WSMP/DSMP 2009

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez m_sport » piątek, 13 lut 2009, 09:30

[quote="Krecik"]Chyba, że tak jak to standardowo bywa przeleżą 11 lat w krzakach .... ;)
quote]

:D
... ale dlaczego 11 lat, ostatnia trybuna przestała chyba z 18 lat w krzakach zanim ją pocieli na złom :D
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17


Postprzez luter70 » piątek, 13 lut 2009, 09:59

nick555 napisał(a):czyżby regulaminy pod auta z koncernu VAG dorabiali :)?


jest przymiarka żeby 2,0 Diesel jechał w klasie 2,0 .... a nie w3,5
luter70
 
Posty: 11
Dołączył(a): poniedziałek, 8 gru 2008, 15:10

Postprzez nick555 » piątek, 13 lut 2009, 14:42

ciekawe jakie są na to argumenty...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez POL-CAR » piątek, 13 lut 2009, 15:35

Argumenty są wg mnie takie:
1) bo tak jest w wtcc
2) bo od ubiegłego roku tak jest w Czechach
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez THIM » piątek, 13 lut 2009, 16:13

Dobry pomysł, tylko niech to jakoś ograniczą - zwężka, obroty. Bo jak oni rzeczywiście mają tam pod 400 KM, to inaczej będzie śmiech :D
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez nick555 » piątek, 13 lut 2009, 17:17

Równamy do najlepszych :) Teraz starsze dwulitrówki nie będą miały nic do powiedzenia... Jak na kryzys przystało wszystkich stac na auta topowe.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Fan wyścigów » piątek, 13 lut 2009, 19:00

tak mi sie wydaje, że topowa benzyna do 2,0 ok. 300KM,
a topowy diesel do 2,0 pewno też ok.300km
więc chyba to będzie sprawiedliwie. pucharowy golf do 200km, tak jak więkość zwykłych przystępnych benzyn
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Fan wyścigów » piątek, 13 lut 2009, 19:01

oczywiście KM nie km
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez nick555 » piątek, 13 lut 2009, 21:55

Wiem jak jeździliśmy Golfem, nar5zekałem że klasa byle jaka, wtedy 2 litry były do wyjęcia w mgnieniu oka. Teraz za to jak jest kryzys i np Alfą mozna by polecieć to niestety szans żadnych. Czy integrą czy Civikiem...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Albert » sobota, 14 lut 2009, 12:28

Fan wyścigów napisał(a):tak mi sie wydaje, że topowa benzyna do 2,0 ok. 300KM,
a topowy diesel do 2,0 pewno też ok.300km
więc chyba to będzie sprawiedliwie. pucharowy golf do 200km, tak jak więkość zwykłych przystępnych benzyn


a jeździmy KM czy Nm kolego ? na silniku czy na kołach ? trochę mylisz pojęcia ze sobą, coś jak porównywanie jabłek do gruszek

Ważniejsza jest krzywa momentu obrotowego. Im bardziej jest płaska w użytecznym zakresie obrotów silnika, tym lepiej samochód przyśpiesza.
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez Albert » niedziela, 15 lut 2009, 02:45

są w końcu regulaminy http://www.pzm.pl/Wyscigi/Regulaminy

i zgodnie z oczekiwaniami w DSMP mamy

2.3. Samochody napędzane doładowanymi silnikami Diesla zostaną
zaliczone do klas zgodnie z ich nominalną pojemnością skokową silnika (tzn.
bez przemnożenia przez współczynnik doładowania 1.5).
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez THIM » niedziela, 15 lut 2009, 10:32

A więc to dotyczy DSMP? To bez sensu zupełnie, przecież w zamian za braki mocy diesle mają niższe spalanie...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Albert » niedziela, 15 lut 2009, 10:42

THIM napisał(a):A więc to dotyczy DSMP? To bez sensu zupełnie, przecież w zamian za braki mocy diesle mają niższe spalanie...


nie.

Regulamin szczegółowy mówi

2.4. Samochody napędzane doładowanymi silnikami Diesla zostaną zaliczone do klas zgodnie z ich nominalną pojemnością skokową silnika (tzn. bez przemnożenia przez współczynnik doładowania 1.5).
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez THIM » niedziela, 15 lut 2009, 12:35

Albert napisał(a):są w końcu regulaminy http://www.pzm.pl/Wyscigi/Regulaminy

i zgodnie z oczekiwaniami w DSMP mamy

2.3. Samochody napędzane doładowanymi silnikami Diesla zostaną
zaliczone do klas zgodnie z ich nominalną pojemnością skokową silnika (tzn.
bez przemnożenia przez współczynnik doładowania 1.5).


W DSMP to jest bez sensu, w sprincie może tak być.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Fan wyścigów » niedziela, 15 lut 2009, 15:06

Albert: chyba za bardzo się przemądrzasz. Wartości mocy rzuciłem dla przykładu. Ktoś napisał, że benzyny z dieslami nie mają szans.
Fan wyścigów
N2
 
Posty: 120
Dołączył(a): piątek, 22 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości