"uruchomienie" klasy diesel wsmp/dsmp 2009

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez voytec » poniedziałek, 9 mar 2009, 02:00

micz napisał(a):Jakbym miał budżet to maszynka do klasy diesel stoi. Golf 1, 2.0 tdi, ze 270 KM. Klatka jest. Trzeba tylko obspawać budę i założyć jakiś torowy hamulec i zawias. Sądzę, że rade by dawało całkiem, całkiem


Chodzi Ci o ten "cwiartkowy" mod? Oj, a Ty znowu nawiazujesz do wykletych tutaj sposobow upalania autem :P
Powaznie to ja chcialbym zerknac na sam projekt reg. technicznego tej zapowiadanej klasy. Mysle (a przynajmniej mam taka nadzieje), ze takowy jest, bo chyba nie zabrano sie za to bez fundamentalnej sprawy..? Chociaz..
W kazdym razie, gdyby znac jakies gl.zalozenia to moznaby zaczac myslec na serio. Zakladajac wariant optymistyczny, czyli dosc liberalna polityke restrykcji technicznych to IMHO bylaby spora szansa, iz taka klasa mialaby racje bytu. Wszak nawet z VP37 (o ile mnie percepcja nie zawodzi to masz 'micz' na tym polu empiryczne doswiadczenie) mozna zrobic stosunkowo szybki i nawet na warunki torowe wytrzymaly sprzet, za nieporownywalnie nizszy budzet od propozycji VWRacing.pl na minione czasy (czyli pucharowka za ca.130kPLN). O PD nie wspominajac. Koniunktura na lans nowoczesnych diesel`i wciaz sie utrzymuje, a podkrecany temat kryzysu tylko taki trend moze wzmocnic.
Problem w tym, ze to dosyc spozniony pomysl, bynajmniej na ten sezon, bo: jak juz wspominanio tu nieraz - popucharowe Golfy gdzies wywedrowaly; zbudowac wlasnym sumptem poczynajac od zera raczej sie nie zdazy (cos konkretnego, druciarstwo pomijam), zatem pozostaje zanabyc/wynajac przygotowane.
Tutaj moglbym dalej pociagnac watek, ale przezornie skoncze, a w zamian przylacze sie do Cotica, oczekujac na jakies konkrety, nie tylko a`propos tematycznego watku, w relacji ze strony zawodnikow uczestniczacych w kieleckim spotkaniu.

PS.: A co do tego Golfa MKI - ja bylbym jak najbardziej za, tylko obawiam sie, ze zamiast o kase na starty, wytrzymalosc sprzetowa (nie oszukujmy sie, na takim setupie agregat by nie mial wielkiej szansy zycia.. to nie Leoś z WTCC) itd. sprawa rozbilaby sie o kwestie homologacyjne.. Jeszcze to 4motion... A wlasnie Open byloby zalazkiem powodzenia takiej klasy.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp


Postprzez micz » poniedziałek, 9 mar 2009, 10:42

Oni już tam przekroczyli granicę bezpieczeństwa i te auta często dymią na biało i w zeszłym sezonie przynajmniej dwa razy pomiędzy kwalifikacjami a wyścigiem seat wymieniał silnik.

Sądzę, że setup taki jak u mnie w Audi byłby spoko. Wytrzymałość zachowana, mocy i momentu w doskonałym przebiegu całkiem sporo. Odrobinę bym nad chłodzeniem oleju popracował i zamontował nie taką chłodnice jak miałem ja, tylko taką jaka jest w seatach. Czyli wielkości a4
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez qbus125rally » poniedziałek, 16 mar 2009, 15:00

voytec napisał(a):No to antycypacji :wink: ciag dalszy - H.Sobota i jej Fabia? Kto wie, moze nawet pozwolilaby odkleic kwiatki z nadwozia.. :)
Szkoda tylko, ze spec i sposob preparacji tego TDi jest spora niewiadoma, bo latwiej byloby ocenic sensownosc samego pomyslu. Chociaz bywal tutaj forumowicz, ktorych chyba moglby przyblizyc temat.


poczułem sie troszeczke wywołany do tablicy,więc jestem...

... Fabia H.Soboty...

... jest nadal w fazie budowy-przebudowy-nie dokońca przemyślanej (ale jak to bywa w zespołach ktoś inny myśli,ktoś drugi kręci śrubkami-ja jestem/byłem od kręcenia śrubkami)...

...obecna specyfikacja auta to zamontowany został silnik 2.0TDI 16V "BKD" z golfa 5 wraz ze skrzynią biegów DSG "02E" i kompletnym przednim zawieszeniem i inst.elektryczną także z golfa 5 TDI/DSG... Auto dodatkowo zostało odchudzone poprzez zmiane niektórych elementów nadwozia z Fabii WRC spec.2006,reszta zawieszenia to nadal Proflex,przednie hamulce to AP-racing 6 tłoczków i 330mm...

...auto jeździ prawie o własnych siłach-prawie bo w trybach awaryjnych- wynikających z pewnych problemów elektronicznych i chorób tzw. wieku dziecięcego... są to problemy do rozwiazania,ale projekt chyba z powodów finansowych został zawieszony w połowie sezonu 2008...

... w chwili obecnej auto decyzją właścicielki zostało zakwalifikowane do sprzedaży-może ktoś kupi i dokończy ten projekt,lub do rozbórki na cześci i złomowania nadwozia...

sorka za OT troszkę się rozpisałem,ale troszkę mi spadlo ciśnienie :)

pozdrawiam Kuba :)
2004-mechanik Kołpak N1150,
2005/06-mech.( ten grubszy) Stokrotki N1150
2007-mech. Sobota/Michel,Rulski/Kubiak-DSMP
2009-mech.Urbański-GSMP/WPP :)
Avatar użytkownika
qbus125rally
 
Posty: 48
Dołączył(a): środa, 19 kwi 2006, 22:02
Lokalizacja: Dąbrowa k.Poznania

Postprzez micz » poniedziałek, 16 mar 2009, 16:29

taka przekładka to własciwie plug & play, więc skąd te tryby awaryjne?
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez qbus125rally » czwartek, 19 mar 2009, 13:52

hehe plug&play w Fabii nie dokońca... dużo by opowiadać. ale to nie czas i miejsce. nie róbmy OT

pozdro
2004-mechanik Kołpak N1150,
2005/06-mech.( ten grubszy) Stokrotki N1150
2007-mech. Sobota/Michel,Rulski/Kubiak-DSMP
2009-mech.Urbański-GSMP/WPP :)
Avatar użytkownika
qbus125rally
 
Posty: 48
Dołączył(a): środa, 19 kwi 2006, 22:02
Lokalizacja: Dąbrowa k.Poznania

Postprzez Karol » czwartek, 19 mar 2009, 17:22

Mogę wydzielić temat jeśli chcecie kontynuować, a i ten myśle zły nie jest całkiem do tego :)
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez voytec » piątek, 20 mar 2009, 00:21

qbus125rally napisał(a):hehe plug&play w Fabii nie dokońca... dużo by opowiadać. ale to nie czas i miejsce. nie róbmy OT


Kuba, nie zacieminaj tutaj poprawnoscia forumowa :wink: tylko w wolnej chwili stresc, w czym tkwi sedno problemow. Ciekawi mnie to, bo zagadzam sie z 'miczem', ze to w opisanej konfiguracji powinno gadac bez problemow. Co innego przeszczep zawiasu, tutaj moze faktycznie potrzeba troche rzezby. BTW, graty by Fabia WRC to oryginaly z Czech, czy nasze kopie z wzorca? Bo jak to pierwsze to faktycznie trudno sie dziwic, ze wlascicielka w koncu odpadla - nijak to sie mialoby w relacji naklady finansowe/efekty.
Tak sie chwile nad tym zastanowilem i nie mam wiekszych watpliwosci, ze taka Fabia moglaby spelnic oczekiwania. A wraz z tym jakos dziwnie nasuwa sie mysl, ze albo ktos chyba chce/chcial wlascicielke pociagnac niezle po portfelu, albo nie za bardzo mial pojecie za co sie bierze, na co wskazuja te ciagle "notlauf`y".
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez micz » piątek, 20 mar 2009, 10:11

zawieszenie od Polo by zagrało.
Czy w projekcie tej Fabii biora udział Ci sami ludzie, którzy Płaczkowi serwisowali Fabię TDI w RSMP
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez qbus125rally » sobota, 21 mar 2009, 22:30

micz napisał(a):zawieszenie od Polo by zagrało.
Czy w projekcie tej Fabii biora udział Ci sami ludzie, którzy Płaczkowi serwisowali Fabię TDI w RSMP


częściowo tak.ale stan fabii za czasów beksy,po zmianie właściciela/ki mocno sie poprawił...wiecej nic nie powiem... bo to sprawy wewnątrz teamowe... ja tam jestem/bylem najmłodszy stażem członkiem tej drużyny.

a zawias z polo,hmm DSG i półośki od niej wymusiły montaż zawiasu golfa 5ki.

voytec napisał(a):Kuba, nie zacieminaj tutaj poprawnoscia forumowa tylko w wolnej chwili stresc, w czym tkwi sedno problemow. Ciekawi mnie to, bo zagadzam sie z 'miczem', ze to w opisanej konfiguracji powinno gadac bez problemow. Co innego przeszczep zawiasu, tutaj moze faktycznie potrzeba troche rzezby. BTW, graty by Fabia WRC to oryginaly z Czech, czy nasze kopie z wzorca? Bo jak to pierwsze to faktycznie trudno sie dziwic, ze wlascicielka w koncu odpadla - nijak to sie mialoby w relacji naklady finansowe/efekty.
Tak sie chwile nad tym zastanowilem i nie mam wiekszych watpliwosci, ze taka Fabia moglaby spelnic oczekiwania. A wraz z tym jakos dziwnie nasuwa sie mysl, ze albo ktos chyba chce/chcial wlascicielke pociagnac niezle po portfelu, albo nie za bardzo mial pojecie za co sie bierze, na co wskazuja te ciagle "notlauf`y".


graty by Fabia WRC to słowackie kopie-orginałów z Czech :)
2004-mechanik Kołpak N1150,
2005/06-mech.( ten grubszy) Stokrotki N1150
2007-mech. Sobota/Michel,Rulski/Kubiak-DSMP
2009-mech.Urbański-GSMP/WPP :)
Avatar użytkownika
qbus125rally
 
Posty: 48
Dołączył(a): środa, 19 kwi 2006, 22:02
Lokalizacja: Dąbrowa k.Poznania

Poprzednia strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron