez bzyq » poniedziałek, 2 mar 2009, 20:38

hmm. w sumie wychodzi ~56 zł za kilometr. to w sumie relatywnie niezła kasa (porównując do przelicznika rajdowego).

tylko mnie zastanawia jedno. podobno w Golfach lubiły się kręcić półosie, a komplet (półoś+przeguby) to wydatek rzędu 6 tyś (dalej opieram się na tym co słyszałem - jak się mylę proszę mnie poprawić).
trochę mnie to nie pasi :)
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno


Postprzez micz » wtorek, 3 mar 2009, 12:26

aderon napisał(a):Silniki diesla są mniej wyżyłowane i są trwalsze.



szczególnie w tym setupie co w wtcc :D. Zastanów sie jaka moc musza mieć te auta, że mimo filtra cząstek stałych dymia na czarno.
A trwałe to może były pucharowe golfy. Ale skoro nie będzie pucharu to będzie wolna amerykanka. Duże turbo, wałki i reszta szpeju. A wtedy juz z trwałościa gorzej
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez nick555 » wtorek, 3 mar 2009, 18:15

w pucharowym golfie fajne było to że wystarczyło zalać go pod korek na starcie DSMP przy zmianie zawodników dolać 20 litrów i dojeżdżał czy to w Poznaniu czy kielcach... 200 250 tysięcy za sezon? jak najbardziej możliwe, z tego co pamiętam opona kosztowała coś koło 800 netto a trzeba było chyba 6 znakować plus jakiś trening to minimum 10 na rundę. Jak ktos leciał puchar i DSMP koszt wzrastał... i trzeba było dodać że zdażalo się przelecieć puchar, wjechać do parku ferme i po minucie wyjechać z niego bo na polach startowych przed DSMP trzeba było być...

Szkoda że propozycja klasy przyszła późno bo golfy pewnie w większości wyprzedane, a mogły jeździć. Ale mam nadzieję że poójdzie w dobrą stronę i coś z tego będzie.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez micz » środa, 4 mar 2009, 15:22

ja nie znalazłem ani jednego. A szukałem
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez voytec » środa, 4 mar 2009, 17:20

micz napisał(a):ja nie znalazłem ani jednego. A szukałem


No sie wie, widac uczucie do napedzania ZSem oraz inwencja do "dlubania" w nim tak szybko nie przechodzi :wink:

A co do mysli przewodniej - mocno szukales? Bo ja ani troche, a pierwsze skojarzenie to: http://pachura.pl/wynajem.php?lang=pl

PS>: cyt.:"modernizacja sterownika silnika - ECUSOFT.PL" - ukhm...
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez micz » czwartek, 5 mar 2009, 13:21

niezbyt precyzyjnie się wyraziłem.

Wolnych (do wynajęcia) szukałem. Patryk mi mówił, że raczej będzie zajęte. W kazdym razie nie był w stanie zadeklarować, że samochód będzie dostepny.
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez voytec » czwartek, 5 mar 2009, 17:19

micz napisał(a):Wolnych (do wynajęcia) szukałem. Patryk mi mówił, że raczej będzie zajęte. W kazdym razie nie był w stanie zadeklarować, że samochód będzie dostepny.


No tak, tego juz z oczywistych wzgledow przewidziec nie moglem. Ale skoro jego deklaracja byla w niewiazaca, wiec do momentu ew. finalizacji zawsze pozostaje jako jakas opcja.

No to antycypacji :wink: ciag dalszy - H.Sobota i jej Fabia? Kto wie, moze nawet pozwolilaby odkleic kwiatki z nadwozia.. :)
Szkoda tylko, ze spec i sposob preparacji tego TDi jest spora niewiadoma, bo latwiej byloby ocenic sensownosc samego pomyslu. Chociaz bywal tutaj forumowicz, ktorych chyba moglby przyblizyc temat.

A bardziej serio - wiem, jak na niektorych dziala samo nazwisko, ja tez mam swoje zdanie w kwestii, ale abstrachujac - Gladysze. Skoro proponuja temat to znaczy, ze ocenili rentownosc przedsiewziecia w obecnych realiach i bilans dealu wyszedl im dodatni ("oczywista oczywistosc" - altruisci w 99,9% wymarli), zatem maja tez pomysl na to, skad wziac auta. Zbudowac nowe we wlasnej siedzibie - to pewne. Ale powinna tez byc tansza opcja - sporo tego zrobili do scigania w Beneluxie, z reszta nasze popucharowe Golfy tez zasilily stawke. Tam tez nie malo bylo "gentleman drivers", ktorzy robili to dla zabawy, a takowa po czasie moze sie znudzic; inni, co ambitniejsi/zdolni/zasobni finansowo uderzyli wyzej, zatem tutaj moga kryc sie rezerwy sprzetowe w _relatywnie_ przystepnej kasie.
IMHO powinno sie to wyjasnic po kieleckim spotkaniu. No chyba, ze niecierpliwosc spowoduje, iz niosac ogar informacji spragnionym wykonasz (a akurat Tobie wypada nawet, gdybys nie byl osobiscie zainteresowany ta klasa) stosowna rozmowe z w/w i zapodasz co nieco zaslyszanych wiesci. :wink: Tak, czy owak - czas przyniesie odpowiedz.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Albert » piątek, 6 mar 2009, 14:20

w sobote w kielcach będzie o tym dyskusja
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez POL-CAR » piątek, 6 mar 2009, 16:15

Może to trochę nie na temat, ale podczas dyskusji w Kielcach dobrze byłoby zwrócić uwagę na fakt zbyt częstej zmiany regulaminów technicznych.

Kiedyś po wprowadzeniu nowego reg. tech. był w nim zapis, że będzie obowiązywał przez (chyba) min. 3 lata. To pozwala na jakąś stabilizację i konkretne przygotowanie samochodów, bez strachu że np. klasa zniknie, albo auto będzie przekraczało dopuszczalny zakres modyfikacji w następnym roku.

Niestety nie będę brał udziału w tym spotkaniu, ale może osoby które się tam wybierają zwrócą na to uwagę (jeżeli się zgadzają z tym co napisałem) :D
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez Albert » piątek, 6 mar 2009, 16:17

POL-CAR napisał(a):Niestety nie będę brał udziału w tym spotkaniu, ale może osoby które się tam wybierają zwrócą na to uwagę (jeżeli się zgadzają z tym co napisałem) :D


podniosę temat
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez micz » piątek, 6 mar 2009, 18:47

Czy Fabia pani Soboty ma jakikolwiek związek z Fabia pana Płaczka?

Bo jeżeli tak, to razem z ekipa firmy Compsport obserwowaliśmy auto i serwismanów na jakims rajdzie. Ulep i żenada.
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez borruch » piątek, 6 mar 2009, 19:10

Z tego co mi wiadomo to raczej jest to samo auto.
Avatar użytkownika
borruch
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek, 31 mar 2005, 01:04
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez voytec » piątek, 6 mar 2009, 22:01

borruch napisał(a):Z tego co mi wiadomo to raczej jest to samo auto.


Dlatego tez dodalem uprzednio "..a bardziej serio..".
To samo, nie to samo - znowu trzeba miec na wzgledzie, ze auto stricte do sportu vs. cywil to kompletnie dwa rozne swiaty, gdzie raczej malo prawdopodobne, ze w tym drugim przypadku wymienione moze byc wszystko co do jednej srubki. A w tym pierwszym - wiadomo, akurat tutaj chyba nie musze o tym nadmieniac, takze samo pochodzenie o niczym swiadczyc jeszcze nie musi. No chyba, ze komus nie widziala sie takze kasta z klatka u Plakola, chociaz ta IMHO byla wlasnie OK (a nawet gdyby, to tu tez jest pole do popisu). Oczywiscie to tylko tytulem luznych dywagacji, nie agituje na rzecz w/w, ani wlascicieli, ani samej Fabii.
Mozna by zaglebic sie w temat i obadac, co tam aktualnie "gra", tylko najpierw trzeba miec istotny powod do takich dzialan. Tak dla funu to znam lepsze zajecia :wink:

PS.: Aspekt sprzetowy wazny, prawda, ale mozna tez znalezc analogie do watku o polskich pilotach (hmm.., znaczy o tych, co samolotami sie bawia :wink: ) i drzwiach od stodoly..
PS2.: 'micz', a CompSport cos tam dziala? Bo Grundler chyba zwinal zagle..
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez cotic » niedziela, 8 mar 2009, 21:31

Cześć,

może ktoś napisać co tak naprawde było na spotkaniu?
bardzo jestem ciekawy!

Pozdr
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez micz » niedziela, 8 mar 2009, 23:15

Działają. Kolejka aut stoi. Mocno weszli też w benzyny.


Jakbym miał budżet to maszynka do klasy diesel stoi. Golf 1, 2.0 tdi, ze 270 KM. Klatka jest. Trzeba tylko obspawać budę i założyć jakiś torowy hamulec i zawias. Sądzę, że rade by dawało całkiem, całkiem
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości