WSMP/DSMP 2009

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez micz » poniedziałek, 9 mar 2009, 10:38

a gdzie -pisząc o torówce ocztywiście
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka


Postprzez marecki » wtorek, 10 mar 2009, 09:48

Albert napisał(a):
Główna Komisja Sportu Samochodowego organizuje spotkanie z zawodnikami wyścigowymi przed sezonem WSMP/DSMP 2009. Na spotkaniu omawiane będą tematy regulaminów wyścigowych, regulaminów technicznych oraz zasad rozgrywek w sezonie 2009.

W spotkaniu udział wezmą przedstawiciele GKSS, delegaci techniczni, przedstawiciel firmy Volkswagen Racing Polska - potencjalnego sponsora klasy Diesel, jak również grupa dziennikarzy motoryzacyjnych, która przedstawi inicjatywę promocyjną.

Spotkanie odbędzie się w dniu 7 marca 2009, o godz. 12.00 na Torze Kielce w Miedzianej Górze.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zawodników wyścigowych!!!

GKSS PZM prosi o zgłaszanie udziału w spotkaniu do dnia 2 marca 2009 na adres mailowy autosport@pzm.pl W przypadku małego zainteresowania, spotkanie nie odbędzie się.


Naprawde nikt nie był na tym spotkaniu ?.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez Albert » wtorek, 10 mar 2009, 10:43

był
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez marecki » wtorek, 10 mar 2009, 11:12

Na pewno wielu użytkowników tego forum chciałoby wiedzieć o czym rozmawiano.
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez voytec » piątek, 13 mar 2009, 12:46

Albert napisał(a):był


Przytlaczajacy potok informacji..(bez urazy)

Podpisywaliscie tam "lojalke", badz inna klauzule tajnosci, czy poprostu efekt spotkania jest taki, ze nie ma o czym mowic/pisac?

Z roznych wzgledow nie kazdy mogl stawic sie tam osobiscie.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Albert » piątek, 13 mar 2009, 12:50

trzeba kolegów z poznania zapytać o nagranie z dyktafonu, ja niestety nie pamiętam wszystkiego co tam się działo

rozmawiałem o WPP i pytałem się o sprawy z tym związane

ważne info: nadwozie może mieć ponad 20 lat
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez voytec » piątek, 13 mar 2009, 13:19

Albert napisał(a):trzeba kolegów z poznania zapytać o nagranie z dyktafonu, ja niestety nie pamiętam wszystkiego co tam się działo

rozmawiałem o WPP i pytałem się o sprawy z tym związane

ważne info: nadwozie może mieć ponad 20 lat


Albert, mnie interesuja kwestie WPP rowniez, takze jesli nie tutaj, to w stosownym watku fajnie byloby sie czegos nowego dowiedziec. Dobrze, ze sprawe max. wieku nadwozia uscislili, bo inaczej wykluczyli by tym samym pare fajnych "wynalazkow".

No nic, pozostaje zatem poczkac na ew. wypowiedz kogos z kregow poznanskich.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez knastol » piątek, 13 mar 2009, 15:47

witam,

nie bylem osobiscie, ale kilka informacji pojawilo sie na poznanskim forum, zapraszam:

http://www.rajdowypoznan.com/topics3/wy ... 483,30.htm

pozdrawiam
Avatar użytkownika
knastol
 
Posty: 29
Dołączył(a): poniedziałek, 17 mar 2008, 09:55
Lokalizacja: gniezno / poznan

Postprzez voytec » piątek, 13 mar 2009, 18:13

knastol napisał(a):witam,

nie bylem osobiscie, ale kilka informacji pojawilo sie na poznanskim forum


Dzieki! To nawet wiecej niz "kilka". Syntetycze info.
Czyli nawet Szwagier mial zbyt wygorowane marzenia wobec naszej rzeczywistosci. Szkoda. Chociaz samo zaistnienie WPP to juz plus, no dobra - plusik.
Jedna uwaga odnosnie licencji jednorazowych - jak to k....a sie nie da, a np. w takim Fun Cup`ie jakos daje sie od tylu lat?? Slyszal ktos z PZM, zeby tam sie odbywala masowa rzez niewinitek?? Tylko niech nikt nie wytacza argumentu o tym, ze to zagarnica, bo identyczna forma byla zapropnowana przez M.Stanco jako reprezentanta organizatora, dostala namaszczenie PZM/GKSS, tylko calosc zdechla nie przez nasze prawo, a ze wzgledu na nikla ilosc zainteresowanych (czyt.: koszty), a Maciek nie chcial umoczyc kasy, ktorej lwia czesc i tak by musial ponosic bez wzgledu na frekwencje.
I te argumentacje np. klasa sejow i cc - bardziej dostepna, dzieki ograniczeniu do gr. N i A w obliczu kosztow i "wyscigu zbrojen" - raczki opadaja..., a kiedy oni ostatnio widzieli w tej klasie pojemnosciowej H-grupy na torze? Zdaja sobie sprawe, ze na A-grupe tez mozna wydac dowolna ilosc kasy?? I ta kasa sie przelozy, bo przy porownywalnych umiejetnosciach driverow najczesciej bardziej doinwestowany wozek wygrywa.. Wiem, jest przeciez jeszcze Nka (tez zalezna od wys. budzetu), niezwykle sprawiedliwa jest rywalizacja na torze wyscigowym aut o tej samej dopuszczalnej masie i roznicy w mocy, lekko ujmujac ~70 vs. ~ 110KM...
Ja nie twierdze, ze istnienie takich rozwiazan jest gorsze niz kompletna stagnacja, tylko po co te gloszone bzdury.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez Krecik » czwartek, 19 mar 2009, 21:34

Caddy z Poznania: ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez THIM » czwartek, 19 mar 2009, 22:28

No tak, 3-drzwiowe nadwozie - czysta aerodynamika :D Ujrzymy to na wyścigach, czy to tylko pokazówka?
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Krecik » czwartek, 19 mar 2009, 22:43

Domniemam, że wytwór czystej fantazji i reklamy produktu z Poznańskiego zakładu ...

może do wożenia opon?
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez marecki » sobota, 21 mar 2009, 11:28

Ciekawe auto :) z Volkswagen Racing Cup.
Z turbodoładowaniem 2,0 litra oleju napędowego, 6-biegów, o mocy 260 KM i 510 Nm momentu obrotowego.

Obrazek
marecki
N3
 
Posty: 350
Dołączył(a): sobota, 26 paź 2002, 16:22

Postprzez qbus125rally » sobota, 21 mar 2009, 22:52

Krecik napisał(a):Domniemam, że wytwór czystej fantazji i reklamy produktu z Poznańskiego zakładu ...

może do wożenia opon?


na torze sie zapasówek w bagażniku/na pace nie wozi :)
2004-mechanik Kołpak N1150,
2005/06-mech.( ten grubszy) Stokrotki N1150
2007-mech. Sobota/Michel,Rulski/Kubiak-DSMP
2009-mech.Urbański-GSMP/WPP :)
Avatar użytkownika
qbus125rally
 
Posty: 48
Dołączył(a): środa, 19 kwi 2006, 22:02
Lokalizacja: Dąbrowa k.Poznania

Postprzez cotic » niedziela, 22 mar 2009, 01:50

Haha... BUS CASTROL CUP :P vel. BCC

Niedługo może kamperami zaczniemy sie ścigać;)
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron