Wyścigowy Puchar Polski

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Glitol » czwartek, 5 lut 2009, 08:21

Coś mi się kiedyś obiło o jakimś Wyścigowym Pucharze Polski, ale szczegółów nie znam.
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce


Postprzez YOG » czwartek, 5 lut 2009, 09:07

WPP - Wyścigowy Puchar Polski

potocznie mówią na to II Liga - rozgrywane w terminach WSMP ale tylko na el. krajowych więc w 2009 3 x Poznań
małe wpisowe, liberalne (w miarę ) przepisy. z tego co wiem to max 2.0 silniki i tylko ośka - ale mogę się mylić albo pomieszało mi się z SWG - Samochodowy Wyścig Górski - II Liga w GSMP - zasady analogiczne.

niewiele wiadomo bo nie ma jeszcze regulaminów.

YOG pozdrawia.
www.poldimex.pl
Avatar użytkownika
YOG
N2
 
Posty: 133
Dołączył(a): środa, 14 kwi 2004, 23:19
Lokalizacja: Bay of Belfalas

Postprzez Albert » czwartek, 5 lut 2009, 09:10

YOG napisał(a):WPP - Wyścigowy Puchar Polski

potocznie mówią na to II Liga - rozgrywane w terminach WSMP ale tylko na el. krajowych więc w 2009 3 x Poznań
małe wpisowe, liberalne (w miarę ) przepisy. z tego co wiem to max 2.0 silniki i tylko ośka - ale mogę się mylić albo pomieszało mi się z SWG - Samochodowy Wyścig Górski - II Liga w GSMP - zasady analogiczne.

niewiele wiadomo bo nie ma jeszcze regulaminów.

YOG pozdrawia.


Prawie ... ;)

WPP zgadza sie
Liczba eliminacji jest w trakcie ustalania ma być 3 x Poznań 2009 ale są też opcje na dodatkowe wyścigi.
nie ma czegoś takiego jak max 2.0
auta mogą być 4x4

Czekamy na regulamin, bo nie chcę siać tego co słyszałem a nie widziałem. Regulamin ma być lada dzień.
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez THIM » czwartek, 5 lut 2009, 23:16

A będą niższe klasy? W takim czymś N-kowe SC i CC by się sprawdziły... Nawet nie muszą być N-kowe, ale z rozsądnym zakresem przeróbek...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pancin » piątek, 6 lut 2009, 00:25

Będą niższe klasy w oparciu o gr. A. Będzie dopuszczona utracona homologacja na ubranie, itp. Spokojnie będą mogły w tym pojechać popucharowe CC, seje, Alfy i inne wynalazki. Pow. 2 litrów klasa "Open", więc jak ktoś trzyma w garażu jakiegoś potwora, to odkurzać. :)
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Postprzez THIM » piątek, 6 lut 2009, 12:28

Zapowiada się dobrze :] A co z fotelem, pasami? Klatka na pewno, to wiadomo. Ciekawe, jakie będzie to wpisowe ;)

Ale może nowy temat założymy?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez THIM » poniedziałek, 9 lut 2009, 18:59

W przyszłym roku (oby) będą Kielce, żeby odpocząć od Poznania, a w tym - może Most? Jest w miarę blisko...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pancin » poniedziałek, 9 lut 2009, 22:41

Wyposażenie bezpieczeństwa ZTCW z poprzednią homo. jest dopuszczone. Mostu nie pojedziesz, bo WPP przewiduje tylko polskie eliminacje.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Mateusz85 » sobota, 14 lut 2009, 22:20

czy w klasie 1 czyli 1150 będzie podział na A i N ?? i jeśli tak czy to będzie pilnowane czy będzie co masz tym jedziesz 8)

pozdr
http://www.fotosik.pl Obrazek
Avatar użytkownika
Mateusz85
N2
 
Posty: 112
Dołączył(a): wtorek, 7 lut 2006, 19:51
Lokalizacja: Kielce

Postprzez THIM » sobota, 14 lut 2009, 22:44

Pancin napisał, że będzie w oparciu o grupę A, pewnie dlatego, że i tak nikt nie upilnuje N-ek ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mateusz85 » sobota, 14 lut 2009, 23:33

yhy fakt ślepy jestem :roll:

a co do eNki tez mam takie przeczucia ze z dopilnowaniem ciężko będzie :oops:

a jest ktoś chętny do klasy ???????


pozdr
http://www.fotosik.pl Obrazek
Avatar użytkownika
Mateusz85
N2
 
Posty: 112
Dołączył(a): wtorek, 7 lut 2006, 19:51
Lokalizacja: Kielce

Postprzez THIM » niedziela, 15 lut 2009, 00:24

No ja na razie czekam na regulamin. Przypuszczalnie będzie klata z J, stary fotel, ale z homo, pasy z homo (starą lub nową). Ważne są opony - tak, jak było w N-1150 było OK. Ciuchy ze starą homo to świetny pomysł, po co mają być jedzone przez mole... Otuliny klatki oby były dozwolone z Castoramy... Gaśnica też IMHO nie musi być homologowana, wyłącznik prądu też jest zbędny. Co Wy na to?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mateusz85 » niedziela, 15 lut 2009, 02:27

twój pomysł co do ciuchów byłby fajny i tani .

na stronie PZM jest takie coś

http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/ ... Polski.pdf

pozdr
http://www.fotosik.pl Obrazek
Avatar użytkownika
Mateusz85
N2
 
Posty: 112
Dołączył(a): wtorek, 7 lut 2006, 19:51
Lokalizacja: Kielce

Postprzez THIM » niedziela, 15 lut 2009, 10:30

No i klops:

2.1. Fotel.
W sezonie 2009 dopuszcza się stosowanie foteli zgodne z homologacją
FIA 8855-1999 (lista tech. FIA nr.12), które mogą być używane max. 7 lat
od daty produkcji, bez dodatkowych przeglądów producenta.


4. Koła i ogumienie
4.1. Dla klas 1, 2 i 3 - koła i opony są dowolne przy zachowanie homologowanej Średnicy oraz szerokości.


3.3. Balaklawa, długa bielizna, buty, rękawice, skarpety - zgodne z homologacją
FIA 8856-2000


:?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Albert » niedziela, 15 lut 2009, 10:34

no i mamy mix ... ani w jedną ani z wdrugą ... dobrze że przynajmniej mamy mniejsze wpisiwe dla klas 1,2,3 - 300zł, open - 500zł.

miało być łatwo dostępnie a jest

1.10.1. Do udziału w WPP dopuszczeni będę kierowcy posiadający licencję PZM (BC, B1C1) lub innych krajów sfederowanych w FIA.


czyli dobre intencje a wyszło jak zwykle, miało być spopularyzowanie a wyszedł Grad Prix Mix

1.4. W klasie powyżej 2000 cm3 (OPEN) mogą startować pojazdy posiadające karty homologacyjne: FIA, PZM, ASN (narodowych związków motorowych zrzeszonych w FIA) oraz samochody przygotowane zgodnie z
regulaminami technicznymi /przepisami/ pucharów, pucharów markowych, mistrzostw krajów.


czyli auto musi mieć homologacje, pierwsze info mówiło że nie będzie trzeba ... czyli odpada nam ZNOWU cała masa fajnych aut.

2. Wyposażenie bezpieczenstwa samochodu zgodnie z Art.253 załącznika "J" 2009


Czyli mamy ponownie sytuację gdzie wymagane jest "wszystko i o wszystko się można czepić"

2.3. Pasy bezpieczeństwa - lista tech. FIA nr. 24


Miały być z wygasłą homologacją, a teraz już 15 min szukam OCB.
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości