Moderator: SebaSTI
aderon napisał(a):Silniki diesla są mniej wyżyłowane i są trwalsze. To ważne. daje to możliwość tańszych startów. Za stosunkowo niewielkie pieniądze (jak na ten sport) można pojeździć. Dodatkowo w długim dystansie może jechać kilku zawodników jednym autem, a do tego jeszcze ktoś może nim pojechać w sprincie.
aderon napisał(a):Przecież nie jest tajemnicą fakt, że ten sport rozwija się słabo głównie przez koszty. Na super OS AW Poznań, czy ALT organizowany przez SSS zgłasza się prawie po stu chętnych. Zainteresowania zatem nie brakuje. Problemem jest kasa.
aderon napisał(a):Może macie jakieś pomysły, które mogłoby pomóc w startach większej rzeszy zawodników.
bzyq napisał(a):od razu zaznaczam, że nie miałem styczności z klekotami w płaskich, i opieram się na opinii innych, ale z tego co słyszałem, to puchar Golfa wcale nie należał do tanich. słyszałem o 200-250 tysiącach na sezon. Więc aż tak bardzo tani to nie był
aderon napisał(a):Na ten rok można wypożyczyć w Polsce Golfa kompletnego za około 100000 z oponami i paliwem za cały cykl DSMP. Oczywiście to też nie tak mało, ale dużo mniej jak słyszałeś.
bzyq napisał(a):Z pełnym serwisem samochodu w cenie?
kurcze. Szczerze mówiąc to i tak fura piniądzów.
Może mi ktoś przybliżyć, ile (pi razy drzwi) kilometrów robi się w w płaskich?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości