Moderator: SebaSTI
W wyścigowych rozgrywkach pucharowych od dawna nie ma już ani Alfy Romeo, ani Fiata, ani Renault. W kłębach czarnego dymu zniknął również "Kulczykowy" puchar golfa TDI.
nie udało się nawet wprowadzić w Polsce popularnej w Europie formuły X-Sport,
Obecny prezes zarządu PZMot wybrany został na swoją funkcję w połowie ubiegłego roku. Tak dla odmiany, jest nim pan Andrzej Witkowski, sprawujący tę funkcję od 1989 roku, czyli przez skromne dziewiętnaście lat.
Nie mamy rzecz jasna niczego przeciwko panu Andrzejowi. Objęcie w 1989 roku funkcji prezesa PZMot nie przyszło mu przecież łatwo. W czasach PRL-u był wieloletnim działaczem kilku organizacji młodzieżowych, następnie, w latach osiemdziesiątych, piastował funkcję dyrektora w Urzędzie Rady Ministrów, był również doradcą wicepremiera.
cotic napisał(a):Jedno wyjście...
jedźmy wszscy pościgać się w Czechach.... a to niech wszystko się rozpadnie. Nareszcie będziemy w Polskich mediach, nareszcie nas zauważą:D będzie sensacja: "zawodnicy nie przyjechali na Mistrzostwa Polski" . Wg. mnie zrobi się wielkie halo.
THIM napisał(a):Inny temat: skąd PZMot ma kasę? Dostaje od państwa? Bo nie wierzę, żeby była to rentowna instytucja.
prezes-tk napisał(a):Nie wiem czy zauważyliście Panowie (a może i Panie są tutaj) ale wszystko rozbija się o koszty startu. Potem dochodzi do tego brak konkurencji, czyli przyzwoitej ilości zawodników w klasie. Regulaminy sa chociażby z poprzednich lat. W Poznaniu było tyle czasu, że swobodnie można było wkleić ze dwa biegi i treningi własnie takich klas (jeżeli nie więcej). Ale wpisowe jest zaporowe. Wystarczy popatrzeć na KJS-y, w których problemem jest wpłata 100,00 zł wpisoweg przez młodych zawodników. Nie każdy ma bogatych rodziców, i kasę na puchary markowe, które wbrew pozorom nie są tanie. Co do klas, nie jestem zwolennikiem żadnych enek, ponieważ zawsze było najwięcej kontrowersji dotyczących niedozwolonych przeróbek. Wg. mnie optymalna jest grupa A z ewentualnymi ograniczeniami (np. zakaz stosowania skrzyń kłowych) Dzisiaj auto do takiej klasy można kupić za małe pieniądze,, a jeżeli ktoś ma trochę smykałki technicznej zamiast kasy, da radę je przygotować. Ilość okrążeń jest tu sprawą drugorzędną, nie czas dyskutować o tym, bo przypomina mi to sytuację, kiedy z żoną "gdybaliśmy" co byśmy zrobili po wygraniu kilku mln w totolotka. Tak się rozpędziliśmy, że pokłócilismy się o kolor auta, które byśmy kupili. A nawet nie zagraliśmy. Więc niech ktoś może wymyśli sposób, który sprowokuje PZMot do działania na rzecz sportu a nie odwrotnie. I nie chodzi tu o przepis, na podstawie którego iluś tam zawodników może się zgłosić do eliminacji i zostanie stworzona dla nich klasa. Niech ta klasa będzie wcześniej, a zawodnicy po prostu się zgłoszą lub nie w odpowiednim terminie. Zeby tylko regulaminy były odpowiednio wcześniej.
Pozdrawiam
Prezes-tk
THIM napisał(a):
Jak zbliżały się wybory, założyłem taki oto informacyjny wątek:
http://www.autoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3517&
Zainteresowanie Forumowiczów mizerne, a przypuszczam, że jesteśmy reprezentatywną próbką fanów sportów motorowych w Polsce. Każdy jest mocny w gębie, ale działać nie ma komu... Więc znów mamy te same władze.
Racing_Jacob napisał(a):Proponuje napisac moze jakies pismo, ale nie do PZMłotów, tylko wyżej - Ministerstwo Sportu, przetrzec im oczy i powiedziec gdzie plyna z kasa i jak wygladaja wyscigi w Polsce. Mozna tez zorganizowac masowy bunt na PZM.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości