Stock Car w WSMP!

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez pi0ter » środa, 24 wrz 2008, 22:34

Kilka spraw wymaga uściślenia. Pisałem o serii ASCE (która de facto nigdy nie ujrzała światła dziennego) a nie ASCAR, która to w pewnej (zdegradowanej) postaci istnieje do dziś w Wielkiej Brytanii. W pewnym momencie nazywał się nawet Days of Thunder, tak jak film z Tomem Cruisem. W przeszłości jeździło tam kilku dobrych kierowców (min.: Nicolas Minassian, Darren Manning i gościnnie nawet Colin McRae!), ale dziś seria ma raczej niszowe znaczenie. Co nieco o tym tutaj:

http://en.wikipedia.org/wiki/Stock_Car_Speed_Association

Co do Speedcar Series, faktycznie seria raczkuje i wydaje się, że raczkuje w dobrym kierunku ;) Z tym, że są to mistrzostwa bardziej azjatyckie niż europejskie. Większość eliminacji odbywa się wspólnie z GP2 Asia Series.
Avatar użytkownika
pi0ter
N1
 
Posty: 67
Dołączył(a): środa, 16 kwi 2008, 11:18


Postprzez Booyac » czwartek, 25 wrz 2008, 13:01

primo: podzielam opinie kolegi Krecika, że na zamieszczonych filmikach te auta zaprezentowały żenadę jeśli chodzi o skręcanie

secundo: to są auta zaprojektowane, stworzone i wykorzystywane do dawania prymitywnej rozrywki Johnowi i Joe poprzez efektowne karambole w tumanach ognia, w przerwie między hamburgerem a coca-colą. Puszczenie ich na zakręty na torze który zamiast 2metrowj betonowej ściany i 10metrowej siatki ma pułapki żwirowe, a ponadto nie daje możliwość rozbujania się do 300kmh a tym bardziej w ciasnej kupie, pozbawia je jedynego i do tego prostackiego waloru atrakcyjności.

tertio: 12k usd... myślę że można poszukać jeszcze starszego szrota za np 8k USD, czemu nie? Tylko jakoś nie zauważyłem parcia na szrotu w żadnej poważnej serii. Chcesz się ścigać? Musisz mieć auto co najmniej tak dobre jak konkurencja, inaczej to nie ma sensu. I w tym momencie szybko dochodzimy do aut rocznik 2008, wyjętych prosto spod igły w USA, ktoś mi poda cenę takiego? No i warto pamiętać kosztach części niedostępnych w PL, specjalistów, którzy znają się na takich autach, a których w PL zapewne jest na pęczki. Polecam wizytę w sklepie narzędziowym i porównanie cen śrubek w systemie metrycznym i calowym, taka ciekawostka.

quatro: jeden rodzynek dla mnie wystarczy, bo ogólnie mamy w tym kraju większość " rodzynków", ale jak ktoś chce poważnie myśleć o przenoszeniu McDonaldowej kultury wyścigowej to ja się wypisuję z kibicowania WSMP.
ScyZzoR Squad Kielce
-=www.scyzzor.com=-
Booyac
N1
 
Posty: 85
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lip 2005, 12:20
Lokalizacja: Kielce

Postprzez THIM » czwartek, 25 wrz 2008, 14:44

Booyac napisał(a):specjalistów, którzy znają się na takich autach, a których w PL zapewne jest na pęczki.


Toż Polonez jest przy tych autach cudem techniki :D
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

WSMP

Postprzez p-hojdem » środa, 19 lis 2008, 01:48

Chłopaki mam pytanie nigdzie tego nie umiem znalesc czy w WSMP startuja jeszcze Fiaty seicento??? Jak tak to z w jakiej klaskie i z jaka holomogacja.
Dzieki za pomoc
p-hojdem
 
Posty: 8
Dołączył(a): niedziela, 19 paź 2008, 14:40

Postprzez Ari_Krakow » środa, 19 lis 2008, 12:06

Startują już tylko w DSMP jako H lub E1 lub w GSMP głównie z homologacją Abarth w grupie A
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Postprzez borruch » środa, 19 lis 2008, 21:49

Ari_Krakow napisał(a):Startują już tylko w DSMP jako H lub E1 lub w GSMP głównie z homologacją Abarth w grupie A


Nieprawda.Na ostatniej eliminacji jechał jeden cienki w sprincie :D
Avatar użytkownika
borruch
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek, 31 mar 2005, 01:04
Lokalizacja: Pyrlandia

Postprzez G Mark » czwartek, 20 lis 2008, 00:08

Swoją drogą, wielka szkoda, że juz nie ma tej pięknej klasy N/a-1150 :(
Marzenia... ? Wyścigi...
Avatar użytkownika
G Mark
N1
 
Posty: 81
Dołączył(a): sobota, 14 kwi 2007, 22:49
Lokalizacja: Poznań

Postprzez p-hojdem » czwartek, 20 lis 2008, 00:15

wiec nie warto wchodzic w WSMP seicentem, jak nikt tam sie juz nie sciga takim autem, szkoda :(
p-hojdem
 
Posty: 8
Dołączył(a): niedziela, 19 paź 2008, 14:40

Postprzez b182 » piątek, 21 lis 2008, 13:23

A może powołać ta klasę znowu? Jeśli narzekają na małą liczbę startujących niech zrobią 1150. Autka teraz można kupić za 4 tys zł. i ogień na tor. Odpowiednio rozreklamować odpowiednio obniżyć wpisowe i myślę ze spokojnie ze 20 aut będzie śmigało. Musi być tanio. Gdyby Kielce działały sam bym sie poscigał na torze swoim N1150.
Może jakaś sonda na stronie głównej:
Czy wystartowałbyś w "Tanim pucharze 1150"? Może taka akcja przyniosła by jakiś efekt.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez Bujaka Jamajka » piątek, 21 lis 2008, 15:01

Zdefiniuj tani ... Dla jednych tanio jest 1000zł a dla innych tanio to 50 zł ...
"RWD jest jak SEX, po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizdę" ...

Zdobysław Bucki fotografia rajdowa (i nie tylko) :)
Avatar użytkownika
Bujaka Jamajka
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): czwartek, 27 wrz 2007, 07:41
Lokalizacja: Kraków

Postprzez krist » piątek, 21 lis 2008, 15:40

Bujaka Jamajka napisał(a):Zdefiniuj tani ... Dla jednych tanio jest 1000zł a dla innych tanio to 50 zł ...


Wpisowe musiało by być obniżone o 50% co najmniej, + liberalny regulamin techniczny, najlepiej albo czysta enka (dobra dobra, wiem ze takich nie ma) albo e1 czyli co komu pasuje, ba a grupa regulaminowa wg mnie jest za droga w stosunku do osiągów. Sam bym sie pisał na taki układ tylko komu z PZM będzie sie chciało nad tym pomysłem pochylić, po ci im dodatkowe zamieszanie na torze.
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez p-hojdem » sobota, 22 lis 2008, 13:41

Ja napewno bym sie pojawił moim SC na takich zawodach, tylko to wpisowe :shock: , ale gdyby troche zmniejszyli, było by ciekawie.
a regulamin ty lylko E1, w ostatecznosci A gr. Bo N-kowych samochodów nie ma. A jak chca miec odpowiednia frekfencje to mysza poradzic sobie z zamieszanem, a tak wogule Kia Picanto jedzie w sezonie 2009 ostatni raz wiec zamaist tej klasy mozna by było utwzorzyc E1 SC.
p-hojdem
 
Posty: 8
Dołączył(a): niedziela, 19 paź 2008, 14:40

Postprzez b182 » poniedziałek, 26 sty 2009, 12:08

Wczoraj oglądałem na stacji Dubai sports wyścig Speedcar series. Oczywiście relacja na żywo. Świetnie zrealizowana. Te wyścigi to coś fantastycznego. Swietne auta, świetna widowiskowa i bezpardonowa jazda. Polecam. 7 lutego kolejny wyścig. PS. auta fantastycznie skręcają!! Nie mogę słuchać bzdur że są szybkie tylko na prostej. Takiego czegoś brakuje wyścigom chociażby w Polsce. Auta proste jak budowa cepa i do tego tanie. A nie jedna palnięcie w rywala i tysiące ojro. Tu Młotek kawałek blachy i jedziemy dalej.

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez mm » wtorek, 27 sty 2009, 20:25

1150 umarlo i nie zmartwychwstanie. nie oszukujcie sie. chyba, ze cc osiagnie wiek historyka to w gsmp soe pojawi.
eNka nikt nie jest zainteresowany - bo jest picanto (poza tym nikt by tych eNek nie byl w stanie skontrolowac),
A-1150 - duze kasa i kto wlozy wiecej ten ma wieksze szanse (pomijam talent)
E1 - kasa na homologacje i tez duza kasa... przygotowac seja co bedzie robil w poznaniu z 1.56 to tez troche nakladu, a jak motor wybuchnie to znowu kasa, a opony, a hamulce itd.

wiec jak znajdzie sie 2 co wylozy duzo pieniedzy, to reszta nie bardzo bedzie chciala jezdzic jako tlo. taka prawda.

jedyne co mozna byloby probowac to rozruszac klase w dsmp. koszta startu dziela sie, jazdy tez wiecej. jedynie w tym kierunku proponuje.

oczywiscie startowac mozna w gsmp, tam 1 samochod stanowi klase, ale dla kogos kto chce pojezdzic gsmp to troche malo jazdy.
pozdrawiam
mm
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kivi » środa, 28 sty 2009, 00:59

Taaak
najgorsze to kontrolowanie eNek-dobrze to ująłeś...
Avatar użytkownika
kivi
 
Posty: 37
Dołączył(a): niedziela, 21 gru 2008, 00:04

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron