płyty z dyfuzorem do wszystkich aut

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

płyty z dyfuzorem do wszystkich aut

Postprzez bryś » niedziela, 4 maja 2008, 21:34

A wiec tak zaczeło się od seata supercopy potem ferrari ,lancia aktualnie robie do lancera. Co to daje ?Seat podaje na stronie że 25% obniża opory powietrza , kto jeździł w wyścigach ten wie .Płytę mogę wykonać z kevlaru ,carbonu laminatu szklanego. Cena do uzgodnienia ale nie jest to mały element średnio około 10 m2 czyli cała podłoga auta :wink:

Smolan Rafał
HF racig
e-mail smolanrafal@gemini.net.pl
tel. 0048 501943519
bryś
 
Posty: 43
Dołączył(a): piątek, 21 gru 2007, 14:39


Postprzez tryme » niedziela, 4 maja 2008, 21:45

bryś jak możesz to podaj przykładowe ceny w zależności od powierzchni i użytego materiału a twoja oferta stanie się bardziej rzeczowa :roll:
Avatar użytkownika
tryme
 
Posty: 49
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 13:07
Lokalizacja: Opole

Postprzez bryś » niedziela, 4 maja 2008, 22:05

cena jest zależna od materiału płyty , kosztu formy, wielkości podłogi i wacha się pomiędzy 9000zł a 18000zł do ustalenia osobiście po obejżeniu podłogi auta
bryś
 
Posty: 43
Dołączył(a): piątek, 21 gru 2007, 14:39

Postprzez nick555 » poniedziałek, 5 maja 2008, 12:09

a jak jest na badaniu technicznym? Ogólnie taka płyta nie występująca w homologacji może być przez komisję tech uznana za płytę pod silnikiem? Pamiętam jak Piotrek Soja tłumaczył to co maja w Lotusie.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez gh0ly » poniedziałek, 5 maja 2008, 15:00

jak dobrze pamietam to teraz sie regulamin zmienil i sa dozwolone :)
Wyscigowe Picie Alkoholu
Avatar użytkownika
gh0ly
N1
 
Posty: 72
Dołączył(a): środa, 5 lip 2006, 20:21
Lokalizacja: SRT

Postprzez bryś » poniedziałek, 5 maja 2008, 18:22

są dozwolone na 100 % przodem może wystawać 10 cm z tyłu 20 cm
bryś
 
Posty: 43
Dołączył(a): piątek, 21 gru 2007, 14:39

Postprzez nick555 » poniedziałek, 5 maja 2008, 19:02

o to rzeczywiście daje pole do popisu... szkoda tylko że koszty są jakie są, czasami to będzie koło połowy auta...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cotic » poniedziałek, 5 maja 2008, 22:05

Heh, koszty jak koszty ale jeśli płyta jest dobrze wykonana to potrafi naprawde przyssać do ziemi.

Kiedys próbowałem na treningu pojechać bez płyty swoją Supercopa, powiem, że różnica jest nieziemska.
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez Albert » poniedziałek, 5 maja 2008, 23:23

To żeś Cotic reklamę zrobił :) Nieziemska to znaczy jaka różnica ? 10km/h w zakręcie ?
www.racingforum.pl
Avatar użytkownika
Albert
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): czwartek, 17 lip 2003, 16:31

Postprzez Krecik » wtorek, 6 maja 2008, 16:25

Badasz to w jakimś tunelu? masz frezarkę numeryczną?
Jak to robisz, tniesz brzeszczotem?
Nie wiem , nie znam się ale wydaję mi się, że nie wystarczy sobie wkręcić płyty pod spód. Powinna być chyba do każdego auta inna.

A Cotic ma fabryczną , nieprawdaż?
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Postprzez bryś » wtorek, 6 maja 2008, 17:12

Jest inna do każdgo auta !!! Są dyfuzory na przednią i tylną część ,dużo elementów aerodynamicznych zapożyczonych z orginalnej supercopy i tu geometria się nie zmienia ,a frezarka numeryczna i tunel aerodynamiczny nie zastąpi ci wykształcenia które posiadam w stopniu mgr inż. Co prawda w dziedzinie mat kompozytowych ale z praktyką w zakładach lotniczych :wink:
bryś
 
Posty: 43
Dołączył(a): piątek, 21 gru 2007, 14:39

Postprzez krist » wtorek, 6 maja 2008, 22:39

bryś napisał(a): frezarka numeryczna i tunel aerodynamiczny nie zastąpi ci wykształcenia które posiadam w stopniu mgr inż. Co prawda w dziedzinie mat kompozytowych ale z praktyką w zakładach lotniczych :wink:

No i tu kolega pojechał po całości :D
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez Beret » wtorek, 6 maja 2008, 23:43

cotic napisał(a):Heh, koszty jak koszty ale jeśli płyta jest dobrze wykonana to potrafi naprawde przyssać do ziemi.

Kiedys próbowałem na treningu pojechać bez płyty swoją Supercopa, powiem, że różnica jest nieziemska.


jaka roznica w czasie okrazenia? pytam z czystej ciekawosci :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez cotic » środa, 7 maja 2008, 22:30

W Poznaniu 2sekundy różnicy
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez Krecik » piątek, 9 maja 2008, 17:20

bryś napisał(a):a frezarka numeryczna i tunel aerodynamiczny nie zastąpi ci wykształcenia które posiadam w stopniu mgr inż. Co prawda w dziedzinie mat kompozytowych ale z praktyką w zakładach lotniczych :wink:


Może powinieneś złożyć papiery do jakiegoś teamu F1. potrzebują takich ludzi jak ty :lol:
Avatar użytkownika
Krecik
A5
 
Posty: 554
Dołączył(a): piątek, 25 lis 2005, 14:15
Lokalizacja: Poznań

Następna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron