II runda MOST

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez cotic » niedziela, 18 maja 2008, 19:22

http://www.octaviacup.cz/getimg.php?id=6419
http://www.octaviacup.cz/getimg.php?id=6420

Lisowski naprawde radzi sobie z każdym autem.
Ma chłopak talent
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne


Postprzez m_sport » poniedziałek, 19 maja 2008, 11:06

mm napisał(a):Cotic - wtedy rzeczywiscie jechales super i to bylo swinstwo ze strony czechow.

Z tego co rozmawialem z zawodnikami, ktorzy jada w Moscie sprawa Meganek jest prosta - jest to prototyp, konstrukcja rurowa, ktora zabroniona jest w D4. Czyms takim mozna sie scigac tylko we Francji.

... i w Polsce, bo dziwnym trafem mimo, ze regulamin jest taki sam to u nas mozna. Generalnie jeden z zawodnikow stwierdzil, ze nasza komisja dopuscila by rower - tak sie znaja... :lol:

regulamin E-1 mowi (sprawdzilem) m.in "..szkielet nadwozia musi zostac zachowany w calosci..."


To potwierdza też moje wątpliwości, co do legalności wcześniejszych występów Formuły X w DSMP. W końcu to też konstrukcja rurowa bez homologacji FIA, a komisja dopuściła ją do startów :shock:
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez mm » poniedziałek, 19 maja 2008, 13:10

Dokladnie tak Xsport tez nie wiadomo na jakich jechal zasadach.... Gdyby bylo 6 takich aut zrobiliby klase markowa (i moglyby scigac sie tez w dsmp), ale wtedy w dsmp jechalo to w ramach promocji...
I ewentualnie na promocji powinno sie skonczyc - czyli bez pomiaru czasu, itp - jako "Gosc". Tylko zawodnicy placili za ten start.
tak czy siak interesujaca bedzie dalsza interpretacja na naszych torach, tzn. torze. Co zrobi komisja?
wg E-1 to nie moga nawet homologacji krajowej uzyskac....
Co zrobia z megankami:
- pomnik,
- pojazd wystawowy,
- a moze da sie tym startowac we Francji...?
a nawet jak dopuszcza (u nas mozliwe, tym bardziej, ze zrobili to juz w Poznaniu) to jaki sens ma startowanie tylko w polskich rundach dsmp???

tak czy siak pare zlotych poszlo na te auta i pytanie - czy to tylko zlosliwosc sedziow czeskich, czy brak znajomosci regulaminow przez kupujacych te pojazdy...
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Loeb1987 » poniedziałek, 19 maja 2008, 13:27

nick555 napisał(a):No czasówkę młody Lisowski pojechał niezłą nie powiem...

Byłoby lepiej ale pompa poszła :/
Co nie zmienia faktu że Czesi łomot dostaną ;)
Avatar użytkownika
Loeb1987
A6
 
Posty: 1186
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez micz » poniedziałek, 19 maja 2008, 14:47

ws FX i megane

wytłumaczcie mi zatem ZAWODNICY dlaczego żaden z was nie złozył protestu
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1336
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez mm » poniedziałek, 19 maja 2008, 18:24

micz: z tego samego powodu, z ktorego te pojazdy wystartowaly...

ZAWODNICY NIE ZNAJA REGULAMINOW !!!!!!!!

:wink:
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mm » poniedziałek, 19 maja 2008, 18:26

a co gorsze nie znaja ich takze sedziowie...
wiec nie dziwmy sie, ze sporty samochodowe sa takie jakie sa.
nikt nic nie wie - czeski film, o akurat w Czechach wiedzieli :wink:
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez THIM » poniedziałek, 19 maja 2008, 18:27

micz napisał(a):ws FX i megane

wytłumaczcie mi zatem ZAWODNICY dlaczego żaden z was nie złozył protestu


Otóż to. Jak w DSMP jechała FXS, tu na forum też budziło to wątpliwości. Wg tego, co napisał mm, faktycznie Meganki są nielegalne. Organizatorzy puścili - zawsze to więcej wpisowego i aut na torze. Ale to już nie sport, tylko spotkanie towarzyskie. Bo po co regulamin, skoro każdy jeździ, czym chce? Może niedługo zobaczymy Kubicę w w "prawie seryjnym" BMW Sauber F1 08 :?:
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mm » poniedziałek, 19 maja 2008, 19:15

zaglebiam sie w te regulaminy i coz widze odnosnie div4 - pkt 3 Reg. Technicznego WSMP:

"... moga startowac samochody ...... pojazdy pucharowe (porownywalne z pojazdami kategorii I) "

a czy przypadkiem meganki nie sa pojazdami pucharowymi? wtedy nie sa istotne przepisy klas a,n,h,e-1,itp.

czyzby jednak czesi zinterpretowali regulamin pod siebie?
nie bylo mnie na zawodach i na BK wiec nie wiem jaka byla interpretacja komisji technicznej????

moze ten pkt rozni sie od regulaminu czeskiego - moze tam nie moga takie pojazdy startowac?

nie znam czeskiego, ale odnalazlem w sieci i tam JEST IDENTYCZNY ZAPIS JAK U NAS!!!
dla chcacych poglebic wiedze:
http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/okruh ... okruhy.pdf
http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_ ... P_2008.pdf
Ostatnio edytowano poniedziałek, 19 maja 2008, 19:22 przez mm, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gh0ly » poniedziałek, 19 maja 2008, 19:16

1.2. Zawodnik, którego pojazd zgodnie z MKS musi posiada kart
homologacyjn FIA lub ASN jest zobowizany okaza j (na
danie) komisarzom technicznym w kadym momencie trwania
zawodów.

Z tego co mi wiadomo to Meganki maja homologacje 2 krajow w ktorych startowaly takie puchary... wiec na takiej zasadzie sa dopuszczone w Polsce?
Wyscigowe Picie Alkoholu
Avatar użytkownika
gh0ly
N1
 
Posty: 72
Dołączył(a): środa, 5 lip 2006, 20:21
Lokalizacja: SRT

Postprzez Karol » poniedziałek, 19 maja 2008, 20:25

Pytanie tylko czy w przypadku zmodyfikowania Megane Trophy, i odejscią od specyfikacji pucharowej nadal można je dopuścić do startu, podciągając pod auto pucharowe.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez mm » poniedziałek, 19 maja 2008, 23:15

BINGO - i mysle, ze o to moze chodzic. jezeli pucharowka to ok, a jak poprawiana i nie zgodna z przepisami pucharu to out.
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez POL-CAR » wtorek, 20 maja 2008, 09:08

Ale w czeskim regulaminie jest ciekawy punkt dotyczący samochodów z silnikiem diesla (1.2.3) - chyba (bo nie znam czeskiego :D ) diesle do 2000 ccm jadą w klasie 1401-2000 ccm czyli jak w wtcc. A w Polsce takiego zapisu nie ma i np. golf TDI jest w klasie supercopą, a wg Czechów byłby np. z clio i alfami - chyba istotna różnica. Więc regulaminy nie są do końca identyczne.
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez Loeb1987 » wtorek, 20 maja 2008, 09:46

Z tego co słyszałem to Czesi stwierdzili że Meganka jest zbudowana z rur i nie może startować w Czechach.
Prawda jest taka że jak Mateusz pierwszy raz wsiadł do auta to jeździł lepiej niż Porsche ;)
Avatar użytkownika
Loeb1987
A6
 
Posty: 1186
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez THIM » wtorek, 20 maja 2008, 18:02

Ale chwilunia, przecież to runda WSMP i DSMP - więc czyje regulaminy obowiązują, skoro zgłoszenie było do DSMP? Czeskie, czy nasze? Przecież nikt nie mówi, że Meganka ma punktować w czeskim czempionacie...
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość